Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan sanonut että rakastaa minua

Vierailija
02.08.2022 |

Ollaan seurusteltu 8 vuotta ja mies ei ole ikinä sanonut että rakastaa minua. On huono puhumaan tunteistaan muutenkin. Kaikinpuolin on kunnollinen, teoillaan näyttää kyllä että rakastaa. Tuo kukkia, ostaa ihan muuten vaan pikku lahjoja, vie matkoille yms. Mutta tunteista puhuminen ei onnistu. En ole painostanut tunteista puhumaan mutta onko tämä nyt ihan normaalia. Kihloihin eikä naimisiin myöskään halua. Ei asuta yhdessä, kumpikaan ei halua. Outoa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä nyt on normaalia. Jos ei rakasta niin miksi sanoa? Jos rakastaa ja sinä haluat sen kuulla, pyydä miestä sanomaan se. Jos hänelle on tärkeämpää pysyä mukavuusalueella ja jättää sanomatta sinulle tärkeä asia, niin se on tosi huono merkki.

Älä mieti mikä on normaalia vaan mieti mitä te haluatte.

Vierailija
2/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kulttuuri. Mun amerikkalainen mies sanoo 10 kertaa päivässä että rakastaa minua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
4/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mikään suhde ole toista oudompi. Teidän välinen kuulostaa kyllä enemmän kaveruudelta kuin parisuhteelta, mutta eihän siinä mitään vikaa ole. Pääasia, että olette molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
5/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä sanonut rakastavasi?

Vierailija
6/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kulttuuri. Mun amerikkalainen mies sanoo 10 kertaa päivässä että rakastaa minua. 

Ja joillekin englantilaisille kaikki ovat "love" tai "pet" tms.

Vierailija
7/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Amerikoissa tapana, mutta rakastaako se amerikkalainen sinua oikeasti?

Vierailija
8/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nuo teot muka mitään osoita?

Vierailija
9/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano minunkaan mieheni ja kahdeksan vuotta olemme yhdessä olleet mekin, niistä neljä avoliitossa. En edes odota hänen sanovan. Hän sanoi jo seurustelumme alkuvaiheessa, ettei koe luontevaksi "harlekiiniromantiikkaa" eli rakkaudesta puhumista ja muita rakkauden osoituksia. Sen sijaan teoillaan ja valinnoillaan osoittaa rakkautta joka päivä. On huolehtivaisin ja rakastavin ihminen, jonka kanssa koskaan olen ollut. Avioliitosta emme ole edes puhuneet, koska kummallakaan ei varmasti ole siihen mitään tarvetta (joten ei tietenkään mennä kihloihinkaan).

Vierailija
10/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Amerikoissa tapana, mutta rakastaako se amerikkalainen sinua oikeasti?

Uskoisin kun ollaan olty yhdessä 10 vuotta 

Vierailija
11/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä määrittelet onko se sulle normaalia. Varmaan olet tykänny olla, kun 8v seurustellu.

Vierailija
12/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään sanonut kun jotenkin olen vanhanaikainen ja haluaisin että mies sanoo ensin.

Ap

Vierailija
13/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo menee sinne toiseen ääripäähän, menee fiilis koko rakkaudenilmaisusta, kun sitä kokoajan pitää jankuttaa.

Vierailija
14/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo kukkia yms. Teoillaan näyttää sen. Mun mies ujo, sanoo kyllä kännissä joskus että rakastaa.

Vierailija
15/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo menee sinne toiseen ääripäähän, menee fiilis koko rakkaudenilmaisusta, kun sitä kokoajan pitää jankuttaa.

Minusta se on taas ihanaa, kun itselläni on ollut kylmät ja etäiset vanhemmat. 

Vierailija
16/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötavaroille ei julisteta rakkautta.

Vierailija
17/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta vertaa sanoja

i love you

MINÄ RRRAKASDAN SINNUUA

suomi on kyllä yks junttikieli

Vierailija
18/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sanoa vaikka englanniksi:)

Vierailija
19/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttötavaroille ei

julisteta rakkautta.

Ei käyttötavara kestä kahdeksaa vuotta. Eikä sitä hemmotella tai ostella lahjoja...

Eri

Vierailija
20/22 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Teot ne merkitsevät. Itsellä kokemusta myös niistä jotka sanovat usein, mutta väkivalta kuuluu myös kuvioon.

En siis kaipaa sanoja, vaan hyvää kohtelua vain.