Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuotanto please anna asukkaiden valita joku muisto talosta. Huonekalu, elektroniikka laite tms.
Poliisi soitti ja pyysi kuulusteluihin, vaikka vaan vähän oon haukkunu Lauraa tällä palstalla ja vetänyt sen perheen mukaan keskusteluihin :(
Heidi, Kirsi ja Milena ovat kauden kovimmat mimmit. Tekivät kunnon peliliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi soitti ja pyysi kuulusteluihin, vaikka vaan vähän oon haukkunu Lauraa tällä palstalla ja vetänyt sen perheen mukaan keskusteluihin :(
Mulle kävi sama kun tein samoin Reeolle, Heidille ja Miikalle. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että Lespo-Laura. Keräs viime metreillä lespojen ja homppeleiden äänet. Hyvin suunniteltu juonen käänne. Kohta Lörölespo saa ostaa jonku kalliin merkkilaukun, jos voitto kolahtaa.
Eihän Laura nyt lesbo voi olla! Lesbothan on aina niin miehisiä! Ei kai ne mitään merkkilaukkuja ostele ja meikkaile!
Ei olekaan. Jotkut typerykset vain ymmärtävät tahallaan väärin tai ovat sitten NIIN typeriä että ovat ymmärtäneet oikeasti noin.
Minä taas tein kuulemma aiheettoman lasun Reeon lapsista. :(
Reeo avasi BB-podcastissa peliliikkeitään, joita hän ei ole maininnut edes 24/7:ssa. Kannattanee käydä kuuntelemassa nämä peliliikkeet ennen voittajan äänestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauralla en kyllä ropojani laita. On niin tavallinen tallukka jostain perähikiältä. Sit kun hän on vielä ankea ja vihaisen oloinen jatkuvasti. Eikä iloinen juuri koskaan niin television viihde/reality ohjelmaan ei häntä tod. ois tarvittu. Varmasti on ihan suosittu omassa lähipiirissään.. Mutta meille ventovieraille Tv:n katsojille EI tarjoa todellakaan yhtään mitään. Pelkkää ankeutta ja pessimismiä koko kausi hänen osaltaan. Ai niin.. Ja kieroilua !
Viestisi ilmoitettu nettipoliisille. Lue keskustelun säännöt.
Äitis oli nettipoliisi
Vierailija kirjoitti:
Lauran viime hetken suuntaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ?? Olin ihan Lauran puolella, mutta nyt ymmärrän, että puhuu BB-esittelyssään "komeasta poliisista" ja vikana päivänä vasta 24/7 väelle kertookin olevansa lesbo? Eikö voisi ihan avoimesti ja ylpeästi olla mitä on kauden alusta asti? Tosta meni nyt vähän maku.
Ei kertonut olevansa lesbo. Onko sinulla jotain vaikeuksia suomen ymmärtämisessä?
Eilen kertoi 24/7:ssa
Moni kuuli ja kirjoitti tänä aamuna täällä kuulemastaan
Onko tähän missään linkkiä olemassa?
Ei ole valitettavasti lauravihaajan harhoihin linkkiä tarjota.
Saara Aaltokaan ei kyllä lesbolta vaikuta, sehän käyttää mekkojakin!!!
Mullekin soitti poliisit ku olin sanonut Miikan "housuja" tällä palstalla sukkahousuiks. 😕
Vierailija kirjoitti:
Rock instapäivitykset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura yskii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Lauran ja Reeon siskot ole ainoita kohteina olleita. Myös Reeon lapsia, Miikan tyttöystävää ja Heidin äitiä on piikitelty.
Itseasiassa Lauran sisko on ainoa, joka on syyllinen siihen, että hänestä on tullut silmätikku.
Kenelläkään muulla ei ole ollut koko BB-historiassa noin mielenvikaista instagram-soopaa, mitä Lauran sisko on Lauran instassa paukuttanut menemään.Tuolla logiikalla Reeon siskokin on itse syypää siihen jos sitä (mukamas) on vainottu. Mitäs läksi studioon kiljumaan mielipuolen lailla.
Kukaan ei ole syypää vainoamiseensa. Vastuu on mielenvikaisella vainoajalla. Taidat olla itsekin niitä tyyppejä, kun sulle joutuu asiaa selittämään.
No olen eri, eikä tosiaan ketään saa vainota, mutta mua jaksaa kyllä hymyilyttää toi hupaisa Lauran sisko keissi instagram-tilin päivityksineen. Järjetön paukutus kaiken kautta ja Lauran seuraajien määrä on noin samaan määrään noussut kuin Miikalla, jolla ei ole mitään paukutusta. Joten muelnkiintoinen urakka ollut siskolla :D
Jos jotakuta voi syyttää Reeon siskon vainoamisesta niin Reeoa. Sehän outtasi siskonsa koko porukalle sanomalla että siskonsa siellä kiekuu kaikkein kovimmalla äänellä.
Sinä kiinnität aivan liian pieniin asioihin. Mistä se on sinulta pois jos joku studiossa suosii omaa suosikkiian? Mikä siinä niin vit*ttaa? Taidat olla hyvin kateellinen ja liian ahdistunut käsittelemään edes tilannetta mitä tarkoittaa iloitseminen jonkun toisen puolesta. Tällä palstalla saadaan kirjoittaa aivan liian sairaalla tavalla. Koko palsta kiinni 2-10- vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lauran siskokin ihan itse tuo itseään esille Instagramissa, joten häntäkin vaan vainoamaan.😊
Osta köyttä itsellesi sekopäinen vainoaja. Suakin saa varmaan vainota, kun tänne kirjoitit?
On täällä nykyisin sairaat jutut, ei muuta voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Lauran siskokin ihan itse tuo itseään esille Instagramissa, joten häntäkin vaan vainoamaan.😊
Liian helppoa. Koska hänellä ei ole mitään älyä suojata omaa profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin soitti poliisit ku olin sanonut Miikan "housuja" tällä palstalla sukkahousuiks. 😕
Minä sain sakot, koska sanoin heidiä rinnattomaksi majavaksi, jolla daddy issues. :(
Kohta se alkaa ja Miikka häädetään oisko 1,5 t jos sitäkään. Häädettyjä studiossa ja läheisiä vastaanottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauralla en kyllä ropojani laita. On niin tavallinen tallukka jostain perähikiältä. Sit kun hän on vielä ankea ja vihaisen oloinen jatkuvasti. Eikä iloinen juuri koskaan niin television viihde/reality ohjelmaan ei häntä tod. ois tarvittu. Varmasti on ihan suosittu omassa lähipiirissään.. Mutta meille ventovieraille Tv:n katsojille EI tarjoa todellakaan yhtään mitään. Pelkkää ankeutta ja pessimismiä koko kausi hänen osaltaan. Ai niin.. Ja kieroilua !
Viestisi ilmoitettu nettipoliisille. Lue keskustelun säännöt.
Sinusta pitäisi tehdä rikosilmoitus väärästä ilmoituksesta. Et sinäkään näköjään osaa lukea ja ymmärtää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian helppoa. Koska hänellä ei ole mitään älyä suojata omaa profiilia.
Luuletko auttavan, enemmänkin voisi kuvitella lisäävän kiinnostusta.
Onko tähän missään linkkiä olemassa?