Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela: Palvelussamme on ruuhkaa, ole hyvä ja soita myöhemmin uudestaan

Vierailija
02.08.2022 |

Ovatko nämä ihan tarkoituksella tehty näin hankaliksi? Kerran olin TE-toimistoon yhteydessä. 25 minuutin jonotuksen jälkeen puhelu katkaistiin ja automaatti puhui jostain liian pitkään jonottamisesta.

Miten helvetissä nuo saa kiinni?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hakemusten käsittelyajat on jotain 35-40 päivää. Ihmettelen miksi niin pitkiä.

Vierailija
2/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kelan sivuilta löydy yhteydenottopyyntö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäydy Muhammediksi.

Vierailija
4/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi jonotin vartin kun soitin TE-toimistoon. Kelaan en ole koskaan soittanut, kun toimisto on ihan lähellä. Siellä saa sitten odottaa tunnin, kun niiden lissujen pitää kirjata tietoja pitkien rakennekynsiensä kanssa ennen kuin kutsuvat seuraavan asiakkaan sisään.

Vierailija
5/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika puhelinpalveluun

Vierailija
6/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLIISI. Puhelin palvelussa KOLMATTA PÄIVÄÄ ruuhkaa/ tekninen vika. Soita myöhemmin uudestaan. Kyse kuitenkin pahoinpitelystä mikä poliisin omien sivujen mukaan tulisi hoitaa ASAP.

Talvella, vuodenvaihteen jälkeen, keväällä?

Jos on näin haastavaa miksi ei takaisindoittooslvelua. Uhrina olen muutenkin voimaton.

Vierailija
7/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittamalla ei yleensä voi kiirehtiä hakemusta eikä siellä osata sanoa, milloin päätös tulee. Jos aiheesi siis koskee näitä, ihan turhaan olet sinne soittelemassa.

Vierailija
8/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kelan sivuilta löydy yhteydenottopyyntö?

Joo, mulle on soittanut sitä kautta joskus samanakin päivänä, usein seuraavana. 

Vierailija
9/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi jonotin vartin kun soitin TE-toimistoon. Kelaan en ole koskaan soittanut, kun toimisto on ihan lähellä. Siellä saa sitten odottaa tunnin, kun niiden lissujen pitää kirjata tietoja pitkien rakennekynsiensä kanssa ennen kuin kutsuvat seuraavan asiakkaan sisään.

Ja mihin työttömällä on muka kiire?

Vierailija
10/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika puhelinpalveluun

Vitut, niitä ei kiinnosta. Viranomaiset ja hallinto, kansan vihollisia. Niillon automaattiset indeksikorotuksetkin ja ilmainen terv hoito, pitkät lomat, muut edut. Ja eikun veliverkosto vain paisuu. Tehkeehän orjatöitä, eine muuten...

Vierailija
11/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin jonotuksissa musiikki kuulunut kovaa "plim plim plim".

Vierailija
12/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit löytää työpaikan ennenkuin noille linjoille pääsee tai ehdit tervehtyä ennenkuin vastaavat!

Vierailija
13/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella virastolla on sähköinen asiointi nykyään. Myös Kelalla.

Vierailija
14/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähettää viesti netin kautta. Sillä tavalla olen saanut vastauksen yleensä samana päivänä..

Vierailija
15/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minun palkka viipyy ??? ei näy tilillä. on kumma kun ei makseta kelalta palkkaa ajoissa alkokin jo auki.

Vierailija
16/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan sähköinen asiointi on vitsi. Siellä sanotaan että viestin käsittely saattaa kestää yhtä kauan kuin hakemuksen ratkaiseminen.

Vierailija
17/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdit löytää työpaikan ennenkuin noille linjoille pääsee tai ehdit tervehtyä ennenkuin vastaavat!

Eikös se sitten ihan hyvä ole.

Vierailija
18/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se sitten ihan hyvä ole.

Ei ole koska minua ei työn teko huvita huonolla palkalla ja olen muutenkin kyvytön koska en jaksa aamulla herata. Olen valmis heti kun saan 5000 euroa kuussa varastohommissa.

Vierailija
19/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan sähköinen asiointi on vitsi. Siellä sanotaan että viestin käsittely saattaa kestää yhtä kauan kuin hakemuksen ratkaiseminen.

Ei se mikään chatti olekaan... 🙄

Vierailija
20/30 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että Kelalla tuo automaatti viesti on VAIN SUMUTUSTA, eli jos ET katkaise puhelua, vaan jäät oottamaan, pääset pian valintaan josta pääset jonoon josta vastaavat sitten aikanaan. ELi, kusetusta kuten yleensäkin. Eihän ne laillisestikaan saa lyödä luuria asiakkaan korvaan tai olla tavoittamattomissa. Eli feikkiä kuten kaikki Kelassa.

Voi tosin olla et se oli myös joku muu kuin Kela en oo varma, kokeile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi