Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Pääsin Turku AMK. Vielä ykkönen Tampere odottaa. Eka tuli palkit Turku eilen. Ja tänään palkit Tampere. Ja sitten vähän myöhemmin Turun tulokset.
Valintakoe meni läpi :O
Vierailija kirjoitti:
Kone kirjoitti:
Ei helvetti, pääsin 1. Vaihtoehtoon. Nyt tuli tulokset turku amk
Onnea !!!! 🥂
Paljon onnea!!! 🍾Tuliko sulle palkit tänään näkyviin? Mietin omia mahiksia saada tuloksia tänään 😇
Heti piti käydä taas kattoo omat, ei tuloksia labista tai xamkista. Huhhuh mikä jännitys, sydän pomppas jo kurkkuun.
Oivoi, varmaan menee ensi viikolle YAMK hakujen tulokset 🤯
Vierailija kirjoitti:
Heti piti käydä taas kattoo omat, ei tuloksia labista tai xamkista. Huhhuh mikä jännitys, sydän pomppas jo kurkkuun.
Katoin myös. Laurea ja metropolia ei tuloksia vielä.
Kevään haussakin tuli Turku ensin.. en muista miten sen jälkeen, omalta kohdalta lopuista tuli vasta useamman päivän päästä.
Aaaagh jännitys ihan tapissa!
Mullekin valintakoe-palkki ilmestynyt. Kävin äsken katsomassa taas, Savoniasta ei oo vielä tullut.
Apua, nyt jännittää kovempaa kuin silloin pääsykokeisiin mennessä ja koetta tehdessä 😬
Sain valintakokeesta paljon enemmän kuin alin pisteraja, mutta en saanut paikkaa koska päätöksentekotaidot hylätty 😳 Tarkoittaako tämä etten saa mistään opiskelupaikkaa?
Voi perhanan perhana! Luulin, että englanti meni huonosti ja hylättyä olisin siitä odottanut jos olisi tullakseen.
Olen hakenut Metropoliaan sekä Diakiin. Oletan,että Metropolia tulee viimeisenä Laurean kanssa. Mutta Diak voi tullakin aiemmin.
Emmä hei kestä, tää on aivan hirveetä mutta samalla ihanaa kauhunsekaista jännitystä!! :D
Haaga heliasta tulokset tuli, en päässyt..
Vierailija kirjoitti:
Sain valintakokeesta paljon enemmän kuin alin pisteraja, mutta en saanut paikkaa koska päätöksentekotaidot hylätty 😳 Tarkoittaako tämä etten saa mistään opiskelupaikkaa?
Voi perhanan perhana! Luulin, että englanti meni huonosti ja hylättyä olisin siitä odottanut jos olisi tullakseen.
Valitettavasti tarkoittaa :( mihin kaikkialle hait?
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä tosi epäreilua! Joskus 2017,2016 kun tein Soteli -kokeen ei ollut mielestäni (muistaakseni) näin.
Mun enkku meni aivan surkeasti ja suunnilleen arvasin vastaukset!
Varmaan käy samanlailla kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valitettavasti tarkottaa ettet saa paikkaa valintakokeen perusteella mistään jos ykskään osio on hylätty 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perhanan perhana! Luulin, että englanti meni huonosti ja hylättyä olisin siitä odottanut jos olisi tullakseen.Tää on mun mielestä tosi epäreilua! Joskus 2017,2016 kun tein Soteli -kokeen ei ollut mielestäni (muistaakseni) näin.
Musta tää taas on ihan reilua kun asiasta on kerrottu 😅
Tuleeko teille tuloksia nyt pitkin päivää vai ovatko nämä jo aamulla tulleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone kirjoitti:
Ei helvetti, pääsin 1. Vaihtoehtoon. Nyt tuli tulokset turku amk
Onnea !!!! 🥂
Paljon onnea!!! 🍾Tuliko sulle palkit tänään näkyviin? Mietin omia mahiksia saada tuloksia tänään 😇
Kiitos 🤗Palkit tuli eilen näkyviin
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille tuloksia nyt pitkin päivää vai ovatko nämä jo aamulla tulleet?
Tulivat siis juuri nyt n. klo 10.20-10.30 välillä, ainakin Haaga Heliasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perhanan perhana! Luulin, että englanti meni huonosti ja hylättyä olisin siitä odottanut jos olisi tullakseen.Tää on mun mielestä tosi epäreilua! Joskus 2017,2016 kun tein Soteli -kokeen ei ollut mielestäni (muistaakseni) näin.
Musta tää taas on ihan reilua kun asiasta on kerrottu 😅
Meinaan siis sitä,että vaikka saat yli alimman pisterajan mitä hyväksytään niin jonkun yhden osion takia et pääse ollenkaan kouluun :-( mielestäni se on siis kurjaa.
Onnea !!!! 🥂