Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
viime vuonna oli mielenkiintoisempi kattaus
Eikö noille voi tehdä oman ohjelman ? Ellakin vielä pyörii julkisuudessa.Jos mies haluaa olla nainen niin pitääkö se tuoda julki ohjelmissa ?
Kenen se lukittu laukku oli ?
Vierailija kirjoitti:
Sofialla 11k seuraajaa IG:ssä
Kyllähän noista kuvista käy selvästi ilmi, että hänelle on tehty myös alapään kirurgia, mikään ladyboy hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti sofian :d
Mulle itelle on ihan sama mitä tyyppejä talossa on, miehiä, naisia, jotain siltä väliltä jne.
Mut ärsyttää aina näissä Sofiassa ym. Se että keskustelut ohjelmasta keskittyy täysin johonkin ihan epäolennaisuuksista jauhamiseen.
Tässäkin ketjussa suuri osa viesteistä koskee jotain Sofian ulkonäköä. Mulle ei ainakaa ole mitään väliä onko jollakin munat vai ei, enemmän vaikuttaa että minkälaisia tyypit on talossa. Miten suhteutuu muihin, vaikuttaako aidolta jne.
Taavi tai Lasse voisi palata taloon, mieluiten kylläkin Lasse.
Käännettä voisi olla, että kaikki uudet asukkaat olisivatkin jo aikaisemmin BB:ssä olleita ei-voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Lauran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla 11k seuraajaa IG:ssä
Kyllähän noista kuvista käy selvästi ilmi, että hänelle on tehty myös alapään kirurgia, mikään ladyboy hän ei ole.
Näetkö hänen housujensa sisään? Ei ole tehty alapään kirurgiaa, on itse puhunut leikkauksistaan Youtube-videoillaan. Laitatti vasta tissinsä ja naamansa kuntoon. Munat vedetään vikana veks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ihmeellinen oikeus täällä on oikeuttaa alle 15 min jälkeen Sofian ULKONÄÖN haukkuminen ja jos minä sanon että minun mielestäni on kaunis niin sekin on väärin? Eli täällä saa avoimesti haukkua transnaisia, saako myös haukkua samalla tavalla transmiehiä? Minun mielestäni tuo Sofia on kaunis, mielestäni myös esimerkiksi Nyström on kaunis. Ihan sama mikä siellä haaroissa roikkuu tai on roikkunut.
Mutta jos Sofian ulkonäkö on sellainen että.siiyä tekee mieli kommentoida niin miksi ei? Pitääkö häntä kohdella silkkihansikkain ja erilailla kuin muita, koska on trans?
Miksei sitten kommentoida kaikkien muidenkin ulkonäköä? Ja täällähän ei kommentoida vaan suorastaan irvaillaan ja veetuillaan. Ihan samalla tavalla ilkeilyn pitäisi kohdistua muihinkin tai sitten pitää pää kiinni jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa (parempi vaihtoehto)
Puhut asiaa, täällä on todella paljon transvihamielisyyttä, jota en itsekään ymmärrä. Monille näyttää erilaisuuden ja erikoisesti transihmisten hyväksyminen ottavan todella koville, kun siitä jankutetaan päivästä toiseen, kuvitteletteko jotenkin, että vain te ja teidän elämäntyylinne on se ainoa hyväksyttävissä oleva? Relatkaa ja nauttikaa elämästänne, mutta antakaa myös toisten elää sellaisina kuin he itse näkevät parhaaksi, ei sen pitäisi ketään normiveikkoa häiritä.
M38
Tykkään Nabasista(?) tyyppinä kyllä, vaikuttaa mukavalle ja hauskalle tyypille. Mutta hänen Suomen kieli on kyllä aika hankalalla tasolla, mietin että miten tulee pysymään keskustelussa mukana kun on vähän tilaa ja paljon ihmisiä, jotka kaikki haluavat saada oman tilansa talossa.
Itsellekin on aavistuksen hankala välillä pysyä mukana hänen puheessaan...
Tuula on asukkaista eniten av-mamma, mutta ei kuitenkaan ihan sellainen av-mamma, jota odotin. Tuulalta puuttuu kuitenkin useita perusav-mamman tuntimerkkejä mm. kehopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle itelle on ihan sama mitä tyyppejä talossa on, miehiä, naisia, jotain siltä väliltä jne.
Mut ärsyttää aina näissä Sofiassa ym. Se että keskustelut ohjelmasta keskittyy täysin johonkin ihan epäolennaisuuksista jauhamiseen.
Tässäkin ketjussa suuri osa viesteistä koskee jotain Sofian ulkonäköä. Mulle ei ainakaa ole mitään väliä onko jollakin munat vai ei, enemmän vaikuttaa että minkälaisia tyypit on talossa. Miten suhteutuu muihin, vaikuttaako aidolta jne.
Samaa mieltä. Nyt keskustelussa keskitytään mies-nais -akseliin, eli juuri siihen mikä on epäolennaista. Sen sijaan kiinnostaisi ihmisten ajatukset, reaktiot, suhtautuminen muihin ihmisiin, sopeutuminen olosuhteisiin yms.
Ettei akateemisiako? On kasvatustieteen ja vaatealan maisterit.
On sofialla munat. Siitä löytyy aika irstaita r*nkkuvideoita chaturbatesta. Laudalla linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustettavissa oleva valinta 50 v. mieheltä tuo toisen pelaajan matkatavaroiden lukitseminen häkkiin omien sijasta.
Itse olisin tehnyt samoin.
N45
Voi olla, että häkissä oleva ei ole häädössä keskiviikkona, koska sen tavarat on häkissä niin ei voi lähteä.
Se on tugging, penis ja kivekset survotaan kohti pyllynreikää. Ei näy mitenkään ulospäin.
Miehen dna ei poistu vaikka ne elimet poistetaan kokonaan, se on syytä muistaa. DNA vaikuttaa kaikkeen, ajattelusta käytökseen ja hormoneihin. Transnainen joka esittää ja näyttelee naista ylenmääröisesti, on sangen huvittavaa Siitä tulee mieleen että on hukassa itsensä kanssa.
ei yhtään akateemista