Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö peseytymään 5 min suihkussa?

Vierailija
03.08.2022 |

Otin aikaa. Vaikka olisin kuinka nopea, en pitäisi suihkua päällä kun saippuoin, niin shampoon ja sen jälkeen hoitoaineen huuhtominen pitkistä hiuksista ei onnistu 5 minuutissa.

Kommentit (1347)

Vierailija
201/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun innoittamana päätin tehdä pienen empiirisen testin, kuinka vähällä veden valuttamisella suihkussa pärjäisin.

Kävin pesulla ja yritin siis säästää kuumaa vettä. Pesin (pitkät) hiukset, käytin hoitoainetta, sheivasin. Lisäksi pesin hampaat ja ne kuuluisat varpaiden välit.

Kellotin ajan. Vettä valutin tasan 2 minuuttia 7 sekuntia.

En ymmärrä miten kellään voi olla sellainen newfoundloundin koiran turkki päässään (tai muualla kehossaan) että tekniikkaa hiomalla ei pääsisi viikoittaisessa hygienian hoidossaan 35 minuutin lämpimän veden valuttamisen tasolle.

Moni on tässä ketjussa puhunut asenteesta, mutta kyse taitaa sittenkin olla enemmän motivaatiosta. 

Kuuma suihku tuntuu ihanalta ja rentouttaa. Moni ei vaan halua luopua siitä ja selittää jotain hiuksistaan.

Vierailija
202/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi myös miettiä, kuinka usein pestä pyykkiä. Se vie paljon sähköä. Oisiko yksi koneellinen per henkilö viikossa tai kahdessa sopiva?

No ei pitäisi. I d i o o t t i. Minä pesen just niin monta koneellista kuin haluan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko aikuisia ihmisiä?

Tässä ketjussa suurin osa viesteistä on aivan uskomattomia. Pitäkää huoli omista asioistanne, ja tehkää parhaanne ja toimikaa oikein. Mutta älkää vertailko, syyllistä ja haukkuko toisia ihmisiä.

Huhhuh.. "minä olen uutisista kuullut näin ja noin, kyllä ootte tyhmiä jos ette tee niinkuin minäkin, näin KUULUU jonkun mielestä tehdä.. jne"

Vierailija
204/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutta omavaraista energiantuotantoa 90-luvulta asti kannattavana en aio luopua pitkistä suihkuista.

Poliitikot päättivät ajaa meidät energiakriisiin lobbaamalla Venäjän kaasuputkia ja vastustamalla kotimaista energiantuoatntoa.

Olen oman osani jo tehnyt äänestyskopilla joka vaaleissa ja enempää en tee.

Vierailija
205/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko aikuisia ihmisiä?

Tässä ketjussa suurin osa viesteistä on aivan uskomattomia. Pitäkää huoli omista asioistanne, ja tehkää parhaanne ja toimikaa oikein. Mutta älkää vertailko, syyllistä ja haukkuko toisia ihmisiä.

Huhhuh.. "minä olen uutisista kuullut näin ja noin, kyllä ootte tyhmiä jos ette tee niinkuin minäkin, näin KUULUU jonkun mielestä tehdä.. jne"

Moni ei oikeasti osaa edes alkeellista matematiikkaa. Jos sen onkin joskus koulussa oppinut se on lahjakkaasti unohdettu jo vuosikymmenet sitten.

Katsokaa niitä vesi- ja sähkölaskujanne, sieltä löytyy totuus niille joilta mittarit löytyy. 

Vierailija
206/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että näkyy ja haisee paskaiset ihmiset rasvaletteineen, kun suihkun läpi vaan juostaan eikä peseydytä. 

Vierailija
207/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, mutta omavaraista energiantuotantoa 90-luvulta asti kannattavana en aio luopua pitkistä suihkuista.

Poliitikot päättivät ajaa meidät energiakriisiin lobbaamalla Venäjän kaasuputkia ja vastustamalla kotimaista energiantuoatntoa.

Kuin laiska paska voi olla että ainoa mitä tekee muiden  eteen on vaivautua parin vuoden välein äänestyskopille. Siis kuin helvetin laiska paska.

Vierailija
208/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi myös miettiä, kuinka usein pestä pyykkiä. Se vie paljon sähköä. Oisiko yksi koneellinen per henkilö viikossa tai kahdessa sopiva?

No ei pitäisi. I d i o o t t i. Minä pesen just niin monta koneellista kuin haluan. 

IME SINÄ PASKAAS SAATANA

Olen pahoillani avohoidostasi. 

Vierailija
209/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IME SINÄ PASKAAS SAATANA

Haista sinä V_TTU

Vierailija
210/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin laiska paska voi olla että ainoa mitä tekee muiden  eteen on vaivautua parin vuoden välein äänestyskopille. Siis kuin helvetin laiska paska.

Keskiverto suomalainen pottunenänen lihava porsas on juuri tämmönen.

Vierailija
211/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies.  Asumme kerrostalossa, ei vesimittaria.

Lyhyt tukka, ei kuitenkaan superlyhyt.

Käyn suihkussa kerran päivässä.

Kastelen itseni ja tukkani lämpimällä vedellä. Suihku on päällä ehkä 20 sekuntia.

Sitten suihku kiinni.

Shampoo päähän ja suihkusaippuaa muualle.

Huuhtelu sen jälkeen ehkä 40 sekuntia.

Toisinaan hoitoainetta vähän päähän. Odottelua hetken ja huuhtelu melko viileällä vedellä nopeasti.

Vaimolla suihku on pidempi, vesi juoksee ehkä 5 min.

Teinipoikamme on suihkussa pitkään. Vesi juoksee noin 10 min.

Pojalle olen kertonut faktoja: "Jos sinulla olisi vesimittariasunto/omakotitalo maksaisit itse pitkät suihkut. Nyt pitkät suihkut menevät kaikkien taloyhtiön asukkaiden piikkiin."

Vierailija
212/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on kirjoitti:

Kastelen itseni ja tukkani lämpimällä vedellä. Suihku on päällä ehkä 20 sekuntia.

Sitten suihku kiinni.

Toisinaan hoitoainetta vähän päähän. Odottelua hetken ja huuhtelu melko viileällä vedellä nopeasti.

Pojalle olen kertonut faktoja: "Jos sinulla olisi vesimittariasunto/omakotitalo maksaisit itse pitkät suihkut. Nyt pitkät suihkut menevät kaikkien taloyhtiön asukkaiden piikkiin."

Hommatkaa pojalle vähän omaa rauhaa niin ei tarvi suihkussa runkata.

Vierailija
213/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vouhotusta tämäkin ketju. Onko elämä tyhjää, kun tämmöseen on jollain aikaa.

Vierailija
214/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee edes sitä, koska yksittäisellä äänellä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
215/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, helposti. Ei mene edes 5 minuuttia.

Vierailija
216/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee edes sitä, koska yksittäisellä äänellä ei ole mitään merkitystä.

Niin eihän sillä käytännössä olekaan, kuin helvetin laiska saa olla henkisesti ihminen että kokee sen riittäväksi keinoksi puhdistaa omatuntonsa kaikesta ikävästä maailmassa.

Vierailija
217/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on kirjoitti:

Sitten suihku kiinni.

Mitä väliä sillä sitten on, jos firman piikkiin menee?

Vierailija
218/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IME SINÄ PASKAAS SAATANA

Ei välttis ole avolla, suljetullakin saa käyttää kännyköitä.

Vierailija
219/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen vouhotusta tämäkin ketju. Onko elämä tyhjää, kun tämmöseen on jollain aikaa.

T ihminen joka käyttää aikaansa tähän ketjuun

Vierailija
220/1347 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, en jaksa olla siellä viittä minuuttia pelkästään seisoksimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi