Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
99801/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talon kiusaajajengiin kuuluivat Merve, Laura, Milena ja Aleksi.

No ei todellakaan, vaan miikka, heidi ja milena. Sekä reeo vähän huomaamattomammin.

Vierailija
99802/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin Reeosta heti alusta minkälainen pelimies se on. Oon samanmoisia tavannu aikasemminkin ja kehonkielestä sen ehkä helpoiten huomaa. Reeohan oli selvä keskushahmo roomassa ja koko operaation aivot. Saneli muille miten äänestetään jne. Nämä osaa pelailla niin huomaamattomasti, ettei sitä kaikki huomaa ja älyä. Itse kuitenkin huomaan. Monesti katseesta huomaa ja niinkuin joku sanoikin niin oli kovin pelaaja talossa. Ihme ettette te muut huomannut.

Mistä päättelet, etteivät katsojat huomanneet? Paras pelaaja voitti, katsojat äänestivät hänet voittoon.

Niin minkä kohdan ajattelit jääneen pimentoon?

Ap pitää Reeoa monsteria ja luulee ettemme me muut huomaa tätä. Vähän vaikee huomata sellaista mitä ei ole olemassa 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99803/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan, vaan miikka, heidi ja milena. Sekä reeo vähän huomaamattomammin.

Heidi ei kiusannut ketään mutta Heidiä kiusas Milena ja Miikka. Mokomat

Vierailija
99804/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli BB juonittelu sallittu ,nimeämisistä sai puhua, sai läyhätä jne. Reeo pelasi taitavasti , Miikka ei olisi halu nnut äänestää Aleksia , sanoi että on mukava samaten Nabbe. Niin vaan taipuivat kun Reeo oli sitä mieltä. Aika magneettinen vaikutus. 

Vierailija
99805/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi oli paras!

Mielettömän kaunis Heidi oli finaalilähetyksessä. Nuoren naisen sileä, kuulas iho, urheilijan timmi sutjakka vartalo ja pukeutuminen just hyvä tuon ikäiselle, jolla ei ole mitään syytä peitellä reittä ja säärtä. Upea nuori nainen kertakaikkiaan. Täs ketjussa Heidiä haukkuu yksi katkera, löhnövalas, jolla kauniit päivät jääneet kauas taa, jos edes ikinä on ollutkaan. Heidissä tiivistyy nuoruus, raikkaus ja kauneus samassa paketissa. Ja pisteenä iin päälle hitsin fiksu, ja hyväkäytöksinen.

Tästä viestistä tuli kyllä friikit fibat

fiba = virhe, moka

viba = fiilis, tunne

Käytä oikein.

Kalahtiko vai muutenki vaan luonteeltasi oot pilkunn ussija?

Vierailija
99806/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin Reeosta heti alusta minkälainen pelimies se on. Oon samanmoisia tavannu aikasemminkin ja kehonkielestä sen ehkä helpoiten huomaa. Reeohan oli selvä keskushahmo roomassa ja koko operaation aivot. Saneli muille miten äänestetään jne. Nämä osaa pelailla niin huomaamattomasti, ettei sitä kaikki huomaa ja älyä. Itse kuitenkin huomaan. Monesti katseesta huomaa ja niinkuin joku sanoikin niin oli kovin pelaaja talossa. Ihme ettette te muut huomannut.

Mistä päättelet, etteivät katsojat huomanneet? Paras pelaaja voitti, katsojat äänestivät hänet voittoon.

Niin minkä kohdan ajattelit jääneen pimentoon?

Ap pitää Reeoa monsteria ja luulee ettemme me muut huomaa tätä. Vähän vaikee huomata sellaista mitä ei ole olemassa 😄

Tätähän vähän arvelinkin. Ettette te kaikki muut huomannu Reeossa mitään epäilyttävää. No, tokihan oon jo tottunut teidänlaisiin esim eduskuntavaaleissakin jossa kansaa miellyttävät ja mielistelevät pääsee läpi. Nämä joskus osaa sosiaalisen vaikuttamisen niin hyvin, että jää osalta huomaamatta, kuten Reeon tapauksessa. Ja saihan se osasta teistä tehtyä fanaatikkojakin, eli ei ihme ettei kaikkea huomaa jos on liian fanaattinen.

Vierailija
99807/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan Lielahdessa on asiakkaita? Tanperelaiset hiio hoi

Vierailija
99808/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai oli kovin pelimies, kun voittikin.

Mutta ei se silti poista sitä että Reeo oli ihmisenä ja asukkaana hyvä ja mielenkiintoinen tyyppi.

Pelaajana juuri sellainen, kuin tällä pelikaudella pitääkin olla. Ja asukkaana sellainen kuin hyvän BB-asukkaan kuuluukin olla.

Vierailija
99809/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea henkilö, Reeo voitti Big Brotherin. Pulinat pos!

Vierailija
99810/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei kiusannut ketään mutta Heidiä kiusas Milena ja Miikka. Mokomat

Kukaan ei kylläkään kiusannut ketään talossa, tai pirkka oli ainoa, jota ehkä vähän nälvittiin.

Miikka ja Heidi olisi hyvä pari. :D

Vierailija
99811/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin oliko Iltasanomat että Reeo lähtemässä perheineen joko Meksikoon tai Thaimaaseen. 

Vierailija
99812/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli BB juonittelu sallittu ,nimeämisistä sai puhua, sai läyhätä jne. Reeo pelasi taitavasti , Miikka ei olisi halu nnut äänestää Aleksia , sanoi että on mukava samaten Nabbe. Niin vaan taipuivat kun Reeo oli sitä mieltä. Aika magneettinen vaikutus. 

Miikka ja Heidi oli epävarmoja kakaroita, joita helppo vetää höplästä. Hyvin osasi Reeo nähdä tämän. Älykkäimmät ei lähteneet Reeon kelkkaan.

Vierailija
99813/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milllu kanssa Selviytyjiin.

Kyllä viidakkoon ääntä mahtuu.

Ja pierua myös 😄

Vierailija
99814/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelaa joka ei pelkää, oli Reeo taitava, ylivoimainen. 

Vierailija
99815/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä tavaton. Mikä siinä on ongelma? Tämä bb-kausi oli pelikausi, ja paras pelaaja voitti.

En usko, että suuri yleisö olisi tykännyt Reeosta välttämättä jos olisi ymmärtänyt minkälainen peluri se on. Sai yleisön puolelleen käytöksellään jne oli vain osa taktiikkaansa. Kyllä näitä on nähty eduskuntavaaleja myöten....

No kyllä Reeosta nimenomaan on tuo peluri-puoli näytetty korostetusti, sitä lempeää ja sympaattista Reeoa ei ainakaan alkukaudesta juuri koosteissa näkynyt. Kovana ja kylmänä pelurina Reeo on esitelty katsojille. Loppukaudesta alkoi koosteissakin näkymään enemmän Reeon pehmeää puolta.

Vierailija
99816/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eioo Reeo huomannut että häntä kiusattu. Onko Pirkka valittanut vai some että Reeo sanoi hauskasti itseään ja Pirkkaa pullukaksi. 

pirkka somessaan

Vierailija
99817/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milllu kanssa Selviytyjiin.

Kyllä viidakkoon ääntä mahtuu.

Ja pierua myös 😄

Miian vatta ei oo kondiksessa, kannattaa tutkituttaa. Onko laktoosi-intoleranssi, keliakia, Krohnin tauti, IBD , oliko noi kirjaamet kohallaan mutta sinnepäoin, tietäjät tietää

Vierailija
99818/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakan Insta laitettu yksityiseksi.

Olis kannattanut laittaa jo heti kauden alussa.

kuka on saakan

Vierailija
99819/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eioo Reeo huomannut että häntä kiusattu. Onko Pirkka valittanut vai some että Reeo sanoi hauskasti itseään ja Pirkkaa pullukaksi. 

pirkka somessaan

eikö Pirkalla oo huumorintajua, ei muuta kun kaalisoppaa kehiin ja liikuntaa

Vierailija
99820/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakan Insta laitettu yksityiseksi.

Olis kannattanut laittaa jo heti kauden alussa.

kuka on saakan

Saga, oisko Lauran sisko

Ketju on lukittu.