Haluaisitko tietää, jos joku olisi ollut sinuun ihastunut jo useamman vuoden ajan?
Kommentit (33)
En. Olen varattu. Eri asia, jos olisin sinkku.
Haluaisin, jotta voisin käydä panemassa. Tuskin kuitenkaan ryhtyisin suhteeseen, koska minuun ihastuvat vain rumat, läskit ja vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan, jos itsekin olisin ollut samalla tavoin ihastunut häneen.
Tätähän ei vaan voi etukäteen tietää..
Ap
Kyllä, koska aina on kiva kuulla että joku tykkää! sehän on positiivinen asia ainakin sinkulle. eikä siitä välttämättä suhdetta seuraa mutta kyllä on omaa sydäntä ja mieltä lämmittänyt se, että joku on ollut ihastunut juuri minuun. se on tosi ihana tunne.
Ihmiset katuvat eniten kuollessaan, että rakkaus jäi kertomatta. Mieti sitä!
En nyt varattuna haluaisi tietää. Kaksi miestä on ihastunut ja ahdistaa. Minulla on oma rakas jo.
En haluaisi, koska olen varattu.
Tuosta tiedosta ei voi seurata mitään hyvää.
Jos en itse ole ihastunut -> vaihtoehdot: emme enää voi olla luontevasti tekemisissä koska vaivaannuttavaa, meidän pitää ehkä vältellä toisiamme. tai minua alkaa ällöttää koko tyyppi. Tai jos hän on mukava, jopa riski että itsekin ihastun, vielä vaivaannuttavampaa ja meidän pitää alkaa vältellä toisiamme.
Jos olen ihastunut -> mitään ei kuitenkaan voi tapahtua, niin parempi etten olisi tiennyt hänen tunteistaan.
Summa summarum: jos toinen on varattu, niin älä kuormita häntä tiedolla että olet ihastunut.
Eipä kiinnostaisi. Jos ei asiaa ole tähänkään asti minulle kertonut. Ihan hyvin olen pärjännyt ilman tuota tietoa tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
En nyt varattuna haluaisi tietää. Kaksi miestä on ihastunut ja ahdistaa. Minulla on oma rakas jo.
Niinpä. Se on todella ahdistavaa.
Haluaisin tietää näin sinkkuna kun olen.
Kyllä mä sen tiedän kertomattakin. Minusta nyt on hyvä näin, ollaan kavereita. Jos hän kertoo sen minulle, en tiedä voidaanko enää olla. Minun puolestani kyllä, mutta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen tiedän kertomattakin. Minusta nyt on hyvä näin, ollaan kavereita. Jos hän kertoo sen minulle, en tiedä voidaanko enää olla. Minun puolestani kyllä, mutta en tiedä.
En minä ole sinuun ihastunut, puhu vain omasta puolestasi!
T: Pian ex-kaverisi
Mistä tietää onko ihastus ollut "useamman vuoden" vai josko se on vasta, syystä tai toisesta herännyt?
Mitäpä sillä tiedolla tekisin. Ihmettelisin vain, miksi ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta, koska olen sinkku ollut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sillä tiedolla tekisin. Ihmettelisin vain, miksi ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta, koska olen sinkku ollut koko ajan.
Entä jos hän on ollut esim. suhteessa ja ei ole yksinkertaisesti halunnut ilmaista kiinnostustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän on ollut esim. suhteessa ja ei ole yksinkertaisesti halunnut ilmaista kiinnostustaan?
Jos molemmat on vapaita niin sillon se on ok.
Kyllä. Arvostaisin sellaista rohkeutta. Ainahan se mieltä hivelee. Jos en tunteisiin voisi vastata, sanoisin sen hänelle kiltisti, mutta suoraan.
No entä jos vaikka vaan kuukausia? Tai entä jos tämä rohkea tunnustaja on väärää sukupuolta mieltymyksiisi? Haluaisitko silti kuulla?
Kyllä varmaan, jos itsekin olisin ollut samalla tavoin ihastunut häneen.