Kuinka pitkään teillä ollut koronatesti positiivinen. Itsellä nyt 7. päivä menossa ja vielä kotitesti positiivinen
Kuumetta ei enää ole, mutta tänään ollut vatsa sekaisin uutena oireena, väsyttää ym. Eli en ole kunnossa. Ja kotitestikin näyttää edelleen positiivista.
Kommentit (55)
Siis miksi teet testejä tuossa tarkoituksessa? Testi ei mittaa tartuttavuutta, vaan kotitesteissä antigeenin, eli pintaproteiinin olemista nenänielussasi. Se voi olla viikkoja positiivinen vaikka todellisuudessa olisit kunnossa etkä enää tartuta. Pcr voi olla positiivinen vielä paljon pidempään.
Mulla näytti myös vielä 7. päivänä positiivista vaikka käytännössä mulla oli enää päänsärkyä tuossa kohtaa. 11. päivänä oireiden alkamisesta tein seuraavan ja se oli negatiivinen. En testannut siinä välissä.
No enpä ole testaillut enää positiivsen testituloksen jälkeen. Se testi kun saattaa näyttää positiivista pitempään kuin mitä oikeasti on tartuttava.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi teet testejä tuossa tarkoituksessa? Testi ei mittaa tartuttavuutta, vaan kotitesteissä antigeenin, eli pintaproteiinin olemista nenänielussasi. Se voi olla viikkoja positiivinen vaikka todellisuudessa olisit kunnossa etkä enää tartuta. Pcr voi olla positiivinen vielä paljon pidempään.
Onko noin? Mä nimittäin tätä mietin itse ja jopa täällä kyselin että jos antigeenitesti näyttää vielä plussaa, niin olenko tartuttava ja yksimielisesti sain vastauksen että olen. #3
Joo, en tiedä miksi tein testin. Ehkä kun loppuviikolla kun kuume väistyi niin luulin jo tervehtyneeni....Mutta tänään ollut vatsa ihan sekaisin. Kaikissa artikkeleissa, mitä ole lukenut on ripulin sanottu olevan alkuoire.
Hirveä tauti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tiedä miksi tein testin. Ehkä kun loppuviikolla kun kuume väistyi niin luulin jo tervehtyneeni....Mutta tänään ollut vatsa ihan sekaisin. Kaikissa artikkeleissa, mitä ole lukenut on ripulin sanottu olevan alkuoire.
Hirveä tauti.
Ap
Itsellä näytti raskaustesti positiivista 9 kuukauden ajan! Miettikääpä sitä!
Kotitestin luotettavuus alle 50%. Miksi käyttää rahojaan moiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noin? Mä nimittäin tätä mietin itse ja jopa täällä kyselin että jos antigeenitesti näyttää vielä plussaa, niin olenko tartuttava ja yksimielisesti sain vastauksen että olen. #3
No nyt opit, että kaikki mitä av:lla sanotaan ei ole totta. Jatkossa käytät sitten luotettavampia lähteitä, eikös niin?
Muuten olo on sellainen toipilas, eli ajattelin että jos voisin kävellä vähän ulkonakin. Mutta vatsan takia en nyt uskalla. Ei yskää tai nuhaa.
Ap
Omikron on tutkitusti tartuttavin 3-7 päivää oireiden alusta ja sinä aikana kotitestikin voi olla positiivinen. Se kotitesti näyttää vain tartuttavimmat päivät, ei itse tartuntaa. Monissa maissa karanteenin saa lopettaa vasta kotitestin negan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt opit, että kaikki mitä av:lla sanotaan ei ole totta. Jatkossa käytät sitten luotettavampia lähteitä, eikös niin?
Toki olin yrittänyt löytää luotettavampia lähteitä ensin mutta tästä ei kyllä kerta kaikkiaan löytynyt mitään. Olisko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko sut rokotettu?
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit tänne kyselyn, oletko kehitysvammainen ja kaikki vastaisivat, että olet uskoisitko sitäkin?
Kiitos kivasta kommentistasi, olet tosi mukava ihminen varmasti.
Tästähän tuli mm. Olympialaisissa urheilijoille isoja ongelmia, kun testi näytti terveelle ihmiselle positiivista. Eivät päässeet kilpailemaan ilman negatiivista koronatestitulosta. Naurettavaa pelleilyä, kun tiedetään miten epäluotettavia nuo testit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Koronatesti voi näyttää positiivista monta viikkoa tartunnan jälkeen. Se ei ole tartuttavuuden mittari, joten miksi tuhlaat testejä?
Ei åidä paikkaansa.
Pcr -testi voi kyllä olla positiivinen pidempään jälkikäteen.
Kotitesti ei, se näyttää vain tartuttavimmat päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit tänne kyselyn, oletko kehitysvammainen ja kaikki vastaisivat, että olet uskoisitko sitäkin?
Kiitos kivasta kommentistasi, olet tosi mukava ihminen varmasti.
Vielä kun vastaat kysymykseeni, niin hyvä tulee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronatesti voi näyttää positiivista monta viikkoa tartunnan jälkeen. Se ei ole tartuttavuuden mittari, joten miksi tuhlaat testejä?
Ei åidä paikkaansa.
Pcr -testi voi kyllä olla positiivinen pidempään jälkikäteen.
Kotitesti ei, se näyttää vain tartuttavimmat päivät.
Äläpä jauha paskaa. Kotitesti voi näyttää positiivista viikkoja. Tarttuvuus kestää 2-3 päivää.