Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan sanonut että rakastaa minua

Vierailija
02.08.2022 |

Ollaan seurusteltu 8 vuotta ja mies ei ole ikinä sanonut että rakastaa minua. On huono puhumaan tunteistaan muutenkin. Kaikinpuolin on kunnollinen, teoillaan näyttää kyllä että rakastaa. Tuo kukkia, ostaa ihan muuten vaan pikku lahjoja, vie matkoille yms. Mutta tunteista puhuminen ei onnistu. En ole painostanut tunteista puhumaan mutta onko tämä nyt ihan normaalia. Kihloihin eikä naimisiin myöskään halua. Ei asuta yhdessä, kumpikaan ei halua. Outoa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan mies koskaan sanonut vaikka asutaankin yhdessä, enkä kyllä ole sitä tehnyt minäkään. Joskus jo alkuaikoina tapailua keskusteltiin syvällisesti siitä mitä rakkaus edes on ja onko sellaista ylipäätään olemassa, jotenkin tuntuisi sen jälkeen hassun teatraaliselta alkaa sellaista julistamaan. Mielestäni teot paljastaa kuitenkin paljon enemmän kuin mitkään sanat. 

Vierailija
22/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan aiemmin sanonut kenellekään (jos lapsia ei lasketa) ja olen nyt tajunnut, että se johtuu siitä, että en rakastanut ja tuntui vaikealta. Nyt rakastan ja miten helppoa ja luonnollista sen sanominen onkaan. Ennen en tiennyt tätäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla