Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka haluaisivat vaihtaa työpaikkaa, mutta muutos arveluttaa?

Vierailija
03.08.2022 |

Eli olisi halua katsoa jotain uutta ja nykyiseen työpaikkaan ei ole kovinkaan tyytyväinen, mutta silti muutos arveluttaa. Entä jos seuraava paikka on vielä huonompi? Entä jos siellä ei tulekaan toimenkuvassa niin hyväksi tekijäksi kuin nykyisessä? Entä jos siellä työt loppuukin ja sitten olet tyhjän päällä, kun alkuperäisessä työpaikassa olisi ollut vakaa asema niin kauan kuin firma on pystyssä.

Paljon herää ainakin itselle kysymyksiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja juttuja pohdin, kuin sinä. Käyn haastatteluissa ja töitä on tarjottu, mutta palkkaus ei ole noussut tarpeeksi että olisin valmis vaihtamaan ja menettämään kertyneet kesälomat.

Vierailija
2/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tilanne. Lisäksi mulla on nyt ekaluokan aloittava lapsi ja olen sopinut työnantajan kanssa osittaisesta hoitovapaasta (työaika 80%) 1. ja 2.luokan ajalle. En tiedä olisiko tämä mahdollista, jos vaihtaisin työpaikkaa.

Nykyinen työ vaan stressaa jatkuvasti. Toisaalta, jos pari vuotta jaksaisi sinnitellä ja miettiä työpaikan vaihtoa sitten, kun lapsi on vähän isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkää sitten mieluummin tuleen makaamaan vellihousut, duunejahan maailmassa riittää ja ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolen.

Vierailija
4/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina vaihtamalla ei parane. Meidänkin firmasta muutama kokeili kilpailevassa firmassa, mutta siellä oltavat oli vielä surkeammat ja palasivat takaisin.

Vierailija
5/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän sama tilanne. Lisäksi mulla on nyt ekaluokan aloittava lapsi ja olen sopinut työnantajan kanssa osittaisesta hoitovapaasta (työaika 80%) 1. ja 2.luokan ajalle. En tiedä olisiko tämä mahdollista, jos vaihtaisin työpaikkaa.

Nykyinen työ vaan stressaa jatkuvasti. Toisaalta, jos pari vuotta jaksaisi sinnitellä ja miettiä työpaikan vaihtoa sitten, kun lapsi on vähän isompi.

Toi on sallittu kaikissa työpaikoissa, se on laki. 89% saa tehdä 1 ja 2 luokkalaisen vanhempi

Vierailija
6/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80%..

Vierailija
7/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan. Ei se ota jos ei annakaan.

Vierailija
8/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaihtaa opiskelupaikkaa. Ahdistaa

Vierailija
9/9 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan. Ei se ota jos ei annakaan.

Jos paskasti käy, niin uusi paikka on vanhaakin huonompi ja sitten ei pääse enää vanhaankaan välttämättä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä