Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä häpykarvoituksessa mielestänne on rumaa/kaunista?

Vierailija
02.08.2022 |

Mikä tarkemmin ottaen? Tuntuma, ulkonäkö vai ehkä joku tunnepuolen asia?
Omasta mielestä seksikkäintä on naisella sivuprofiilia katsella kun luomuna karvat kihartuvat alavatsan alla, jopa tuuheana pehkona. Ajatuksen tasolla mahtavaa on se jos nainen on ylpeänä naiseudestaan karvoineen päivineen. Ajatus naisesta joka iik mitkä ällöt karvat(= millin sänki), menen nyt äkkiä ajamaan ne suihkuun ennen treffejä , on tosi surullinen ja epäeroottinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaistyypillinen häpykarva on semmoista harvahkoa, puolittain suoran nenäkarvan näköistä. Kauhean epäesteettistä risukkoa pitkäksi kasvettuaan.

Jos olisi tiuhaa tummaa kikkuraa niin saattaisi olla ihan OK.

Vierailija
22/29 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaistyypillinen häpykarva on semmoista harvahkoa, puolittain suoran nenäkarvan näköistä. Kauhean epäesteettistä risukkoa pitkäksi kasvettuaan.

Jos olisi tiuhaa tummaa kikkuraa niin saattaisi olla ihan OK.

Tämä on totta. Itse ihan testi mielessä olen antanut nyt 2kk karvojen kasvaa, vain bikini rajasta ajellut muutamat hajakarvat. Omasta mielestäni tosi ruman ja epäsiistin näköistä. Ei mul tunnit kunnolla edes kasvavan ja harvoja/suht suoria ovat. Viihdyn posliinina jatkossakin. Sivuhuomautuksena mies ei ole tarjonnut suuseksiä myöskään kuukauteen, ei ole karvoista mitään sanonut, mutta epäilen niiden olevan syynä

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvoituksessa ei ole mitään kaunista. Ei naisilla eikä miehillä. Posliini on parasta. Karvoista pääsee eroon laserilla, ei sitten sänki kutia eikä kirvele. 

M60

Vierailija
24/29 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistitty häpykarvoitus miehellä on seksikästä. Kynitty alakerta on vaan niin surkean näköinen ja neitimäinen. Parasta on, kun häpukarvoituksesta jatkuu karvavana napaan. 

Vierailija
25/29 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne murheet ku joutaa karvoja miettimään  

Vierailija
26/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä edellytän aina että naiseni on posliini. Tykkään näystä, kuinka vatsa kaartuu paljaana ihona jalkojen väliin ja pimppi on kokonaan näkyvillä. 

Myös tuntuma on parempi kun penis liikkuu kitkattomammin pimppiin. 

Ai että alkoikin heti tehdä mieli!

M48

Se karvoitus ei vaikuta kikkelin liikkeeseen millään tavalla! Mutta voihan sitä kuvitella. Taitaa liikuttajan taidoissa olla puutetta?

Vierailija
27/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne murheet ku joutaa karvoja miettimään  

Eipä näytä suakaan kiire ja huolet ylettömästi piinaavan.

Vierailija
28/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luonnostaan blondi ja tosi karvaton. Häpykarvat on just tyyliin kuusi vaaleaa haiventa ristissä. Sheivaan ne pois ja pidän posliinina. On kivempi. Miehellä saa mieluiten olla myös posliini, ja muutenkin karvaton mies on minun makuuni. Ehkä siksi kun itsekin olen?

Vierailija
29/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luonnostaan blondi ja tosi karvaton. Häpykarvat on just tyyliin kuusi vaaleaa haiventa ristissä. Sheivaan ne pois ja pidän posliinina. On kivempi. Miehellä saa mieluiten olla myös posliini, ja muutenkin karvaton mies on minun makuuni. Ehkä siksi kun itsekin olen?

Oletko albiino, onneksi olkoon!