Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun suhde on muuttunut seksittömäksi, mutta on silti hyvä

Vierailija
03.08.2022 |

Ollaan 55v ja 60v. Seksiä oli viimeksi 4 v sitten.

Asiasta ei ole enää puhuttu. Itse (olen nainen ja olin se aktiivisempi) kaipasin seksiä mieheni kanssa, mutta vähitellen totuin tähän. Toista ei vaan kiinnostanut enää. Eikä hän koskaan ole ollut aktiivinen.

Viihdymme hyvin yhdessä ja olemme paljon yhdessä. Ja meidän on hyvä näin.
En kyllä olisi ikinä uskonut, että vähän päälle 5-kymppisenä tämä osuus elämässäni on ohi.

Kuulisin mielelläni muilta vastaavassa tilanteessa olevilta tilanteesta ja tunnoista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko todella seksiä vai jotakin muuta siihen liittyvää tekemistä. Esim. Läheisyyttä, silmiin katsomista, jne.

Vierailija
42/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä noin neljään vuoteen, mutta muuta läheisyyttä on paljonkin. En koe ongelmaksi enkä ole miettinytkään eroa tämän vuoksi. 

N50

Kannattaisi miehen testot mittauttaa...meillä mies haluaa säännöllisesti, samoin minä naisena. Mutta jos on sairautta tai muuta ymmärtää ettei kykene enää. Kyllähän sen näkee pariskunnista keillä on seksi loppunut, enkä siis tarkoita vanhuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja vastauksia seksittömissä liitoissa olevilta. Apua on saatavilla ja se on tehokasta. 

Jos et pysty nukkumaan kipeän käsivartesi takia, niin menet asiantuntijalle saamaan apua. 

Ei ole syytä alistua seksittömyyteen. Seksuaalisuus on elinvoimaa, ja terveyden, mielenterveyden ja hyvinvoinnin perusta. Neurotransmitterit, vaskulaarinen terveys jne kaikki liittyvät seksuaaliterveyteen. 

Vierailija
44/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yhden parin luona tyydyttämässä rouvaa. Molemmat on tähän hyvin tyytyväisiä, mieskin kiittelee, kun kuulemma vaimo on niin hyvällä tuulella, kun saanut hyvää....

Tällainenkin voi toimia jollain..

45/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä edelleen miehen kanssa, mutta pitkiä taukoja usein. Halut ehkä iän myötä laskeneet.

En usko, että meidän suhteeseen vaikuttaa tämä asia kovinkaan paljon. Ollaan onnellisia ja viihdytään yhdessä. 

Ei suhteessa ole ikinä edes ollut mitään rakkautta, jos seksin puutteen takia jättää toisen. Rakkaus on paljon enemmän kuin vain seksiä. Mutta olen huomannut, että joillekin ihmisille nuo merkitsee samaa. Pannaan jotakuta ja luullaan että se on rakkautta. Jotenkin surullista. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
46/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa lukea näitä kertomuksia seksittömistä liitoista. Tuntuu, että ihmiset eivät pidä huolta terveydestään.

Meillä seksiä on säännöllisen epäsäännöllisesti. Joskus kerran viikossa, joskus kaksi kertaa päivässä monta viikkoa peräkkäin. Olemme terveitä, liikumme paljon, emme juo, emmekä polta.

N64 ja M67

Vierailija
47/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä noin neljään vuoteen, mutta muuta läheisyyttä on paljonkin. En koe ongelmaksi enkä ole miettinytkään eroa tämän vuoksi. 

N50

Kannattaisi miehen testot mittauttaa...meillä mies haluaa säännöllisesti, samoin minä naisena. Mutta jos on sairautta tai muuta ymmärtää ettei kykene enää. Kyllähän sen näkee pariskunnista keillä on seksi loppunut, enkä siis tarkoita vanhuksia...

Kiitos vinkistä, mutta olen naimisissa naisen kanssa. Enkä koe elämäni mitenkään huonontuneen, vaikka sitä voi ollakin vaikea uskoa, jos itselle seksi on tärkeää. 

- se sama N50

Vierailija
48/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Kiitos vinkistä, mutta olen naimisissa naisen kanssa. Enkä koe elämäni mitenkään huonontuneen, vaikka sitä voi ollakin vaikea uskoa, jos itselle seksi on tärkeää. 

- se sama N50

Trollollolloo, niinkuin tällä palstalla 90% kaikki aloitukset😂🤣 Huvinsa kullakin...

Vierailija
49/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä ei voi siirtää seksipalstalle, minne kuuluvat?