Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Mulla tänään myös 2 sijan verran varasija Turun AMK siirtynyt eteenpäin.
Onkohan Laurea YAMK-tulokset ainoat mitkä vielä puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla matematiikka on aina ollut haasteellisin. Nyt vaikka jätin ne geometriatehtävät vastaamatta, sain 19,18/20p. En vain voi käsittää miten. Ja sitten taas kahdella viime kerralla päätöksentekotaidot on ollut mun vahvuus, nyt tuli kokeessa aivopieru ja jäin jumittamaan suttupaperilla yhtä tehtävää ja aika loppui ja jäi monta tehtävää kokonaan vastaamatta, siitä tuli 14/20 kuitenkin. Mutta toisaalta mitä väliä enää, nyt vihdoinkin 3. yrittämällä sosionomi monimuotoon Laureaan.
mihin laureaan pääsit? :)
Vierailija kirjoitti:
Tikkurilaan :D
Nonii onnee :) oliks sul muit monimuoto sosionomi paikkoi hauissa?
Porvoo oli mulla myös Laureasta alempana hakukohteena.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo oli mulla myös Laureasta alempana hakukohteena.
Oijoi itellä sinne 2 varasija, mut ei oo kyl liikkunu sitte todistusvalintojen julkaisun jälkeen🙃
Sais noi varasijat lähtee liikkelle, ei jaksaisi enää jännittää
Mistä näkee LAB-ammattikorkea koulun alimmat pisterajat enskertailaisille JA muille? En löydä Vipusesta.
Viitsisikö joku ystävällinen antaa suoran linkin?
Vierailija kirjoitti:
Sais noi varasijat lähtee liikkelle, ei jaksaisi enää jännittää
Lähtee varmaan vasta 25 päivä , kun pystyy hyväksymää alempia sijoja
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee LAB-ammattikorkea koulun alimmat pisterajat enskertailaisille JA muille? En löydä Vipusesta.
Viitsisikö joku ystävällinen antaa suoran linkin?
Yhdys sqnqt
Onko kukaan sosionomiksi aikova yrittämässä polkuopintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin arveluttaa kun niissä tulee saada hyvät arvosanat. Eli ei välttämättä pääse sitten tutkinto-opiskelijaksi jos työnohessa vaikka motivaation puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Laurea YAMK-tulokset ainoat mitkä vielä puuttuu?
Puuttui myös ainakin osa Lapin AMK YAMK-tuloksista. Pisteet kyllä löytyi Moodlesta ja palkkikin oli ilmestynyt mut tulokset puuttuu. Luotan, että maanantaina tulis!
Huijaussivusto on tuo tulokset.korkeakouluun.fi. Ilmoitus kyberturvallisuuskeskukselle tehty. Luottokieltomerkintä itselle jos erehdyit sivulle kirjautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako polkuopinnot? Tiedän että polkuopintojen aikana ei saa opintotukea koska silloin ei lasketa täysipäiväiseksi opiskelijaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako polkuopinnot? Tiedän että polkuopintojen aikana ei saa opintotukea koska silloin ei lasketa täysipäiväiseksi opiskelijaksi...
Ainakin HAMKissa polkuopinnot (60op) maksaa 400€, niin veikkaisin että muualla myös samaa luokkaa hinnat...
Mulla matematiikka on aina ollut haasteellisin. Nyt vaikka jätin ne geometriatehtävät vastaamatta, sain 19,18/20p. En vain voi käsittää miten. Ja sitten taas kahdella viime kerralla päätöksentekotaidot on ollut mun vahvuus, nyt tuli kokeessa aivopieru ja jäin jumittamaan suttupaperilla yhtä tehtävää ja aika loppui ja jäi monta tehtävää kokonaan vastaamatta, siitä tuli 14/20 kuitenkin. Mutta toisaalta mitä väliä enää, nyt vihdoinkin 3. yrittämällä sosionomi monimuotoon Laureaan.