Vinkkejä lisätulojen tienaamiseen etänä
Mitä etänä tehtäviä sivutöitä teette lisätulojen tienaamiseksi. Kaipaisin ideoita lisätulojen tienaamiseen.
Itse teen päätyön ohella opettajan keikkaa, palautan tyhjiä pulloja kauppaan sellaisia nähdessäni sekä vastailen erilaisiin kyselyihin (esim. Attapol ja Nortstatpanel), joista saa lahjakortteja tai rahaa PayPaliin. Tämä ohella mulla Winwalk käytössä, siinä saa lahjakorteiksi vaihdettavia pisteitä käveltyjen askelten mukaan.
Kaipaisin kuitenkin muita ideoita eli mitkä ovat sinun lisätulojen tienaamiseen liittyvät vinkkisi?
Kommentit (3)
Miehillä vastaavassa tilanteessa on oltava tietokonetaitoja. Itse teen freelancerina pelistudioille mallinnusta Blenderillä. Näistä saa toisinaan ihan mukavasti fyrkkaa. Blender on kyllä erittäin vaikea mallinnusohjelma eikä niitä opita jos ei tietokoneet kiinnosta. Freelancerina päätän itse työaikani ja laitan vain laskun pelistudiolle. Asiakkaina on ollut mm. Asobo, Activision, Giants Software jne.
Mä myyn oriflamea
Rekisteröityä voi helposti ;
https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?store=suv...
Tutkia ja katsella, ja jakaa jo heti verkkokauppasi linkkiä . 19 € aloitusmaksu lisätään vasta ensimmäiseen tilaukseesi.
Mä oon sun jeesinä ja neuvojana.
Oon ollut tammikuusta asti partnerina, ihan tilaamalla itelleni mutta kavereita, työporukka jne halus kans ihan tyrkyttämättä ja on sitten vienyt ihan mukanaan ja tykkään. Saan tehdä missä ja milloin vain. Yleensä kotisohvalta teen vallan mutta myyjäisetkin /kutsujen pitokin on super mahtavia.
OnlyFans?