VERONPALAUTUS NÄKYY VIIMEISTÄÄN ILTAPÄIVÄLLÄ
Tiedoksi niille jotka ei ota selvää verohallinnon nettisivulta.
Kommentit (29)
Kävin verohallinnon sivuilla eilen ja selailin siellä hetken aikaa löytääkseni päivämäärän, jolloin palautus maksetaan ja että onko lisäämäni kotitalousvähennys lisätty hyvityksiin. Eipä ollut kumpaakaan tietoa missään päin avaruutta. Katsoin sitten esitäytetyn veroehdotuksen ja siellä ei ollut kotitalousvähennystä käsitelty ilmoittamani perusteella. Etanapostissa sen laitoin menemään hyvinkin ajoissa.
Ymmärrän hyvin että veronpalautuksia ihmiset odottavat. Melkeinpä paras päivä vuodessa - meikäläisen joulu, saa oman rahansa takaisin valtiolta ja saa tehdä sillä mitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle tulee yli 1000e..
eli olet lainannut kympin kuussa valtiolle, ilman korkoa.
Aina kannattaa se, että menee plus miinus nolla
Veroprosentti ei muuten mene nollaan vaikka tulojen perusteella pitäisi,sitten kuitenkin tulee kaikki palautuksena.Mihinkähän tämä perustuu?
Veroprosentti menee nollaan! Minullakin on ollut nollaveroprosentti. Palkasta vähennetään muitakin kuluja kuin tulovero.
0.5% minulle annettiin mutta ihan sama,kaikki tulee palautuksena.
Eipä se tule jos ei ajoissa ilmoita tilinumeroa, eikä se tule jos on ulosottovelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni on ihmisten elämän sisältö, kun pitää heti herättyään tarkistella onko se pari sataa tullut tilille. ;)
Joillakin on elämänhallinta hukassa ja heti pitää päästä tuhlaamaan,
No, suurimmalla osalla se visa on vedetty tappiin jo ennen palautuksia.
Tuli jo rahat tilille ennen viittä aamulla kun maksoin laskun. Sain 295 euroa jee. Ruokaan meni jo satanen
Satasella pitää viikko pärjätä.
Tärkeät rahat, sillä join lapsilisät.
N32
Mulla meni lapsi lisät siidriin. Onneksi sain 34€ veron palautusta .
Mimmi -78
Saati meillä, joiden pitää omaa egoaan puustata pöllöpalstalla muita haukkumalla