Seksistä maksaminen
Miltä teistä kuulostaa ajatus, että maksaisi seksistä parisuhteessa? Entä ex-vaimolle?
Olen myös joskus pohtinut, että voisin maksaa jollekin tavalliselle naiselle seksistä, joka ei varsinaisesti halua myydä itseään monille tai tehdä siitä ammattiaan, mutta mahdollisesti haluaisi vähän extrarahaa ja samalla ehkä saisi myös seksiä. Kävisi jollekin sinkulle joka haluaakin pysyä sinkkuna. Olen ihan kivan näköinen mies, että ei se mitään painajaista olisi. Enkä estäisi tietenkään naisen muita suhteita tai esim yhden illan juttuja. Suunnilleen saman ikäinen nainen kävisi, eikä tarvitsisi olla mikään seksipommi kunhan nyt omaa silmää miellyttäisi. Onkohan tuollainen kuvio kuinka mahdollinen tai oletteko kuulleet että joillain olisi tuollainen järjestely?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vielä seksiä myynyt. Jos edes miettisin, olisin niin kallis ettei kellään ois järkee maksaa. Mutta lähellä asuva perheen isä maksaa mulle välillä 100e että runkkaan siltä spermat pihalle.
Jos ajatellaan että mies olisi miellyttävä ja muutenkin voisit hänen kanssa ehkä sekstailla niin voisitko ajatella myyväsi vähän pienemmällä rahalla? Sanotaan vaikka 150€? Ja tässä yhtälössä kukaan ei saisi koskaan tietää asiasta.
Onhan tuollaisia naisia. Esimerkiksi mun naisystävä tekee välillä maksullista keikkaa. Vai oliko tässä jokin muu taka-ajatus? Ratkaisu tuntuu niin itsestään selvältä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollaisia naisia. Esimerkiksi mun naisystävä tekee välillä maksullista keikkaa. Vai oliko tässä jokin muu taka-ajatus? Ratkaisu tuntuu niin itsestään selvältä.
Siis no ehkä ainoa taka-ajatus on se että en haluaisi ammattilaisella käydä.
Naiset tavalla tai toisella nyhtävät fyffet miehlitä. Feministit, nämä "tasa-arvon" puolestapuhujat. Eli naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mahdollisesti haluaisi vähän extrarahaa". Montako tuollaista saa olla, että muuttuu ammattilaiseksi vai halusitko kuitenkin naisen vain omaan käyttöön? "Enkä estäisi tietenkään naisen muita suhteita tai esim yhden illan juttuja"
Vähän tämä on nyt ristiriitaista. Vai kiihottaako tässä se, että maksat seksistä? Joku valta-asetelma?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tavalla tai toisella nyhtävät fyffet miehlitä. Feministit, nämä "tasa-arvon" puolestapuhujat. Eli naiset.
Menee ehkä vähän aiheesta ohi. Itsehän olisin valmis asiasta maksamaan, joten eipä sillä väliä.
Miten ja kenelle tuollaista järjestelyä uskaltaisi ehdottaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mahdollisesti haluaisi vähän extrarahaa". Montako tuollaista saa olla, että muuttuu ammattilaiseksi vai halusitko kuitenkin naisen vain omaan käyttöön? "Enkä estäisi tietenkään naisen muita suhteita tai esim yhden illan juttuja"
Vähän tämä on nyt ristiriitaista. Vai kiihottaako tässä se, että maksat seksistä? Joku valta-asetelma?
Ei mitäön tuollaista. Maksaminen itsessään ei kiihota eikä mikään valta-asema. Ehkä nyt sitä ajan tässä takaa, että en millään ammattilaisella halua käydä joka hoitelee yhden ennen minua ja seuraavan perään jne. Ehkä sitten juuri se että se olisi vähän privaatimpi järjestely ja ehkäpä mahdollisesti tämä järjestely olisi jollekin naisellekin hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitäön tuollaista. Maksaminen itsessään ei kiihota eikä mikään valta-asema. Ehkä nyt sitä ajan tässä takaa, että en millään ammattilaisella halua käydä joka hoitelee yhden ennen minua ja seuraavan perään jne. Ehkä sitten juuri se että se olisi vähän privaatimpi järjestely ja ehkäpä mahdollisesti tämä järjestely olisi jollekin naisellekin hyvä?
Ok, nyt ymmärrän. Törmäät tuossa haasteeseen, että et voi ikinä tietää montako se nainen on hoidellut ilmaiseksi ennen sinua ja onko hän kanssasi intiimisti pelkästään rahan takia. Se alkaa vaivata sinua ja alat kontrolloida ja epäillä. Et uskalla kuitenkaan panna paljaalla. Lisäksi sinua alkaa tympiä, että nainen ei tee sängyssä kaikkia juttuja joita haluat vaikka maksat.
Ammattilaisen kanssa nuo ongelmat ovat poissa. Tiedät mitä saat ja mistä maksat. Voit keskittyä pelkästään omaan nautintoon. Ammattilaisen kanssa voi sopia tehtävät temput etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vielä seksiä myynyt. Jos edes miettisin, olisin niin kallis ettei kellään ois järkee maksaa. Mutta lähellä asuva perheen isä maksaa mulle välillä 100e että runkkaan siltä spermat pihalle.
Mikä ero tuolla käsihoidolla on seksin myymiseen? Teet seksuaalisen palvelun rahasta ja käytät vartaloasi, olemustasi ja kättäsi pillun sijasta asiakkaan tyydyttämiseen.
Eikä siinä minun mielstäni mitään pahaa tai väärää ole.
Siis haluaisit maksullisen naisen, mutta et halua maksullista naista?
Paljonko tuosta maksaisit? Jos nainen haluaa myydä seksiä niin kaipa hän tahtoo siitä kunnollisen korvauksen. Jos olet ainoa niin summa olisi suuri. Jos etsit naista joka myy seksiä pikkusummalla niin tokinhan hänen pitää myydä seksiä muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan että mies olisi miellyttävä ja muutenkin voisit hänen kanssa ehkä sekstailla niin voisitko ajatella myyväsi vähän pienemmällä rahalla? Sanotaan vaikka 150€? Ja tässä yhtälössä kukaan ei saisi koskaan tietää asiasta.
Jos haluat omaan käyttöösi kurtisaanin niin summa olisi lähinää 3500-4000 euroa. Miksi joku möisi itseään halvalla, ellei ole ihan pakko, asunnoton narkomaani tms.
Tuo on ehkä ainoa tilanne jolloin voisin kuvitella itseni myymässä seksiä. Mutta monellakaan ei olisi minuun varaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ehkä ainoa tilanne jolloin voisin kuvitella itseni myymässä seksiä. Mutta monellakaan ei olisi minuun varaa.
Peruspano on kilpailutettu tosi matalalle mutta erikoisuudet ja jokin tietty osaaminen on hyvinkin arvostettua.
Missä olet parempi kuin kukaan muu, seksin saralla?!
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruspano on kilpailutettu tosi matalalle mutta erikoisuudet ja jokin tietty osaaminen on hyvinkin arvostettua.
Missä olet parempi kuin kukaan muu, seksin saralla?!
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Ap n tilanteessa ap olisi se valitsija. Jos tuollainen tilanne olisi, niin ehkä siinä olisi jokin suhteentapainen jo vireillä
Ja eritysiosaaminen yms tiedossa. Ei siis mitään kilpailutuksia. Jos miellyttää niin maksaa pyydetyn hinnan tai menee muualle. Ei seksityöläistenkään kanssa tingitä tai joutuu estolistalle.
Tuntuu että puhut kokemuksesta! Kuinka monen hupakon bannisormi on sinua kouraissut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mulle on tarjottu paljon enemmänkin enkä oo suostunut. Ja jos ois miellyttävä mies kenen kaa vois muutenkin niin olisin ilmaseks. Sain myös kerran tonnin suihinotosta. Sitä ei kukaan voi laittaa paremmaksi joten jää ainutkertaiseksi. Siitä on vuosia ja se vieläki sitä hekumoi. Oikeesti mitä ihmettä, tonni, kukaan ei oo sen arvoinen missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että puhut kokemuksesta! Kuinka monen hupakon bannisormi on sinua kouraissut?
Luin kirjan seksityöstä, useampi siinä kertoo. Tinkijät menee banniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero tuolla käsihoidolla on seksin myymiseen? Teet seksuaalisen palvelun rahasta ja käytät vartaloasi, olemustasi ja kättäsi pillun sijasta asiakkaan tyydyttämiseen.
Eikä siinä minun mielstäni mitään pahaa tai väärää ole.
Niin, seksiä sekin on mutta asiana täysin erit. Kädestä on piiiiitkä matka panoon.