Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula Heliste
Hyi helvetti, oispa saanu jäädä guuglettamatta.
Ainolan päiväkodin johtaja. Mun vanha tarha, onneksi toi ämmä ei ollut silloin, eikä silloin, kun lapseni oli samassa päiväkodissa.
Nyt sai lapsuudenmuistotkin paskatahran tuon Irvi-Ämmän takia.
Irvi-Ämmä😆
Eiku jenkki-hymy😆
Voikun Rusu voisi määrätä häädetyn herjaksi tiskivuoron Kirsille.
Vierailija kirjoitti:
Heidi tiskaa niinkauan kunnes BB kertoo kuka sitten, Nabbe tiskasi sitä ennen ja ekana Sofia.
Tuulahan suositteli Heidiä tiskariksi, nää nykyajan tyttöset ei pahemmin tiskaile kun astianpesyukoneet eli ihan hyvä että oppivat jos kotona ei tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tiskaa niinkauan kunnes BB kertoo kuka sitten, Nabbe tiskasi sitä ennen ja ekana Sofia.
Tuulahan suositteli Heidiä tiskariksi, nää nykyajan tyttöset ei pahemmin tiskaile kun astianpesyukoneet eli ihan hyvä että oppivat jos kotona ei tarvitse
Niin, siksi koska Tuula inhoaa Heidiä jostain syystä (nuoruus, kauneus, fiksuus ja sisukkuus). Tuula tuskin osaa itse edes tiskata, eihän hän osaa mitään muutakaan kotona tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko isoveli palkita vähiten kiroajalle esim 50e:lla valita herkkuja kaupasta.
Kuka hemmetti tarvii herkkuja viidellä kympillä? Ihan älytöntä.
Tuulalle herkut on hedelmätkin.
Aleksikin pillittää. Ihan kuin Ruspe olis teloitettavaksi menossa. Jotenkin sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Tuula ei oo enää tähtäimessä. Näyttää selväjärkisimmältä Tuula kuin muut. Nuorekas ja hauska.
Ja aina niin sydämellinen ja toiset huomioonottava!
Mielistelijä, Pirkalle ei riittänyt empatiaa. Ens su Tuula taitaa istua häätöpenkillä ja toivottavasti ulos.
Tuulahan siellä aina istuu, mutta joku toinen kuitenkin halutaan ennemmin pois. Vähän niin kuin se Kristina oli aina äänestyksessä. Toiset vihasivat, toiset tykkäsivät. En usko, että Tuula niin pitkään keikkuu mukana, mutta eihän sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Aleksilla on ollut sutinaa, kertoi makkarissa, ihan hämmästyin.
Mun mielesä omaa äitiä ei lasketa sutinaksi.
ei kertonut äidistään , Sofia luetteli omat juttunsa, hurjaa.
Sofia vois olla hiljaa. Menin uteliaisuuttani katsomaan millaisia ne videot on ja oli kyllä niin iljettävää settiä kaikinpuolin, vaikka kaikenlaista on tullut nähtyä. Ei olisi pitänyt katsoa.
Ihana tuommoiset tunteelliset miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksi koska Tuula inhoaa Heidiä jostain syystä (nuoruus, kauneus, fiksuus ja sisukkuus). Tuula tuskin osaa itse edes tiskata, eihän hän osaa mitään muutakaan kotona tehdä.
Vois laittaa Tuulan tiskariksi seuraavaksi. Tai sitten sen joka kiroilee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Aleksikin pillittää. Ihan kuin Ruspe olis teloitettavaksi menossa. Jotenkin sairasta touhua.
Huutaakohan perään, että Rusu, vttu mä rakastan sua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai omaa kättä.👋
Kaikki miehet vetää käteen, myös naiset.
Siksi lapsia ei synny.
Se on helppoa kun vaan vetelee käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula Heliste
Hyi helvetti, oispa saanu jäädä guuglettamatta.
Ainolan päiväkodin johtaja. Mun vanha tarha, onneksi toi ämmä ei ollut silloin, eikä silloin, kun lapseni oli samassa päiväkodissa.
Nyt sai lapsuudenmuistotkin paskatahran tuon Irvi-Ämmän takia.
Ehkä sinustakin olisi kasvanut fiksumpi, jos Tuula olisi ollut aikanasi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmänruokaa pitää olla eli Aleksi pitää talossa. Muutoin tulee nälkä.
Väärä formaatti hänelle.
Oikea formaatti voisi olla Kalevan kisat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat mennä vessaan rakastelemaan.
Ihme juttu kun Heidi joutuu tiskaamaan vaikka rikkonut sääntöjä vähän. Usea enemmän. Uhrautui muiden puolesta, voisi BB armahtaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kertonut äidistään , Sofia luetteli omat juttunsa, hurjaa.
Sofia vois olla hiljaa. Menin uteliaisuuttani katsomaan millaisia ne videot on ja oli kyllä niin iljettävää settiä kaikinpuolin, vaikka kaikenlaista on tullut nähtyä. Ei olisi pitänyt katsoa.
Mulle kävi samoin. Uteliaisuuttani menin laudalta kattoon Sofian videot jotka oli iljettäviä. Niistä näkyi, että alakerta entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on kyllä aika masentava tapaus. Yrittää olla joku nuori leidi, vaikka on täysin rupsahtanut jopa ikäisekseen. Voisi oikeasti olla 10-15 vuotta vanhempi naamastaan.
Sitten sellainen mummomainen herttaisuus, ahkeruus ja pullantuoksuisuuskin puuttuu täysin, että voisi olla talon "äitihahmo". Vaikuttaa myös katkeralta eikä mitenkään edes kovin hyväntahtoiselta ihmiseltä.
Vaikea kaivaa mitään positiivista.
Aksukin itkee. Minkälaisia miehiä tuolla oikeen on.