Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Rusu on välillä hauskan rehellinen. Sanoo päin näköä jotain yllättävää ja vähän kiusallista.
Mua rupeis ällöttää ruokapöydässä jos joku ois ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin fiilis et mikään tuulan tarinassa ei oo totta..
Ei ikä einlapset ei duuni ei ameriikka jne
Ota pois nuo ajatukset. Satun tuntemaan Tuulan. On Usassa miehensä, 3 lasta, Oulussa kolmen yksikön hallinnollinen johtaja. Nyt 6kk palkattomalla virkavapaalla. Ikäkin totta.
Aleksi on niin kakara, mä en kestä.
Heidin ainoa pelastus taitaa olla se, että katsojat valitsee hänet rosvoksi ja saa immuniteetin. Harmi kun en hoksannut tätä. Itse ehdin äänestää jo Rusua, koska ajattelin, että hänetkin halutaan ulos.
Ärsyttää niin paljon tuo keskiviikkoäänestys, jossa asukkaat saa itse päättää kuka asukas pistetään pihalle. Todella typerä juttu, ei sovi BB:n luobteeseen. Silloin ulos laitetaan aina se syrjitty ja kiusattu. Jos olisi yleisöäänestys, altavastaaja olisi mahdollista pelastaa. Pirkka olisi varmasti jäänyt taloon, jos yleisö olisi saanut päättää.
Aleksia on kamala kuunnella. Ei sais sanoa, mut hyvä luoja kuinka pöllö se on. Ihan tyhjä pää. Kuka sitä jaksaa kuunnella.
Tosta Sallasta tuli heti mieleen se Blondien kosto tyllerö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irvistys sentään kirjoitti:
Kuinka mones viikko nyt olikaan..?
Nabbe opettaa Tuulaa, kuinka pyykinpesukone toimiii... huohTuulalla 3 lasta niin kuka siellä on laittanut pyykit koneeseen.
Ukko tietenki, eihän johtajatar kotitöitä tee.
Tuula ollut Hesassa töissä yli 20v. Lapsenlapsiakin varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kirsin mukaan kaikki jotka joutuvat Heidin pariksi kusevat kisan tahallaan :(
Tämähän kuulostaa jo ihan viime vuoden Selviytyjiltä, jossa Paulia syrjittiin noin.
Miikka sano Aleksia höpönassuks 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin fiilis et mikään tuulan tarinassa ei oo totta..
Ei ikä einlapset ei duuni ei ameriikka jne
Ota pois nuo ajatukset. Satun tuntemaan Tuulan. On Usassa miehensä, 3 lasta, Oulussa kolmen yksikön hallinnollinen johtaja. Nyt 6kk palkattomalla virkavapaalla. Ikäkin totta.
Pahoittelut että tunnet. Varmasti raskasta!
Aleksilla on kyllä tavallaan hyvä peli, kun lirkuttelee kaikki vanhemmat naiset puolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla on 39-vuotta, mutta vois olla 29. :D On milenaakin ainakin 8 vuotta vanhempi, mutta ei uskois.
Milenan piti olla bosslady, suuret puheet pienet teot tähän asti. Uusi vaikuttaa rivakalta ja fiksulta.
Mulla tuli heti milenasta fake boss lady vibat, tää uus saatta vaikka ollakin. Katotaan jos osaa ajatella omilla aivoilla. On kuulemma katsonut 24/7.
Jerry oli kyllä kuvottava eilen ihmetellessään miten joku voi äänestää Rusua, joka ei ole hänestä lainkaan kiinnostava ihminen! Oksettavaa sanoa noin. Onneksi sai nenilleen ja tippui itse.
Toi aleksi on niin lipevä.. Toivottavasti salla paljastaa ton lieron
Moneltako se kauppatehtävä alkaa? Jos loppuu jo huomenna, ei kannattaisi venyttää aloitusta jonnekin iltapäivään.... Vuorokauden (tai 2) kestävä kauppa-/viikkorehtävä on yksi syuri vitsi. Samoin keskiviikkoäänestykset, jossa asukkaat saa itse potkia inhoamansa asukkaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jerry oli kyllä kuvottava eilen ihmetellessään miten joku voi äänestää Rusua, joka ei ole hänestä lainkaan kiinnostava ihminen! Oksettavaa sanoa noin. Onneksi sai nenilleen ja tippui itse.
Mä en tykännyt koko tyypistä ihme reflat päällä alati ja suuret luulot itsestään.
Ei mua haittaisi et Aleksi istus paidatta ruokapöydässä kuhan pitäs suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Moneltako se kauppatehtävä alkaa? Jos loppuu jo huomenna, ei kannattaisi venyttää aloitusta jonnekin iltapäivään.... Vuorokauden (tai 2) kestävä kauppa-/viikkorehtävä on yksi syuri vitsi. Samoin keskiviikkoäänestykset, jossa asukkaat saa itse potkia inhoamansa asukkaan ulos.
Koska salla tuli jo yhdeksältä, veikkaan, että alkaa nyt ihan parin tunnin sisällä. Aikaisemmat tuli vasta kahdelta ja tehtävä alko neljän aikoihin.
BB voisi rangaistuksena (bileiden piti olla juonitteluvapaa) tyhjentää asukkaiden jääkaapin. Tulisi jotain kurimusta noille. Ja viikkotehtäväksi leiri ulkona vielä kun säät sallii ulkona nukkumisen.