Millaiset määräät teillä menee herkutteluun viikossa?
Ja millainen määrä on teistä normaalia herkutella viikossa?
Kommentit (26)
Minulla ei yhtään, puoliso syö päivittäin karkkia/suklaata, keksejä ja pullaa tai munkkeja. Välillä leivon hänelle itse, mutta usein syö ostopullaa.
Suklaata menee joka päivä jossain muodossa, mutta mikä nyt sit on herkuttelua? Mä herkuttelen myös serranokinkulla, pizzalla, jonkun herkku on hookoon sininen. Lomareissuilla periaatteessa melkein joka aterialla tulee syötyä jotain omaa herkkuruokaa. Aika usein tähän jostain syystä mielletään vain makeat herkut.
Eli en mä nyt mitään summaa osaa sanoa.
Pyrin tekemään ja syömään vain herkullista ruokaa. Näin ajateltuna ehkä n. 50 € per viikko (koska ihan kaikkia perheen ostoksia en voi erityisen herkullisiksi sanoa), mutta jos herkuilla tarkoitetaan tässä karkkia, sipsejä ja muuta epäterveellistä niin välillä menee viikkoja putkeen näihin koskematta. Nyt kesällä on syöty jäätelöä monta kertaa viikossa, mutta samaan aikaan esimerkiksi mansikohin menee paljon enemmän rahaa.
Herkuttelen kaikella ruoalla jopa salaatilla. Makeita herkkuja menee päivittäin yksi Solero-jäätelö. Muuten olen herkkulakossa pitkään.
No viime viikolla tehtiin miehen kanssa pannari ja syötiin sitä pitkin viikkoa. Tuli myös syötyä pari karkkipussia puoliksi. Itse söin raparperibanaanicrumblea ja vaniljajäätelöä kun olin kylässä. Mun mielestä herkkuja meni vähän liikaa. Meillä menee yleensä yksi karkkipussi viikossa puoliksi ja pari suklaapatukkaa. Sipsiä menee myös välillä.
Eipä oikeastaan yhtään mitään. En tykkää sipseistä enkä karkeista. En jätskistä enkä limsoista. Jos herkuksi lasketaan maksamakkara niin sitä syön joskus.