Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miks kaikki talon muijat matelee Kirsin pillin mukaan.😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näytettiin Kirsiä "hyvässä valossa".
Kun Kirsi on oikeasti mukava. Ketjun parin kirjoittajaa valinneet kauden inhokiksi. Siinä kaikki.
Silti Kirsiin kohistuvista kritiikkikommenteista tykätään about eniten. Sano nyt vielä, että ne "pari kirjoittajaa" tykkäävät +20 krt eri käyttäjillä omista kommenteistaan 😂😂
Muutama kirjoittaja voi saada tehtyä ne 8-12 peukkua.
Voihan toki noin itsellensä uskotella..
Niin voi. Siltä se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tekikö Sofia nyt munakasta itselleen niistä munista,joista muut suunnittelivat lettuja
joo laittoi siihen myös jauhoja
eikö sofia kertonut olevansa vegaani
Miikka tuki Rusua miehekkäästi ulkona sohvalla. Hyvä Miikka. Pitää aidosti Rususta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ihan keskustellaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Milenan täytyy olla aika tyhmä. Ei ole viitsinyt ainakaan BB-keskusteluja etukäteen lukea. Olisi selvinnyt että Kirsi on tämän kauden inhokki ja suoraan hyppää Kirsin kelkkaan.
Juu ja näkeehän sen tuolla paikanpäälläkin millanen on, jos ei ennen tiennyt. Kukaan ei tykkää kirsistä mutta kukaan ei laita sitä häätöön, kaikki ihan kuset housuissa tästä psykoämmästä, ja lipovat kilpaa, Milena lipoo ykkösenä ja Reeo kakkosena. Huhhuh, Reeokin aikuinen ihminen, pahaa teki yöllä kattoa kun änkytti ja, puntti tutisi kirsin edessä, kamala katsoa noita kun koko talo antaa yhden narsistin kävellä ylitseen noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miikka tuki Rusua miehekkäästi ulkona sohvalla. Hyvä Miikka. Pitää aidosti Rususta.
Siksi kannattaa hylätä Reeo ja Rooma.
Katsoin kans Mertsun tissejä! Ohhoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB historian ällöttävin pari studiossa.
Anupuuma löysi talosta itselleen ja lapsilleen elättäjän.
Tämä :D Tolla Helmerillä on oma firma joka vielä tahkonu hyvin rahaa.
Anullakin on ihan oma firma. Ei todellakaan tarvitse Helmeriä elätiksi :D molemmat yrittäjiä ja MOLEMMAT tienaavat todella hyvin!
Helmerin vuositulot 82 000 euroa
Anun vuositulot luokkaa 30 000 euroaNiin? Mitäs sitten? Kyllä minunkin mieheni tienaa enemmän kuin minä, mutta silti elämme molemmat omilla rahoillamme ja maksamme kaiken puoliksi. Simpe as that, toisilla ei ole edes sitä miestäkään niin kommentitkin juuri sitä luokkaa.
Kellään ei kiinnosta sinun ja ukkorähjäsi tulot.
Kirsi ja Reeo näyttää olevan aika tiivis pari tätänykyä. Se pitää hajottaa tai muilla ei ole mitään tsäänssejä.
Vierailija kirjoitti:
Reeo ei paljon mieti tekemisiensä seurauksia Roomalle. Tänään lähtee yksi roomalainen, sunnuntaina kenties toinen. Kovaa pelaa ja vain itselleen. Ehkä Miikan kannattaa vaihtaa Ateenaan.
Reeo taitaa itse hypätä roomasta Kirsin nuoleskelijaksi. Pari päivää nyt seurannut Kirsiä kuin pieni puudeli eikä ollut edes harmissaan siitä, että Rusu lähtee seuraavaksi.
Miikka halaili myös Aksua suloisesti pihalla. Miikka on ihana. Osaa lukea ihmisiä ja tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Talon ainoat miehet Reeo ja Miika ei matele Kirsin pillin mukaan.
Milena tuo paljon hehkutettu bosslady tottelee Kirsiä kuin pieni koiranpentu.
Luulin äänestä, että Tuula lukee kirjettä, mutta olikin Salla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ihan keskustellaan asioista.
Ja madellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullista nähdä miten Milena ryömii Kirsin edessä ja haluaa olla sen ykkösalamainen.
Kovat oli puheet ja täysi nössö kirsin puudeli. Pitää jo mustaa pipoakin kuin kirsi päässään, äsken kysyi kirsiltä voiko lettutaikinan jo tehdä jne, kokoajan nuolee kirsiä.Voi hitto.
Ja jälleen kerran mä olin oikeassa. Sanoin heti että tosta tulee Kirsin kätyri, ei oo mikään boss lady, joka kuvittelee olevansa.
juu ja mä sanoin kans itse että siitä tulee kirsin puudeli, ja näinhän tosiaan kävi, ihmistuntemus ei pettänyt tälläkään kertaa.
Hyvä me!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nabbe halusi Rusun ulos?
Ryybe pela vain shakki
Teki. Itsekäs, ylimielinen pikku hu*ra.