Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain kotisiivoojaksi

03.08.2022 |

Pääsisin haastatteluun, jos haluan mennä. Menenkö?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan muu voi päättää kuin sinä itse. Jos sulla ei nyt ole työtä, ehkä sitä kokeilla ainakin kannattaisi. Kun kerran olet sinne hakenutkin, niin ilmeisesti työ ei lähtökohtaisesti ole ihan täysin mahdoton ajatus. 

Vierailija
2/5 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lehmänhermot, varmastiko? Hyvä kunto? Mä olin, kun samalla suoritin perustutkintoa, ja enpä ole helvetillisempää kokenut. Ennen oli niin, että oli tapana "siivota, ennen kuin siivooja tulee", mutta nyt ollaan kuin siat pellossa, asenteella "ei mitään väliä, siivooja on tulossa", eli unohdetaan tyystin ne viimeisetkin sivistyksen rippeet. Pyttyäkään ei kai tarvitse vetää, siivooja tulee.

Toimistot ja yksin asuvien vanhusten isot lukaalit ovat vielä ok. Mutta aika on kortilla, niin tiukkaan on laskettu, sekuntipeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet tuonne, olet harvinainen olento, suomea puhuva kotisiivooja. Sellaisia ei ole meillä päin näkynyt ollenkaan. 

Vierailija
4/5 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tarjoilijan työ, peruitko sen? Tiedän yhden nuoren, joka teki kotisiivouksia ja hän viihtyi hyvin. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
5/5 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhe ilmiannettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan