Ketsuppi ei sovi mihinkään ruokaan. Se on tehty lapsia varten
Kommentit (122)
Naisena työnnän kaikkialle ruokaani ketsuppia.Oli mielipiteesi mikä tahansa.Ei liikuta minua.
Vierailija kirjoitti:
Naisena työnnän kaikkialle ruokaani ketsuppia.Oli mielipiteesi mikä tahansa.Ei liikuta minua.
Olet vulgaari.
Hyvin sopii makaronilaatikkoon, ranskalaisiin, spagettiin, mikroleipään ja lihapulliin. Myös pitsaan toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten myöskään käsitä sitä, että aikuiset syö makaronilaatikkoa: pelkkää lastenruokaa. Makaronit ylipäänsä on lapsille.
Sulla tuntuu olevan tosi suuria murheita. Sekin voi johtua rajoittuneesta käsityskyvystä.
Kunnianloukkaukset kertovat myös lapsellisuudesta.
Minkä kunnian? Sinunko? Aaahh hah, hah haa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sopii makaronilaatikkoon, ranskalaisiin, spagettiin, mikroleipään ja lihapulliin. Myös pitsaan toisinaan.
Voi itku mikä ruokavalio...
Vierailija kirjoitti:
Syön ketsuppia ranskalaisten, hot dogien ja makaronilaatikon kanssa. Nam! Heinziä toki.
Olen asunut Amerikassa 13 vuotta ja siellä ei koskaan laiteta ketsuppia hot dogien väliin vaan sinappia. Näin toimitaan hodarien synnyinmaassa. Et siis syö hodareita vaan joitain ketsuppi-makkara-leipiä.
Pienet on murheet. Joku tekee jotain mikä ei sovi minun käsitykseeni = hänen täytyy olla lapsellinen.
Ollaanpa sitä niin aikuisia...
Menee sarjaan pöytäkone-pelihullu, vaatehullu, kusinen kängenreppuhullu ym.
Pieni elämä kun jaksaa viikosta toiseen näitä alatason provojuttuja aloitella.
Yritä edes kehittyä noiden provojen kanssa hyvät provot olisivat tervetullutta vaihtelua näiden väsyneiden tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on murheet. Joku tekee jotain mikä ei sovi minun käsitykseeni = hänen täytyy olla lapsellinen.
Ollaanpa sitä niin aikuisia...
Menee sarjaan pöytäkone-pelihullu, vaatehullu, kusinen kängenreppuhullu ym.
Pieni elämä kun jaksaa viikosta toiseen näitä alatason provojuttuja aloitella.Yritä edes kehittyä noiden provojen kanssa hyvät provot olisivat tervetullutta vaihtelua näiden väsyneiden tilalle.
Meneppä johonkin toiseen ketjuun pätemään. Sun mielipiteesi ei ole koko maailman totuus.
🤭
Vierailija kirjoitti:
40 euron sisäfilepihvi ja joku uuvatti dippaa sitä ketsuppiin. 😭
Joku halpakäntty menee ilmankin mutta sisäfile vaatii kyllä ketsuppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön ketsuppia ranskalaisten, hot dogien ja makaronilaatikon kanssa. Nam! Heinziä toki.
Olen asunut Amerikassa 13 vuotta ja siellä ei koskaan laiteta ketsuppia hot dogien väliin vaan sinappia. Näin toimitaan hodarien synnyinmaassa. Et siis syö hodareita vaan joitain ketsuppi-makkara-leipiä.
Hodarit ja pizza onkin pahaa. Ennemmin syön ketsuppi-makkara-leipää ja ananaksella täytettyä pizzaa muistuttavaa leipää.
Ketsuppi sopii moneen ruokaan. Ja leivälle.
Ketsuppia ja sinappia pitää olla jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku mikä ruokavalio...
Perus kotiruokaa ja siitäkin jaksaa joku ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vulgaari.
Kas kun ei vulkaani.
Minusta on mukava syödä välillä ruokia joista tulee lapsuus mieleen. Vaikka just makaronilaatikkoa ketsupin kanssa tai mannapuuroa sokerin&kanelin kera.
Joutuu vähän tuunaamaan ketsuppia mutta menee se hamppareissa, ranskiksissa ja just jossain makaronilaatikossa. Muuta käyttöä en sille keksi. Ellei muutama tippa mausteena jossain muussa soossissa.
Vierailija kirjoitti:
En muuten myöskään käsitä sitä, että aikuiset syö makaronilaatikkoa: pelkkää lastenruokaa. Makaronit ylipäänsä on lapsille.
Nii me aikuiset syyää pastaa pikkulilli pystyssä ja tietty vähän viintä ohes.
Vierailija kirjoitti:
Just vedin pari uunissa muhinutta Wilhelmiä Heintzin ketsupilla napaani 😋
Aloittaja on tainnut maistaa vain Felixin sokeriliemiä :D
Heinz on hyvää ketsuppia, saa kunnolla tulisenakin versiona, jos tavallinen on liian "lapsellista"...
Makea, suolaiinen, imelä hapan... Se tuo makeutta kastikkeeseeen. Oliko tomaattisose vai tomaattipyre jossa ei esiim ole niin hyvä keino lisätä kettsupilla.
Syön miten ja mitä haluan.
Ei siihen ole kenellekään asiaa puuttua.