Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nina Mikkonen laitetaan taloon salatehtävänä varastamaan pitkäkäsimagneetilla - jännää!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses tuota Tuulaa! Jankkaa toiselle "kuuntele, kuuntele, KUUNTELE MINUA" ja sitten loukkaantuu aivan mitättömistä. 🙄🤣
Ulos!!!!!! (Vaikka onhan tuo toki omalla tavallaan viihdyttävää 😁)
Totta. Mun ilme kun kuuntelen Tuulan läpätystä ja tylytystä 😳🧐😣😖😤
Ihme pianonpimputusta koosteessa noiden keskustelujen päällä, miksi hitossa!
Harmi kun käärmettä ei näytetä (tuotannon lemmikki) koosteissa, saattaisi saada lokaa niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Nina Mikkonen laitetaan taloon salatehtävänä varastamaan pitkäkäsimagneetilla - jännää!!!
Niitä elämän huippuhetkiä!
Vierailija kirjoitti:
Ihme pianonpimputusta koosteessa noiden keskustelujen päällä, miksi hitossa!
Tunnelma tappiin... 😅
Melkein käy sääliksi Tuulaa kun se nolaa itsensä tuolla kerta toisensa jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses tuota Tuulaa! Jankkaa toiselle "kuuntele, kuuntele, KUUNTELE MINUA" ja sitten loukkaantuu aivan mitättömistä. 🙄🤣
Just sen takia Tuula pitää jättää vielä taloon. Raastaa muiden asukkaiden hermoja ja nyt alkaa tapahtua.
Heidiä eivät kiusaa talon naiset. Häntä itkettävät Rooman miehet.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että on kämästä meininkiä. Niin studiossa kuin talossa. Säälittävää touhua.
Heidin pitäisi sanoa suoraan noille jätkille, että pitäkää vähän matalampaa profiilia. Paitsi mun mielestä Rusu ei edes huutanut tai sanonut mitään ihmeellistä.
Heidi valitsi Rooman. Valinnoista on seurauksia. Sitten hän petti Rooman. Siitäkin on seurauksia. Varmasti rankkaa, mutta teki todella huonoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sen takia Tuula pitää jättää vielä taloon. Raastaa muiden asukkaiden hermoja ja nyt alkaa tapahtua.
Että menee itse sekaisin... Viihdettä kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Heidin pitäisi sanoa suoraan noille jätkille, että pitäkää vähän matalampaa profiilia. Paitsi mun mielestä Rusu ei edes huutanut tai sanonut mitään ihmeellistä.
On se niin outoa kun täällä pari talon naisia vihaavaa väittää naisten kiusaavan Heidiä mutta omasta mielestään pahan olon syy löytyy Roomasta!
Miten toi Merve vaan makaa koko ajan sohvalla kuin joku rannalla köllöttelevä hylje
Vanha käppänä juoruilee silmät kiiluen hoonolla suomella. Ihanaa katseltavaa joo. Ei hemmetti mitä touhua.
Tuula ensin itse jankkas Kuuntele! Kuuntele minua! Kuuntele minua! Vaikka ketään ei kiinnostanut joku prkleen partiojuttu.
Hyvä Heidi! Totuutta esiin! Jos täälläkin narratiivi vihdoin muuttuisi oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Merve vaan makaa koko ajan sohvalla kuin joku rannalla köllöttelevä hylje
Voisit mennä neuvomaan miten sohvalla maataan. Jooko?
🤣