Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitko värjäämään hiuksia kun alkoivat harmaantumaan?

Vierailija
02.08.2022 |

Tässä katselin juuri ohimoita, harmaita alkaa olla enenevässä määrin. En ole hiuksia värjännyt pian kymmeneen vuoteen, mutta mietin että pitäisiköhän taas. En ehkä ole vielä valmis harmaantumaan.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa raita jo on eli harmaantuminen alkanut.Harkitsen värjäystä,vielä ei ole toteutettu.

Vierailija
42/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla hieman poikkeus, kun LOPETIN värjäämisen, kun enemmän harmaata alkoi tulla. Syynä ei ole se, että pitäisin harmaasta. Ei, en todellakaan ole lainkaan sinut tämän kanssa. Mutta olin jo vuosia pelännyt mahdollista allergista reaktiota hiusväristä, jonka takia värjäyksien väli oli mahdollisimman pitkä. Ja MINUN mielestä se harmaa juurikasvu on todella kammottavan näköistä, jolloin olisi joutunut vähintään neljän viikon välein värjäämään. Tällä yhtälöllä päätin etten enää värjää hiuksiani.

Muutama ihminen on sanonut, että olen harmaantunut kauniisti (ehkä vain ystävällisyyttään, kun itse olen kauhistellut), mutta yhtä työkaveriani ilmeisesti häiritsee harmaani, hän kun kysyi tovin minua katseltuaan, että miksi ihmeessä sä et enää värjää hiuksiasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harmaantunut. Olen 67-vuotias eikä yhtäkään harmaata hiusta, mikä on aika erikoista sillä olen tummatukkainen. Väri on vaalentunut iän myötä, ei enää niin syvän tummanruskea kuin nuorena mutta harmaita ei ole.

Hiuksiani olen värjännyt nuorempana, mutta tummaa tukkaa oli hankala saada kunnolla värjätyksi muuksi kuin tumman sävyillä joten kyllästyin. Enää en värjää.

Vierailija
44/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näyttää karseelle värikypärässä 40+:na. Harmaa on paras.

Vierailija
45/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
46/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harmaaseen taitetut värit sopivat minulle muutenkin hyvin, joten kun tukkani alkaa asettua siihen kuosiin, miksi tappelisin vastaan? 

Vierailija
47/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin värjäämisen, koska se vanhensi ja näytin naurettavalta, kun väri ei sopinut kasvoihin. 

En ymmärrä kasvoiltaan jo selvästi vanhempia naisia, jotka värjäävät kovilla väreillä muka nuorentuakseen. 

Vierailija
48/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin värjätä harmaaks

Vierailija
49/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä koska näin 43v. ei ole vielä harmaita. Hiuksiani en ole värjännyt vuoden 2011 jälkeen ja hiuksissa on oma aavistuksen punertava väri. Mun hiuslaatu on henoa ja ohutta ja se kärsii paljon värjäämisestä, niin siksi lopetin värjäämisen.

Vierailija
50/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kasvoiltaan jo selvästi vanhempia naisia, jotka värjäävät kovilla väreillä muka nuorentuakseen. 

Tulee mieleen ex-kansanedustaja Sirpa Asko-Seljavaara: https://tinyurl.com/mrvtw7ut

Hän taisi rakastaa tuota oranssia väriä muutenkin. Ja kirkkaansinistä myös.

51/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoin tulee ohimoille harmaanoloista heijastusta, olen 54-vuotias.

Sitten se taas katoaa ja olen normi maantieblondi, siis epämääräisen vaaleanruskeahko mutta papereissa aina vaalea.

Kelpaa kyllä, jos alkaa harmaantumaan, värjäysvaihtoehtoja on siinä vaiheessa vain "harmaammaksi".

Vierailija
52/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka asemanne vuoksi joudutte värjäämään hiuksia, pidätte ihan itse yllä näitä hulluja vaatimuksia. Myöskään ei se hiusten värjäys oikeasti mitään nuorenna. Kyllä viisikymppinen näyttää viisikymppiseltå värjätyssä tukassakin.

Täh? :D Tykkään itsestäni ja tykkään olla yleensäkin kivan näköinen, joten miksi en huolehtisi myös hiusteni siisteydestä? Eikä se rahasta ole kiinni.

Olen 48 vuotias ja tykkään pukeutua omasta mielestäni nätisti, huolehdin, että vaatteeni ovat puhtaat ja ehkät ja ihan siinä samassa menee myös hiukseni, jotka ovat puhtaat, siististi leikatut ja kauniit. En ole edes ajatellut, että yrittäisin näyttää nuoremmalta, kun värjäytän kampaajalla raitoja harmaiden hiusteni sekaan, vaan tykkään yleensäkin, että olen minun näköinen.

Anoppini on 81 vuotias ja hänkin värjäyttää harmaansa piiloon säännöllisesti, vaikka onkin mökillä keskellä ei mitään puoli vuotta vuodesta appiukon kanssa. Se on sitä itsestä välittämistä, ihan siinä kuin vaikka hammaslääkärissä käynti ja hampaistaan huolehtiminen.

Jos se on jollekin vaikea asia ymmärtää, niin ok, se on hänen ongelmansa.

Itsestä välittämistä!? Juu, ehkä Lorealin mainoslauseessa! Itsestään välittäminen, siisteys, puhtaus yms. yhdistät värjättyihin hiuksiin ihan kuin harmaat hiukset eivät voisi olla puhtaat, kauniisti laitetut ja siistit!! Olet kyllä tehokkaasti imenyt tämän naisille suunnatun aivopesun.

Vierailija
53/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka asemanne vuoksi joudutte värjäämään hiuksia, pidätte ihan itse yllä näitä hulluja vaatimuksia. Myöskään ei se hiusten värjäys oikeasti mitään nuorenna. Kyllä viisikymppinen näyttää viisikymppiseltå värjätyssä tukassakin.

Täh? :D Tykkään itsestäni ja tykkään olla yleensäkin kivan näköinen, joten miksi en huolehtisi myös hiusteni siisteydestä? Eikä se rahasta ole kiinni.

Olen 48 vuotias ja tykkään pukeutua omasta mielestäni nätisti, huolehdin, että vaatteeni ovat puhtaat ja ehkät ja ihan siinä samassa menee myös hiukseni, jotka ovat puhtaat, siististi leikatut ja kauniit. En ole edes ajatellut, että yrittäisin näyttää nuoremmalta, kun värjäytän kampaajalla raitoja harmaiden hiusteni sekaan, vaan tykkään yleensäkin, että olen minun näköinen.

Anoppini on 81 vuotias ja hänkin värjäyttää harmaansa piiloon säännöllisesti, vaikka onkin mökillä keskellä ei mitään puoli vuotta vuodesta appiukon kanssa. Se on sitä itsestä välittämistä, ihan siinä kuin vaikka hammaslääkärissä käynti ja hampaistaan huolehtiminen.

Jos se on jollekin vaikea asia ymmärtää, niin ok, se on hänen ongelmansa.

Miten harmaantuminen liittyy hiusten siisteyteen?

Vierailija
54/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne vastaavat ketjuun joilla ei ole harmaita hiuksia?

Vierailija
55/57 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin "naamakarvojani" värjäyttää, koska menettivät kirkkauttaan ja eloisuuttaan ennen jo, kuin olisivat harmaantuneet. Tulivat platkun värisiksi.

Vierailija
56/57 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne vastaavat ketjuun joilla ei ole harmaita hiuksia?

Saa kai täällä nyt keskustella.

Vierailija
57/57 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri ei tartu hyvin harmaisiin kohtiin, mutta se tarttuu tiukasti niihin kohtiin, jota ei tarvitsisi värjätä. Lopputulos on aivan kamala. Ja se on aivan kamala jokaisella, vaikka muuta uskottelisi. Tyvikasvu näkyy heti.

Paras olisi laittaa vaaleita raitoja. Mutta ei koko väriä. Tai hyväksyä tukka sellaisenaan. Tai värjätä hiuspuuterilla (luomivärikin käy, mielellään helmiäinen) jakauksen vierestä molemmin puolin. Se on paljon luonnollisrmpi, kuin väri joka ei tartu harmaaseen. On halpa ja myrkytön. Ja niin helppo, peittää myös ohentumisen jäljet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä