Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun mielestä hävettävää olla työpaikkakiusattu?

Vierailija
02.08.2022 |

Minun mielestä ei. Jos joku kysyy miksi lähdit työpaikasta, pitää vain rohkeasti sanoa, että kiusaamisen vuoksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusatun pitäisi hävetä? Minkä hän niille k u sipäille voi?

Vierailija
42/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Hävetä pitäisi kiusaajien, ei kiusatun. Itse olen tuosta syystä lähtenyt työpaikasta ja kertonut monellekin, mitä siellä tapahtui ja miten huonosti työnantaja asiaan puuttui, vaikka kiusajien toiminta oli tiedossa niin luottamusmiehellä kuin työterveydessäkin.

Tämä! Ihmeen paljon on munattomia esimiehiä, eivät puutu kiusaamiseen.

Ovat jopa itse mukana kiusaajan hovissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaa syömään kukaan ei kiusaa ketään

Vierailija
44/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Hävetä pitäisi kiusaajien, ei kiusatun. Itse olen tuosta syystä lähtenyt työpaikasta ja kertonut monellekin, mitä siellä tapahtui ja miten huonosti työnantaja asiaan puuttui, vaikka kiusajien toiminta oli tiedossa niin luottamusmiehellä kuin työterveydessäkin.

Tämä! Ihmeen paljon on munattomia esimiehiä, eivät puutu kiusaamiseen.

Ovat jopa itse mukana kiusaajan hovissa.

Tai ovat itse kiusaajia kuten minun tapauksessani. Eikä kukaan välittänyt, että mua kiusattiin.

45/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu syömää , ruoka on valmista ketään ei saa kiusata :)

Vierailija
46/50 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tässä, että älykkyys suojaa kiusaamiselta:

https://www.tiede.fi/artikkeli/artikkelit/viikon-gallup-olitko-koulussa…

Jotenkin tuntuu siltä, että nämä "älykkäät" eivät sano epäoikeudenmukaisuuksista tai epäkohdista, vaan lipevät johonkin turvalliseen/mukavaan paikkaan, jolloin "vähemmän älykkäät" (=he jotka välittävät muistakin kuin itsestä) saavat syyn päällensä ja joutuvat silmätikuiksi. Onko itsekkyys sama asia kuin älykkyys?

Vierailija
47/50 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olin ahkera määräaikainen, joka joutui epäasiallisen määräilijän hampaisiin. Myöhemmin työllistyin muualle. Nykyään aina välillä edellisessä paikassa avautuu töitä, mutta eivät kiinnosta. 

Vierailija
48/50 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/50 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisten työpaikkojen ongelmia.

Just. Itse olen työskennellyt naisena miesvaltaisella työpaikalla ja koin tulleeni kiusatuksi. Nimenomaan sen takia, että olin nuori nainen. Vähäteltiin, heitettiin mukahauskaa "flirttailevaa" ällöhuumoria esimerkiksi työvaatteiden istuvuudesta, käskettiin mennä keittämään kahvia (ei normaalilla ja asiallisella tavalla, vaan siksi, että se olisi "naisten hommaa"), yritettiin saada minua ja yhtä saman ikäistä uudehkoa miestyöntekijää pariutumaan jne. Ahdistavaa ja ihan järkyttävää käytöstä. Olin tuolloin vähän päälle parikymppinen opiskelija, ettei ollut mitään liittoja tukena ja päätin hakea opiskelurahat toisesta työpaikasta.

Vierailija
50/50 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, jos en olisi itse nähnyt, mutta meillä kiusaaja alkoi esittää kiusattua.

En usko enää mitään ilman silminnäkijöiden todistuksia.

Huhut on pirullisia, kun niitä ei saa millään poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi