Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarvitsee ekaan omaan kämppään?

voisilmäpulla
02.08.2022 |

Olen parin vuoden päästä muuttamassa omilleni ja monelta sain vinkkiä että kannattaa kasailla erilaisia tarve-esineitä jo muutamaa vuotta ennen muuttoa. Lautaset, lasit, aterimet, kulhoja, tarjoiluastioita on. Sukulaiset kyselevät nyt lahjatoiveita, niin mitä kaikkea muuta kannattaa toivoa jo etukäteen esim: Ylioppilas,- ja syntymäpäivälahjaksi? / ostaa S-ryhmän tms lahjakorteilla joita mulla onkin muutamia.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patja, tyyny, peitto ja pari pyyhettä. Paistinpannu, veitsi ja kauha, pari lautasta.

Jyskin ja ikean tommoset saa sit 2 v päästä niin halvalla,että niitä ei kantsi pyytää lahjaksi.

Älkää viitsikö! Mitään ikea-roinaa. Kunnllisia merkkejä niin eivät leviä heti.

Joo, tekniikkaa kannattaa ostaa vasta kun on se koti. Koko ajan tulee uutta.

Kerää hyvä nikkarilaatikko. Vasaraa, nauloja, mittanauhoja, peltinen ja kerällä oleva, ripustuskoukkuja tarroilla ja porattavia, teippiä, maalarinteippiä, erilaisia liimoja, neuloja ja ompelulankaa, paikka-aineita, laastareita, putsausaineita, no, kysy isältä ja äidiltä mitä pikkutavaraa tarvii semmoseen pakkiin!

Ja joo, ÄLÄ osta ikeasta tms halpakaupasta, osta kunnollista!

Ainakin Ikeasta saa hyvää tavaraa. Kaupan nimi ei ole tae siitä, minkälaatuista tavaraa siellä on myynnissä. Itse ostaisin nimenomaan Ikeasta ensimmäisen asunnon huonekalut ja mimsei seuraavienkin. Kolme lasta asuu jo omillaan ja kukin on ehtinyt asumaan jo parissa asunnossa, joten kokemusta on.

Huonekaluja, isompia kodinkoneita, verhoja ja mattoja ei kannata ostaa etukäteen, koska ei tiedä miten ne mahtuvat asuntoon. Esimerkiksi mikroaaltouuni on ollut ongelmallinen useammassa asunnossa, koska vain tietynkokoinen mikro on mahtunut sille varattuun paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi