Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkät imelät pois - laihduttaako?

Vierailija
23.10.2006 |

Nyt se sitten alkoi. Rutistus jouluun asti. Vaaka näytti tänä aamuna sellaisia lukemia, että pakko tehdä jotain. Ensimmäinen päätökseni on, että jätän pois kaiken missä on sokeria. Siis kahvileivät, karkit, suklaat, jälkiruoat tms. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta laihduttamisesta, toimiiko se, jos syön muuta ruokaa entiseen malliin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Danonen sokeroimattomat/rasvattomat jogurtit.

Vierailija
2/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kyllä laihtua noinkin, mutta luultavasti hyvin hitaasti.

Vierailija:

Nyt se sitten alkoi. Rutistus jouluun asti. Vaaka näytti tänä aamuna sellaisia lukemia, että pakko tehdä jotain. Ensimmäinen päätökseni on, että jätän pois kaiken missä on sokeria. Siis kahvileivät, karkit, suklaat, jälkiruoat tms. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta laihduttamisesta, toimiiko se, jos syön muuta ruokaa entiseen malliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettanut tupakanpolton, että sitä etsii jotain korviketta koko ajan. Nyt myös imelälakkoon tarvitaan korvikkeita - sen uskon. Danone-jogurtti kuulostaa hyvältä!

Vierailija
4/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas olet aijemmin syönyt vain vähän imelää niin ei ole vaikutusta.

Vierailija
5/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia kuulunut sokerin suurkuluttajiin. Kahvileipää joka päivä (aina keksin jonkin syyn tehdä JOTAIN HYVÄÄ), iso pussillinen irtokarkkeja aina perjantaisin, välipäivinä JOKU PIENI patukka, kun kaupassa käy ym. ym. Joten siksi on kiva nähdä, pystynkö olemaan edes pari viikkoa ilman MITÄÄN IMELÄÄ! ja MILLAINEN VAIKUTUS PELKÄN IMELÄN poisjättämisellä on. P A K K O H A N MINUN ON PYSTYÄ SIIHEN!

Vierailija
6/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun paino putoaa nopeasti, mutta myöhemmin sit tarvitaan muitakin toimia. Toisaalta esim. minä syön muuten aika terveellisesti ( ei suuria annoskokoja tms..), mutta nuo namut on se pahe. Eli kun ne jätän niin syön ihan " normien" mukaan. Siksi ehkä sit laihdunkin.

Vierailija
7/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli lähteä katsomaan, löytyykö kaapista jotain...

Vierailija
8/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muu syöminen pysyy ennallaan. Pullissa ja namuissa on usein sokerin lisäksi paljon rasvaa, joten niiden energiapitoisuus on korkea. Jonkun possumunkin kalorimäärää saa kuluttaa juoksemalla tunnin verran (ihmisen painosta tms. riippuen, tietysti). Se kertoo vähän siitä, missä suuruusluokassa liikutaan.

herkkujen suurkuluttajan on käytännössä mahdotonta saada kaloreitaan tasapainoon liikunnalla.

Lisäksi tietysti on tuo ravintosisältöpointti. Tärkeitä ravintoaineita ja mm. kuitua ei saa tarpeeksi ja makeissa on usein nopeita hiilihydraatteja, jotka nostavat sokerihumalan ja sitä seuraa " krapula" , joka taas vaatii lisää sokeri. Addiktoivaa.

Vierailija
9/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos kuullut siitä 3 päivän sokeripaastosta? Mä olen joskus sitä koittanut ja tuntuu se tehoavan.. 3 päivää vältät kaikkea makeaa (ja himo voi olla ihan kamala, mutta kestä se!!) ja sit sitä ei vaan yhtäkkiä enää niin kaipaakaan. Mulla nyt just tuollainen olo. Mutta sit tosiaan joutuu vältellä sitä makeaa ettei taas pääse sen makuun. ;) Hetken päästä huomaat että makuaistikin alkaa palautumaan ja karkit yms.. tuntuu niin makealta ettei montaa tee edes mieli! tsemppiä! :)

Vierailija
10/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan tässä on se, että kohta on JOULU ja kaikki se ihana syötävä. Jos imelälakossa oleminen olisikin kuin tupakkalakko aikoinaan, että alussa on kamalaa ja sitten helpottaa, niin se tietoisuus jo helpottaa oloa. Elikkä näin on, vastauksista päätellen. Yritän nyt kestää, tunti kerrallaan.