Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tovottavasti Aleksi tai Sofia voittaa.
Sori, mutta katsojaäänestyksessä kummallakaan ei ole mitään mahdollisuutta. Onneksi kilpailijat eivät valitse voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeaa Heidiltä tulla bb-taloon tic-oireen kanssa. Kova mimmi muutenkin. Pistää kampoihin vanhemmille tyypeille niin, et heilahtaa.
olen katsonut että Heidi on aika fiksu.
Mä en oo osunut kuulemaan muuta kuin niitä kertoja, kun on puhunut nimeämisistä tai nimetyksi tulemisistaan.
Millaisia fiksuja on puhunut?
Heidi ja Laura ovat molemmat tapetteja. Mykkinä toljottavat kun muut puhuvat.
Katsoin juuri nimettyjen julkistamisen ja kukaan, ei siis KUKAAN edes omista ei tullut edes taputtamaan Rusua olalle tai osoittanut mitään tsemppausta. Tuulakin - siis tuo empaatisuuden, positiivisuuden ja valon lähettiläs - ei edes vilkaissut Rusua vaikka istui tämän vieressä. Lähti vain pois edes vilkaisematta.
V****u mitä porukkaa!!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään sääli tuon Rusun itkuisuutta. Kiusaaja ulos talosta.
Kyllä tuolla on muut kiusannu vai meinaatko että Rusu on ainoa ja ketä Rusu on kiusannu,ylipäätään?
Hienoa, jos Miikka ei äänestä Rusua. Reeohan on todella huono johtaja, kun ei ole lojaali ollenkaan. Onko tämä viimeinen viikko, kun asukkaat itse äänestävät pois. Joten sitä ei tarvitsisi enää pelätä. Hyh Hyh Reeo. Kansa ei tykkää epälojaaliudesta.
Mä en ymmärrä miksi noi muut pelkää Roomaa kun ovat vähemmistöä? Eikö noiden lampaiden pitäis pelätä Sofiaa, Nabazia tai Kirsiä?
Meni kyllä Reeosta maku tuon Kirsin kanssa käydyn keskustelun ja Rusun äänestämisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi noi muut pelkää Roomaa kun ovat vähemmistöä? Eikö noiden lampaiden pitäis pelätä Sofiaa, Nabazia tai Kirsiä?
No niinpä. Kyllä tota peliä pyörittää ihan toiset kieroilijat.
Reeosta meni maku ihan lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä Reeosta maku tuon Kirsin kanssa käydyn keskustelun ja Rusun äänestämisen takia.
Sama. Just laiton samasta asiasta viestiä.
Miikalle plus-pisteitä hyvästä henkisestä tuesta Rusulle.
Olisi vaan Rusun kannattanut varastaa eilen, nyt olisi ollut koskematon. Mitä väliä jos olisi joutunut äänestykseen, se oli ollut sunnuntain äänestys ja yleisö päättää.
Tuntuu että asukkaat ovat unohtaneet että katsojat valitsevat lopulta voittajan. Vai luulevatko he että mukana on pelkkiä kusipäitä lopussa ja voivat sillon voittaa.
Nyt Rusu lohduttaa Miikkaa jo. Molemmat itkee. Missä on Rooman il capitano?
Vierailija kirjoitti:
Lauran tuimat ja väsyneet ilmeet.😂
Joillain on resting *itch face. Lauralla on resting mörökölli face
Siinä 2 turhaketta vierekkäin, Laura ja Mathias. Ei mitään saa irti
Pervo lumiäijä meinaa leipoa voittajaksi karmean santerin.
Häpeä lumiäijä jos osaat.
Reeo olisi laittanut Aleksin häätöön viimeksi mutta Rusu sanoi että EI NYT, seuraavalla kerralla.