Haluaisitko tietää, jos joku olisi ollut sinuun ihastunut jo useamman vuoden ajan?
Kommentit (33)
Ainahan se olisi mielenkiintoista tietää. Toisaalta jos se olisi joku jota joudun näkemään jatkuvasti enkä tunne samoin, sen henkilön näkemisestä tulisi ehkä vaivaannuttavaa.
Jos kyseessä esim hyvä ystävä, en haluaisi tietää. Pilaisi sen ystävyyden.
Ällistyisin todellakin myös. Nyt tietysti puhun siitä todellisuudesta että tällä hetkellä ei kukaan lähipiiristäni voisi olla ihastunut minuun.
Jos taas olisi sellainen ihminen nyt olemassa johon olisi pienikin kiinnostuksen kipinä, niin sitten eri juttu.
Jos se tieto tuo jotain lisäarvoa tai antaa selityksen esim oudolle käytökselle tms niin kyllä. Muussa tapauksessa ihan ihastujan itsensä päätettävissä jos haluaa, että minä tiedän.
Kyllä olisi kiva tietää. Mutta ei välttämättä siten, että tämä ihastuja saisi tietää, että minä sain tietää. Olen kuiteskin onnellisesti naimisissa enkä tahtoisi mitään kiusallisia keskusteluja käydä. Toki jos hänen oloaan helpottaisi saada varmuus siihen, ettei mitään välillemme tule niin hyvä kai se olisi. En tiedä tarkoitetaanko tässä nyt ihan niin pakkomielteistä ihastumista, että se täytyisi erikseen selventää vai sellaista jossain järjissään pysyvää ihastusta.
Tuskin, ellei sitten myös minulla olisi samoja tunteita. Yksipuolinen ihastus on aika raskasta sille toiselle. Minulla on tällä hetkellä tällainen "ihailija" mutta valitettavasti en ole itse hänestä ollenkaan kiinnostunut. Kuitenkin viestiä tulee joka kanavalta, siltikin, vaikka jätän niihin täysin vastaamatta.
Muuttuuko tuollaisen sanominen ahdisteluksi, jos ikäeroa on paljon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko tuollaisen sanominen ahdisteluksi, jos ikäeroa on paljon?
Ap
Ei tunteista kertominen ole ahdistelua. Se taas on, jos jatkuvasti sitä jankuttaa. Itsellä on tällainen ihailija, joka joka viikko laittaa jotain viestiä, että haluaa ym. Ja on tunteita. Ei usko, vaikka pyydän lopettamaan. Luulin, että olimme ystäviä. Ystävyys on mennyt ikuisesti.
Entäpä kiinnostaisiko tietää, jos joku olisi ollut sinuun ihastunut vuosia kouluaikoina? Ahdisteluaikomusta ei ole.
Jos se on lepso, b...i tai ransu tai ruma mies, en haluaisi tietää.
"En koskaan mene sänkyyn ruman miehen kanssa"
En haluaisi, koska sehän olisi joku jonka tunnen, enkä itse ole ihastunut yhteenkään tuntemaani mieheen.
Haluaisin, vaikka en olisi itse kiinnostunut hänestä. Pääsisi samalla hänkin irti ihastuksestaan ja voisi löytää jonkun kivan puolison itselleen.
Vierailija kirjoitti:
No entä jos vaikka vaan kuukausia? Tai entä jos tämä rohkea tunnustaja on väärää sukupuolta mieltymyksiisi? Haluaisitko silti kuulla?
Sukupuoli yksi ja hailea. Kiinnostaisi ihastuneen asenne: jos "no kylläpäs pidän sinusta, hauska juttu" niin tottakai, ainahan on kiva jos tykätään. Jos "jätä miehesi, olen kohtalosi, aion heittäytyä hankalaksi" niin ..jooei, mutta hyvä kun sanoit, tajuanpahan vältellä. En kaipaa enempiä kuin oman mieheni, mutta kevyt flirtti on aina hauska juttu, painavassa vaatimisessa ei ole mitään hauskaa.
Kuulostaa ahdistavalta.