Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Säälittää toi Heidi kun sillä on selkeesti niin kipee pää
Tai sitten feikkaa ja kerää säälipisteitä.
Ei helvetti että tekee pahaa katsoa tuota vedentuhlausta!!!!!
miksi sofian pitää kokoajan tiskata ja merven käydä kylmässä suihkussa? mitä sääntöä rikkoivat?
Oon miettiny miks BB:hen laitetaan aina järjestään toinen toistaan rumempia miehiä ja sit taas naiset on aina keskivertoa kauniimpia? Kivat kaksoisstandardit. Silti naiset saa kuulla eniten ulkonäköhaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
miksi sofian pitää kokoajan tiskata ja merven käydä kylmässä suihkussa? mitä sääntöä rikkoivat?
Tuulan piti antaa keltainen huivi 5 hlölle ja näiden piti vetää kahvasta lippu mistä nämä huisin hauskat tehtävät tuli. Nabaz sai immuniteetin ja Reeo joutui häätöön samasta kahvakisasta
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei varmaan ole seksiä tänä vuonna tai ei siis tällä nykyisellä porukalla ainakaan. En kyllä mitään Eevistä kaipaisikaan joka oli heti torttu auki.
Eikun m u n a pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vetivät jostain tyhmästä kammesta ja saivat nämä palkinnot.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny miks BB:hen laitetaan aina järjestään toinen toistaan rumempia miehiä ja sit taas naiset on aina keskivertoa kauniimpia? Kivat kaksoisstandardit. Silti naiset saa kuulla eniten ulkonäköhaukkuja.
Tämä. Noi ukot on kyllä no en viitti sanoa ku seuraavaks joku kunnialoukkaussyyte niskassa. Mutta hyh. Tommosia sitä on tarjolla Suomen baari-illoissa. Tän takia piti hakea mies ulkomailta, päivääkään en oo katunu.
Vähiten harmittaisi Kirsin, Markon, Heidin, Miikan tai Lauran lähtö.
Toivottavasti ei vielä Daiyana tai Tuula jos näitä spekuloivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetivät jostain tyhmästä kammesta ja saivat nämä palkinnot.
"Palkinnot"?
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna laadukkaammat miehet, niin tänä vuonna meneekin toisinpäin? Uusia toki tulossa, joten ei heitetä kirvestä kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viiksivallu vois poistua oli niin mautonta settiä päivällä..
Venytteli liian lyhyellä kuminauhalla ja totes yhtä kiree pil...ku mun mutsilla.?
Miikka oli ihan että "mitä sä selität"
vastas etsä oo pan...äitiäs!!Joo hyi, ja jotenki vaikutti sekin vähän kun väkisinväännetyltä et pakko oli muka päästä sanomaan...heittääköhän isästäänkin, tää 1,5l pullo näyttää samalta kun faijan jättik*rpä mun arseessa. Hyi
Öh, hyi, onpa outoa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti että tekee pahaa katsoa tuota vedentuhlausta!!!!!
Eikö se kutsuttu jo pk-huoneeseen ja saanut ohjeita.Tämä tyyppi kertoi toki heti mitä ei osaa ja mehän jo tiedämme mitä hän osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna laadukkaammat miehet, niin tänä vuonna meneekin toisinpäin? Uusia toki tulossa, joten ei heitetä kirvestä kaivoon.
Kyllä viimekin vuonna naiset oli miehiä laadukkaampia. Toki Jassulla on painoa, mutta onhan sillä nyt keskivertoa kauniimmat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan piti antaa keltainen huivi 5 hlölle ja näiden piti vetää kahvasta lippu mistä nämä huisin hauskat tehtävät tuli. Nabaz sai immuniteetin ja Reeo joutui häätöön samasta kahvakisasta
okei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna olivat miehet hotimpia kuin naiset.
Tuotanto!! Nyt stoppi astioiden käsinpesulle, jos vedentuhlaus tuota luokkaa!!! Ihan uskomatonta nykyaikana, tällä tiedonmäärällä!!!
mielestäni ekana saisivat lähteä tuula,kirsi ja daiyana. tai siis joku noista eihän kaikki samaa aikaa voi pudota. miehistä ehkä nabas koska kommunikointi on vähän liian vaikeaa.
Kyllä miehet pidempään pärjää ilman r__ista. Niin varmaan naisetkin. Paitsi Laura.