Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Laureasta ei vielä yamk tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Laureasta ei vielä yamk tuloksia
Ja itellä ei alempaa astettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Turun Yamk-tulokset tuli (tradenomilinja)
Mun hakukohteeseen ei ees valintakoepalkkia ole tullut. Kyllä odottavan aika on pitkä 😅
Onko varasijajono yhteinen kaikille hakijoille vai onko ensikertalaisilla oma?
Vierailija kirjoitti:
Onko varasijajono yhteinen kaikille hakijoille vai onko ensikertalaisilla oma?
Kaikilla oma jos oikein olen ymmärtänyt
Lab tuli alin pisteraja (en tehnyt pääsykoetta, joten en saanut pisteitä)
Vipusen mukaan valittuja on hyvin pieni osa aloituspaikkoihin nähden. Mitäköhän mahtaa tarkoittaa? Ja koskeeko ensikertalaiskiintiö kaikkia aloituspaikkoja vai onko se 80% koepaikoista?
Eikös Vipusessa lukenut että tilastot päivittyy edellisen päivän tilanteen mukaan, eli tämän päivän lukuja ei olisi näkyvissä vielä.
Tää laurean tulosten odottelu on aivan sietämätöntä (viimeinen josta itelle ei ole tullut)
Joo o. Tuskinpa tulee Laurean yamk tulokset ainakaan tänään.. voihan peppa.
Jee, pääsin ei-ensikertalaisena Diakin sosionomi (diakoniatyö) monimuotokoulutukseen!! Oli mun ykköstoive :D
IT tradenomi hakeneet....paljonko oli pisterajaa??
Lopultakin opiskelupaikka. Kolmas yritys ja paikka varma, Laurea sosionomi verkko-opinnot. Vahva suositus valmennuskurssille. Kurssin ansiosta pääsykoe pisteet nousivat hurjasti. Sain pääsykokeesta 15 pistettä enemmän kuin keväällä vaikka koe tuntui paljon vaikeammalta. On kyllä epätodellinen olo!
Vierailija kirjoitti:
Missä? Xamkissa oli 50.2 muistaakseni.
Paljon onnea! Kestikö valmennuskurssi pitkään ja oliko työläs? Ajattelin kanssa osallistua nyt valmennuskurssiin kun varmaan jää paikka saamatta.
osaisko joku auttaa noiden todistuskopioiden kanssa että mitä noihin kouluihin pitää lähettää? pitääkö lähettää esim. peruskoulun päättötodistus ja lukion päättötodistus sekä ylioppilastutkinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? Xamkissa oli 50.2 muistaakseni.
Ihan missä vain.....XAMK:ssä on ollut aina hirvee kilpailu. Itse pääsin it-tradenomiksi polkuopintojen kautta.
Kuinka usein liikkuvat varasijat? Vai pitääkö odottaa 25.11 asti vasta?