Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei olisi lähtenyt koska Sofia ei halua nyt Reeoa ulos, kuumin mies Sofia on sanonut.
Kirsi ulos talosta, ei mitään järkeä koko ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi täällä onko Merve ollut ihastunut Aleksiin. Viime perjantain bileissä kertoi Sofialle, että voisi olla kiinnostunut Aleksista, mutta koki itse olevansa liian "suttuliisa" ja Aleksi niin komea. Ja Sofia ystävällisesti kannusti häntä, että rymysuttu on.
Merve modernin tindernaisen prototyyppi. Miehen pitäisi olla pitkä ja komea, mutta mitas mitas Merve itse on? Hänellä on toki muhkeat muodot, mikä luo kysyntää kyseisen miestyypin zexmaanikoille, mutta sitoutumista on täysin turha edes odottaa. Kohtalona on sama kuin Laurallakin eli vanhana piikanakin haaveille vielä jostain komistuksesta.
Tälläkin palstalla käydään pariutumiskeskusteluja, joihin kyseiset naiset olisivat täydellistä oppimateriaalia lopulta naisille itselleen haitallisista käyttäytymusmalleista.
Onhan se Kirsi kyllä rasittavaa
Karvan uusi paidaton hunks taloon. Miettikää miten hyvin se tulee pärjään skaboissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi lähtenyt koska Sofia ei halua nyt Reeoa ulos, kuumin mies Sofia on sanonut.
Milena olisi laittanut Reeon sinne, mutta tiesi Kirsin koirana ettei niin saa tehdä, joten hämmentyneenä sitten hyväksyi Sohvin suunnitelman.
Milena on niin ku olis syntynyt talossa. Tai yrittää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi täällä onko Merve ollut ihastunut Aleksiin. Viime perjantain bileissä kertoi Sofialle, että voisi olla kiinnostunut Aleksista, mutta koki itse olevansa liian "suttuliisa" ja Aleksi niin komea. Ja Sofia ystävällisesti kannusti häntä, että rymysuttu on.
Merve modernin tindernaisen prototyyppi. Miehen pitäisi olla pitkä ja komea, mutta mitas mitas Merve itse on? Hänellä on toki muhkeat muodot, mikä luo kysyntää kyseisen miestyypin zexmaanikoille, mutta sitoutumista on täysin turha edes odottaa. Kohtalona on sama kuin Laurallakin eli vanhana piikanakin haaveille vielä jostain komistuksesta.
Tälläkin palstalla käydään pariutumiskeskusteluja, joihin kyseiset naiset olisivat täydellistä oppimateriaalia lopulta naisille itselleen haitallisista käyttäytymusmalleista.
Itse näin kolmekymppisenä heteromiehenä en kyllä näe Mervessä muuta hyvää kuin tissit.
Se on vähän ylipainoinen sekä hiukset sillä on kamalat. Myös luonne sillä on kamala, se puhuu muista asukkaista seläntakana ilkeyksiä ja se vaikuttaa olevan kiusaaja luonteeltaan.
Mä en voi sietää Kirsiä. Kaveri joskus seurustellut hänen kanssa, on kyllä aika likainen muija myös alapäästä (kaverin mukaan)
Böls kirjoitti:
Onhan se Kirsi kyllä rasittavaa
No onhan se. Hyvin raskas.
Ärsyttävät ja hermoja raastavat kirsi ja tuula pois seuraavaksi, niin katsojilla (minulla ainakin ) olo helpottuisi hieman, sit nasse ja sofia-boy ulos..
Vierailija kirjoitti:
Karvan uusi paidaton hunks taloon. Miettikää miten hyvin se tulee pärjään skaboissa.
Aleksi tulee olemaan mustasukkainen jos Karvan saa naisilta huomiota tuolla.
Reeo varmaan miettii et Karvan ja Aleksi tulee voittaa kaikki kisat.
Hirveesti jengiä talossa. Ei pysy mukana kuka on kuka.
Ei noi asukkaat ehdi itsekään tutustua kehenkään.
Karvan oli Aleksille heti tullut heittää juttua. Tässä uusi voimakaksikko.
Saadaan ton Nabaz ulos sönköttään.
Tämä lähihoitaja 32v. Näyttää 40v. Mitä yöllä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Karvan oli Aleksille heti tullut heittää juttua. Tässä uusi voimakaksikko.
Saadaan ton Nabaz ulos sönköttään.
Aleksi ulos mitä nopeammin sen parempi.
Kirsi pääsee ensimmäisenä turvaan jos joutuu häätöön .