Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
vedonlyönti Reeo 1,50 Laura 2,90 Mia 12,00 Miikka 30 sulkeutuu tänään klo 21,00
(kerroin)
Emme auta tuotannon valitsemaa asukasta voittoon, vaan me laitamme veronmaksajien rahoja likoon Lauran puolesta. Haluamme ehdottomasti tukea häntä loppuun asti, sillä Laura on niin murheineen kuin iloineen aito ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/urheilulehti/parhaat/art-2000008583474.html
Olikohan Heidi katsomossa näkemässä Reeon perseen ja sen takia aivan rakastunut häneen? Saakohan majava enää ikinä nähdä rakkaansa persettä. Näittekö 24/7:ssa, aina kun reeo tuli vessasta niin heidi oli kytiksessä ja meni heti tilalle sen vapautuessa. Varmaan nuuhkimaan reeon perseen hajuja ja itkemään.
Olet niin sairas päästäsi, että tilaisin sinulle ambulanssin lasarettiin jos tietäisin missä asut. Hanki oikeasti apua itsellesi. Sääliksi käy, on käynyt jo 3kk.
Ootko vähän tosikko? Läpällä kirjoitin ja oli toka viestini tänne. 😆 Hankipa itsellesi apua, ettei bb:n lauran yms jälkeen joku uusi nainen joudu pakkomielteisen vihasi kohteeksi.
No ei todellakaan ollut vasta toinen viestisi tänne, kirjoitustyylisi on hyvin tunnistettava. Olet suoltanut samaa paskaa tänne jo 3kk ajan. Missä kohtaa puhuin Laurasta jotain? Olet vielä enmmän sekaisin kuin uskoinkaan.
Sinä se sekaisin olet, julkkisnaishullu. Hauku nyt vielä vähän looraa tai paskapersettä kun ehdit. 😆 Tai miten olisi eka inhokkisi Kirsi. 😂🤡
En ole koskaan haukkunut julkkiksia täällä. BB-asukkaista olen keskustellut, myös Kirsistä kuten moni muukin täällä. Jättäisit nuo lapselliset hymiöt edes pois, myös niistä sinut ja jälkeenjääneisyytesi tunnistaa.
Etpä, muuten vaan jäätävä pakkomielle myös esim. meghaniin ja amber heardin haukkumiseen. 🤣
Sinuahan aina jälkeenjääneeksi sanotaan, etkö keksi mitään omaa sanottavaa? Wammaisena vaan spämmäät samoja juttuja päivästä ja kuukausista toiseen. 😆🤡🤡🤡
En ole koskaan elämässäni haukkunut Meghan Marklea tai Amber Heardia, he ovat minulle aivan yhdentekeviä henkilöitä. Sen verran tiedän että keitä he ovat, muuten ei voisi vähempää kiinnostaa. Sinähän täällä spämmäät samoja juttuja täällä kuukausitolkulla haukuen toisia kirjoittajia milloin wammaisiksi, milloin miksikin. Todella soittaisin sinulle ambulanssin pakkohoitoon jos tietäisin kuka olet ja missä asut. Olet sen verran sairas päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Että näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisuus kirjoitti:
Surullista, että voittajaksi väen vängällä leivotaan tuotannon somepostausten ja koosteiden puolueellisten painotusten vuoksi ihmistä, joka ei monellekaan 24/7 katsojalle ole antanut kuin piikikkään ja laiskan kiusaaja-asukkaan kuvan itsestään.
Aivan yhdentekevää, vaikka hän vasta loppumetreillä uskaltautui ääneen kertomaan, mikä on hänen seksuaalinen suuntautumisensa. Ja että pelkää sukulaisten suhtautumista siihen.
Jos vasta alle 40-vuotiaana uskaltaa sen tehdä, ja valitsee paikaksi BB-talon "viihteen" takia, sekin on surullista.Tapa, millä hän samalla leimaa kaikki kaltaisensa ihmiset tuollaiseen uhriutuvaan muottiin, kiillottaen omakuvaansa kaikilla päiväkirjahuonekäynneillään ja kääntäen kaikki talon tapahtumat niin, että hän on ollut aina oikeassa ja että häntä olisi aina "kiusattu", on iso karhunpalvelus hänelle ja kaltaisilleen.
Viime vuoden Late oli upea keulakuva, tämän vuoden Laura ei todellakaan sitä ole.
Sinusta kertookin kaiken, kun kerrot ihailevasi rumasti tatuoitua mielistelevää mäkkärin myyjää.
Juu, olinkin Laten jo unohtanut. Valitettavasti palautui mieleen tuo lässyttävästi ja mielestelevästi käyttäytynyt asukas. Tatuonteja kaikkialla. Miten varaa tuollaiseen? Ulkoisesti kaunis ihminen, joka tatuoinneillaan pilannut kehonsa. Sateenkaariväkeä.
Niin, onhan tämän vuoden Laurakin sateenkaariväkeä. Mutta Laura ei ole edes suvulleen kertonut siitä. Eilen puhui 24/7:ssa
Sulla taitaa olla ongelmaa puheen ymmärtämisessä, oletko assburger kenties?
Ja sinä pelkkä burger ;) ?
Onko lurri ottanut sateenkaarikortin vikana pvnä esiin lol yawn
7han sama kuka boittaa aika tulsaa koko bb
Kuha ei lorri
Karhun veljekset. kirjoitti:
Emme auta tuotannon valitsemaa asukasta voittoon, vaan me laitamme veronmaksajien rahoja likoon Lauran puolesta. Haluamme ehdottomasti tukea häntä loppuun asti, sillä Laura on niin murheineen kuin iloineen aito ihminen.
Älkää turhaan, Laura voittaa muutenkin, tuotanto päätti jo 10 viikkoa sitten.
Kuunnellaa podit, siltä selvii.
Siis MITÄ?? Olin ihan Lauran puolella, mutta nyt ymmärrän, että puhuu BB-esittelyssään "komeasta poliisista" ja vikana päivänä vasta 24/7 väelle kertookin olevansa lesbo? Eikö voisi ihan avoimesti ja ylpeästi olla mitä on kauden alusta asti? Tosta meni nyt vähän maku.
On kyllä huikee kausi jos bb historian ankein osallistuja voittaa 😂 laura 🤦
Karhun veljekset. kirjoitti:
eikä ollut rooman suojeluksessa, sen verran minäkin oon feministi että Laura voittoon mutta realistisesti ajatellen Reeo voittaa, äitinä taas ajattelen että lapsissa tulevaisuus joten Reeokin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja Heidi on inhokit. Reeon siivellä kaksi epävarminta asukasta pääsi liian pitkälle kisassa.
Heidi voitoillaan pelasti itsensä mutta laitettiin stop kun voitti nimeämiskilpailun, hmoinen vääryys. Miikka oli vApaamatkustaJA,.
Oli ja pysyy vapaana matkustajana.
en oo kuunnellut yhtäkään podia ja noi meni tekemään tänään
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Teeo puhuisi vähän selvemmin :)
Reeo voittakoon!
Mihin Reeo tarvitsee voittorahoja, kun voi mennä näyttämään persettään onlyfanssiin.
relut 2 tuntia ja tunnelma kiihtyy
voi hyvänen aika, onko Mia niin köyhä ettei oo ehejää päälle pantavaa, tarkoitan noita risasia varkkuja. voi voi, ei haittaa jos Mia voittaa, saa sitten ehejät housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jo monta viikkoa sitten kirjoitin että loora on lesbo.
Kas kummaa saakasisko tuli heti huutamaan valehtelet.
MiteS nyt suu pannaan saakis kun loora itse kertoi asian.
Looralisko on aivan miehen näköinen.
Itse näytät helvetin rumalta naiselta ja tyhmä kuin saapaskin. Opettele kirjoittamaan wajakki.
Miten tällaista kirjoittava apina saa kulkea vapaana? Häpeä jos osaat idari ja pysy poissa täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/urheilulehti/parhaat/art-2000008583474.html
Olikohan Heidi katsomossa näkemässä Reeon perseen ja sen takia aivan rakastunut häneen? Saakohan majava enää ikinä nähdä rakkaansa persettä. Näittekö 24/7:ssa, aina kun reeo tuli vessasta niin heidi oli kytiksessä ja meni heti tilalle sen vapautuessa. Varmaan nuuhkimaan reeon perseen hajuja ja itkemään.
Olet niin sairas päästäsi, että tilaisin sinulle ambulanssin lasarettiin jos tietäisin missä asut. Hanki oikeasti apua itsellesi. Sääliksi käy, on käynyt jo 3kk.
Ootko vähän tosikko? Läpällä kirjoitin ja oli toka viestini tänne. 😆 Hankipa itsellesi apua, ettei bb:n lauran yms jälkeen joku uusi nainen joudu pakkomielteisen vihasi kohteeksi.
No ei todellakaan ollut vasta toinen viestisi tänne, kirjoitustyylisi on hyvin tunnistettava. Olet suoltanut samaa paskaa tänne jo 3kk ajan. Missä kohtaa puhuin Laurasta jotain? Olet vielä enmmän sekaisin kuin uskoinkaan.
Sinä se sekaisin olet, julkkisnaishullu. Hauku nyt vielä vähän looraa tai paskapersettä kun ehdit. 😆 Tai miten olisi eka inhokkisi Kirsi. 😂🤡
En ole koskaan haukkunut julkkiksia täällä. BB-asukkaista olen keskustellut, myös Kirsistä kuten moni muukin täällä. Jättäisit nuo lapselliset hymiöt edes pois, myös niistä sinut ja jälkeenjääneisyytesi tunnistaa.
Etpä, muuten vaan jäätävä pakkomielle myös esim. meghaniin ja amber heardin haukkumiseen. 🤣
Sinuahan aina jälkeenjääneeksi sanotaan, etkö keksi mitään omaa sanottavaa? Wammaisena vaan spämmäät samoja juttuja päivästä ja kuukausista toiseen. 😆🤡🤡🤡
En ole koskaan elämässäni haukkunut Meghan Marklea tai Amber Heardia, he ovat minulle aivan yhdentekeviä henkilöitä. Sen verran tiedän että keitä he ovat, muuten ei voisi vähempää kiinnostaa. Sinähän täällä spämmäät samoja juttuja täällä kuukausitolkulla haukuen toisia kirjoittajia milloin wammaisiksi, milloin miksikin. Todella soittaisin sinulle ambulanssin pakkohoitoon jos tietäisin kuka olet ja missä asut. Olet sen verran sairas päästäsi.
Älä jaksa valehdelle palstaseko, sinut kyllä tunnetaan. Soita lanssi itsellesi kuin olisi jo. Avohoitopäivät ovat osaltasi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näytät helvetin rumalta naiselta ja tyhmä kuin saapaskin. Opettele kirjoittamaan wajakki.
Miten tällaista kirjoittava apina saa kulkea vapaana? Häpeä jos osaat idari ja pysy poissa täältä!
Taisi harmittaa saamasi vastaus uhosta ja kiukusta päätellen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura yskii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Lauran ja Reeon siskot ole ainoita kohteina olleita. Myös Reeon lapsia, Miikan tyttöystävää ja Heidin äitiä on piikitelty.
Itseasiassa Lauran sisko on ainoa, joka on syyllinen siihen, että hänestä on tullut silmätikku.
Kenelläkään muulla ei ole ollut koko BB-historiassa noin mielenvikaista instagram-soopaa, mitä Lauran sisko on Lauran instassa paukuttanut menemään.Tuolla logiikalla Reeon siskokin on itse syypää siihen jos sitä (mukamas) on vainottu. Mitäs läksi studioon kiljumaan mielipuolen lailla.
Sinä olet hyvin sairas ihminen. Sinäkö määräät ketkä saa osallistua studioon? Studiossa on aina kaikki kiljuneet joten totu siihen. Lauran kannattajana kannattaa lopettaa tällaiset syytökset, koska sinut voidaan tuomita tarkoituksella vääristä kommenteista. Oletko lukenut palstan säännöt ja ymmärtänyt mitä ne tarkoittaa?
Mitä jos lukisit ja ymmärtäisit ensin itse ne säännöt ennen muiden neuvomista.
Mitä minun pitäisi lukea. Et osaa edes kirjoittaa mitään järkevää. Tiettyjen asioiden ymmärtämiseen vaaditaan enemmän kuin sinun käsitellä asioita ja niin mitä sinun tapauksessasi? Pitääkö sinua vielä neuvoa ennen kuin osaat mitään asiaa päätellä ja lukea. Sinulle pitää siis tavata kaikkia pienetkin asiat. Joo et siis sovellu tälle palstalle kommentoimaan koska täällä oletetaan sinun osaavan jo sanojen tavaamisen. Googlaa sana jos et tiedä mitä se tarkoittaa, näin ainoalla neuvomisella sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulle vaan vastaillaan samalla tyylillä mitä itse kirjoitat. Hohhoijaa. Kirjoita asiallisesti niin tuskin saat haukkuja.
Reeo on aito stadilainen ja noista ainoa julkisuuskelpoinen. BB-voittaja ei saa olla mikään maalainen. Nurmivasaroita ei BB:ssa olis tarvittu ollekaan. Laura varsinkin on täys närpiö.