4D-ultra helsingissä/vantaalla?
Missä olette käyneet kyseisessä ultrassa ja paljonko tuli maksamaan?
Ilman kela-korvausta vai korvauksen jälkeen? Oliko klinikalla suoraveloitus?
Millä viikoilla olisi hyvä mennä?
Onko sukupuoli arvio osunut oikeaan?
Kommentit (12)
meillä taasen tyttö tulossa ja kuva kyllä niin selkeä, että ei voi erehtyä ;) kesti about 30min.
suosittelen menemään!
Maksoi kelakorvauksen jälkeen 146¿ ja on suoraveloitus Kelasta, kun vaan otat Kelakortin mukaan. Vauva ei ole vielä syntynyt, mutta uskoin että sukupuoliarvio pitää paikkaansa. Niin tarkkaan pysyi kyllä kuvasta pojan vehkeet näyttämään.
Jännittää kovasti!!! Paljon olen kuullut kehuja" maan parhaasta" Ultraajasta!
Saako sieltä muuten laskun vai onko se ihan käteismaksulla/pankkikortilla????? Tiedän että pitääkö tili tyhjentää sitä ennen? Kiitos jos joku vastaa tähänkin =)
kata72
Mehiläisellä on yksi lääkäri Sirkka Liukkonen (perinatologi), joka tekee niitä 4D ultria tällä hetkellä Töölön Mehiläisessä. Kuvia ja levyn saa mukaan ja TUNNIN aika!!!!! Hinnoissa ei suuria eroja eri 4D paikkojen välillä; tämä tais olla 195e ennen Kela-korvausta. Kävin ite rv 25+ .
Suosittelen! Oikein mukava naislääkäri!
Niin piti kysyä, että paljonko kela mehiläisessä korvasi? Ja saako sieltä laskun vai onko varattava rahat mukaan?
Meidän työpaikalla on sopimus Mehiläinen -lääkäriaseman kanssa ja töistä aikanaan perivät multa palkasta sen omaosuuden... Ajanvarauksessa on aina ollut hirmu mukavia ihmisiä puhelimessa ja osaavat varmaan sanoa jotain maksun suuruudesta jo ajanvarauksen yhteydessä. Ei kai niissä maksuissa niin hirmuisia eroja ole?! Laskua Mehiläisestä ei vissiin saa mukaan vaan jollain kortilla tai käteisellä maksettava siinä kassalla.
Vielä täsmentäisin että tämä Liukkonen tekee perusteellisen tutkimuksen sekä " tavallisella" ultralla että tällä 4D:llä.
Näin että on puhe 4D-ultrista, ja pakko kysyä... Kävin vkolla 24 Bruno C:lla Femedassa, ja olin aikas pettynyt siellä käyntiin! Kokonaisaika joka oltiin ultrahuoneessa oli n. 20min, ja siitä ultraa n.15.. Ja kaikenlisäksi olin erityisen pettynyt että suurin osa ultrasta oli " vanhanaikaista" musta-valkosta ultrakuvaa, ja ainoastaan kasvokuvat saatiin uudella hienolla tekniikalla. Miten muilla? Oletteko oikeasti nähneet vauvanne 4D:llä enemmänkin kuin vain kasvot? Sitä jäin kaipaamaan!!! Olisko pitänyt osata pyytää...
Hei,
samat tuntemukset oli minullakin ultra jälkeen kuin Miia2:lla. Olihan ne kasvot kiva nähdä ja kyllä tavallinen ultrakuvakin oli selvemmän oloinen, varmaan hyvien laitteiden takia, mutta kyllä minä vähän petyin.
Miia2:
Näin että on puhe 4D-ultrista, ja pakko kysyä... Kävin vkolla 24 Bruno C:lla Femedassa, ja olin aikas pettynyt siellä käyntiin! Kokonaisaika joka oltiin ultrahuoneessa oli n. 20min, ja siitä ultraa n.15.. Ja kaikenlisäksi olin erityisen pettynyt että suurin osa ultrasta oli " vanhanaikaista" musta-valkosta ultrakuvaa, ja ainoastaan kasvokuvat saatiin uudella hienolla tekniikalla. Miten muilla? Oletteko oikeasti nähneet vauvanne 4D:llä enemmänkin kuin vain kasvot? Sitä jäin kaipaamaan!!! Olisko pitänyt osata pyytää...
bruno kyllä näytti käsiä ja jalkoja 4D, eikä vain pelkästään kasvoja. dvd:lle saatiin talletettua, kun juo lapsivettäkin :)
rv26+3
Kävimme Femedassa Bruno Cacciatorrella, oli oikein hyvä kokemus. Käytiin rv 23-24 suunnilleen, ja tuntui ihan hyvältä ajalta käydä.
Saatiin nippu kuvia sekä dvd mukaan, maksettavaa jäi Kela-korvauksen jälkeen 140 e. Femeda vähentää Kelakorvaukset automaattisesti.
Poika siellä näkyi ihan selvästi, ja yleensä vissiin osaa melko satavarmasti sanoa sukupuolen jos sen haluaa tietää. Meidän vauva ei ole syntynyt vielä, mutta kuva siinä ultrassa on niin selvä ettei se arvailun varaa jättänyt :-)
Anyara rv37+2