Lue keskustelun säännöt.
--- TOUKOTAAPERTAJIEN maanantai ---
23.10.2006 |
Laitan uuden pinon, kun en löytänyt aloitusta tälle päivälle.
Laru
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos teille kaikille! Tuli jo parempi olo kun sain sympatiaa teiltä. Taidan ollakin vaan huomion kipee :) :)
Kolmeplusyksi, onneksi sulla on jo huomenna ultra. Tuuthan sitten pikaisesti kertomaan meillekin kuulumiset. Toi kyllä tuntuu melko yleiseltä, ettei ole kuulunut, kun lukee juttuja täältä, joten uskotaan kovasti että kaikki on kunnossa ja huomenna näet pikkuisen.
Alpukka ja Mirage, ihanaa kun olette jo käyneet np-ultrassa ja nähneet pikkuisen. Varmaan ihanaa. Muistinhan sitten oikein Alpukka :) Ihan ei ole siis pää sekaisin.
Sussuko se kertoi, että on avioliiton siunaus ja juhlat. Koitahan itsekin nauttia juhlista. Musta tuntuu, että mä olin meidän omissa häissä turhan kireänä, kun mietin onko kaikilla hauskaa. Lisäksi häissä oli sellaisia kaukaisempia sukulaisia, jotka muka oli täytynyt kutsua ja sitten oli outoa viettää iltaa heidän kanssaan ja yrittää seurustella kaikkien kanssa. Eli muistathan, että ne on teidän juhlat ja et turhaan pingota. Sinulla taisi myös olla se ihana siskojen reaktio. Ihan nauru tuli kun luin kuvausta. He ovat ainakin onnellisia puolestanne :)
Ki-ra, mulla on ollut välillä vatsa kipeänä. Ei kovia kipuja, joten en tiedä voiko ollenkaan verrata. Sellaista vähän menkkamaista ja välillä nipistelee ja vihloo. Kai se on mulla vaan jotain kohdun kasvunipistelyjä.
Eniten mua kuitenkin mietityttää just noi pienet nipistelyt kohdunsuulla. Kun mullahan saattaa tulla ongelmia sen kohdun aukeamisen kanssa ja edellinen synnytys alkoi tollasella nipistelyllä ja kivuttomilla suppareilla ja sitten olinkin jo 4cm auki. Mahassa on lisäksi sellasta, että huomaan mahan jotenkin, mutta ei satu, olenkin miettinyt että missä vaiheessa niitä supistuksia voi oikein jo tulla. Tuntuu jotenkin supistusmaisilta. Tulee aina kun kumartelen yms. Mullehan lääkäri sanoi, että jos alkaa supistuksia tulla jo ennen seuraavaa käyntiä (rv12) niin heti lääkäriin ultraan mittaamaan taas kohdunsuu. Eli kai niitä voi kohta jo tulla, en tiedä. Tietääkö kukaan viisaampi? Jotenkin vaan tuntuu, että tässä on ihan liian vauhko, enkä ole siksi viitsinyt soittaa vielä lääkärille.
Ki-ra, ei nyt varmaan auttanut tää mun sepustus, mutta hyvä kun saat nyt levätä. Mun mielestä kannattaa kuunnella omaa kehoa, vaikka mitään selvää syytä ei löydykään.
Ei kai nyt sitten ollut muuta kommentoitavaa. Tai en ainakaan muista.
Laru rv 8+5