Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Yksi heijaa itseään keittiötuolilla kuin potilas msairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa noiden horoskooppimerkeistä? Salla sanoi olevansa jousimies. Onko Tuula rapu?
Aleksi on leijona.
Reeo luulee voittavansa tämän helposti ja hallitsevansa peliä yksinvaltiaaksi ottein. Itselläni ei ole suosikkia, mutta Kirsi tai Reeo ei saa voittaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa noiden horoskooppimerkeistä? Salla sanoi olevansa jousimies. Onko Tuula rapu?
Aleksi on leijona.
No se selittää paljon :D Vaikka en nyt mikään täysin horoskooppiuskovainen olekaan
Miikka, Reeo ja Rusu pahimmat haukkujat.
Vierailija kirjoitti:
Heidin ainoa pelastus taitaa olla se, että katsojat valitsee hänet rosvoksi ja saa immuniteetin. Harmi kun en hoksannut tätä. Itse ehdin äänestää jo Rusua, koska ajattelin, että hänetkin halutaan ulos.
Ärsyttää niin paljon tuo keskiviikkoäänestys, jossa asukkaat saa itse päättää kuka asukas pistetään pihalle. Todella typerä juttu, ei sovi BB:n luobteeseen. Silloin ulos laitetaan aina se syrjitty ja kiusattu. Jos olisi yleisöäänestys, altavastaaja olisi mahdollista pelastaa. Pirkka olisi varmasti jäänyt taloon, jos yleisö olisi saanut päättää.
Rosvoja on joka tapauksessa useampi! En tiedä saako kaikki onnistujat immuniteetin vai yksi nopein rosvo
Kyllä mua ällöttää oli sitten minkälainen kroppa ilman paitaa ruokapöydässä.
Jokaisen pitää tuolla äänestää muita asukkaita häätöön. Kuitenkin jotkut ottavan tuolla häätöäänten saamisen ja häätöäänestykseen joutumisen suurena rikoksena ja tuolle häätöääniä antaneelle pitää kostaa ylimielisesti. Muutama tuolla kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.
Mä olen leijona mutta en todellaakaan niin kuin Aleksi!
Vierailija kirjoitti:
Nabaz näyttää ihan vihaiselta kun istuu Rooman ja uuden kanssa olohuoneessa.
Nabaz tai Aleksi häätöön kierja kun korkkiruuvi..Heidi nyt rosvoksi ettei joudu pudotusuhan alle keskiviikkona..tekisi terää muina Kirseinä olijoille kun Heidiä ei saisi tiputettua..
Äänestäkää rosvoksi jonka ette halua joutuvan häätöön.
Kirsi ja Reeo ulos talosta.
Jos Salla pysyy samana kuin nyt näyttää, niin on mun suosikkiasukas.
Heidi juonija ulos. Pelaa Rooman hyväksi eikä tajua että on pelinappula.
Reeo sanoo, ettei Merve ole penaalin terävin kynä. Eikä luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin fiilis et mikään tuulan tarinassa ei oo totta..
Ei ikä einlapset ei duuni ei ameriikka jne
Ota pois nuo ajatukset. Satun tuntemaan Tuulan. On Usassa miehensä, 3 lasta, Oulussa kolmen yksikön hallinnollinen johtaja. Nyt 6kk palkattomalla virkavapaalla. Ikäkin totta.
Valtion vieroissa ei yleensä suosita BB-talon tapaista julkista erikoistumista. Jos on kaikki kohdallaan, mistä kumpuaa kauhea lipevyys ja itsensä korostaminen ja toisaalta viha nuoria naisia kohtaan. Jos on sairauslomalla BB-talo on huono paikka toipumiseen. Kun tuli taloon hihkui kuin olisi ollut vähintään taivaan portilla.
Rooma kyttäilee että Sofia ja Mia tunnin jutteli. Jokaista kyttäilee.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitää tuolla äänestää muita asukkaita häätöön. Kuitenkin jotkut ottavan tuolla häätöäänten saamisen ja häätöäänestykseen joutumisen suurena rikoksena ja tuolle häätöääniä antaneelle pitää kostaa ylimielisesti. Muutama tuolla kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.
Kyllä minäkin kostaisin, jos talossa olisin ja haluaisin pysyä siellä :D ihan perus.
Mikä toi Reeo kuvittelee olevansa.
Hän esitti roolihahmoa, uutta asukasta, Helenaa ... Nolo mummo. Itselle tulee ihan oma ex-anoppi hänestä mieleen. Sama keimaileva ivallisuus ja itse rakkaus paistaa niin kauaksi. Lisäksi tunnekylmä ja laskelmoiva ilkimys.