Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura reppana on salaisesti rakastunut Reeoon.
Laura on kiinnostunut ainoastaan naisista. Tätä asiaa ei voi hänen kannattajat hyväksyä ja näkevät kannattajien omissa psykooseissa harhoja Laurasta.
Palstaääliö keksi tuon jutun. Oletko se sama palstaääliö vai oletko joku toinen hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko täällä ketään joka haluisi asiallisesti keskustella bb:n tapahtumista? Jännä ilta tiedossa :)
Ainoastaan, jos tykkäät keskustella kuvitelluista mian piereskelystä tai lauran käärmeilystä. Muuten ei. 😂
No enpä välittäis kyllä niistä keskustella :D Harmi, jos ei löydy...Mut jännitän sitten yksin miten illalla käy. Mukavaa iltaa kaikille! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on kiinnostunut ainoastaan naisista. Tätä asiaa ei voi hänen kannattajat hyväksyä ja näkevät kannattajien omissa psykooseissa harhoja Laurasta.
Mitä helvettiä taas. :D
Mitä väliä sillä muka on pelin tai muunkaan kannalta, onko lesbo vai ei?
Onko sulla taas lääkkeet ottamatta?
Reeo on kauden hahmo. Nyt kun hän vielä leikkauttaisi tukkansa ja partansa ja muut karvansa, eli siistisi itsensä finaaliin, niin voitto olisi varma. Röllipeikko ei välttämättä ole kaikkien mieleen. Anteeksi ulkonäköön puuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaääliö keksi tuon jutun. Oletko se sama palstaääliö vai oletko joku toinen hölmö?
Tunnustan! Olen se sama kakasta kiinnostunut palstaääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se sama.
Millulla taas tuo keinonahka "juhla-asu". Laittaako Salla sen sinisen koltun? Monesti kirpputoreilta löytää juhlaan sopivan asun.
Ärsyttää toi Miikka. On aivan varma (toivoo) että Reeo lähtee talosta tänään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiroileva piereskelijä ulos!
Kaikki muut joutaa pihalle mut tää pierumaakari saa jäädä 😄
Paskaperse pieru paska käärme lörö lurri loora pieru perse paska kettu kolo perseinen pöytä paskaperse menkat ripuli ärtyväsuolimigreeni paska pierunhaju likaiset housut ja perse hajut ihanat hajut paskanhajuinen pöytä paskaiset housut märät haarat paskaperse mullaonparhaatjututkuulkaaspämmäänniitäelämäniloppuunasti alapääjaperse-eritteetkiinnostaakoskaolenwammainen
Nuuhkis!!! Paskapersemillu lörölooraa!!!Kiva kun säkin tykkäät Millusta 😂
Tykkään sun vammaisista kakkapierueritehajujutuistasi. Kerro kymmenen minuutin välein, kuinka millu piereskelee ja kirsin perse ja pöytä haisee yms yms. Kuuntelen.
Ken pierua pidättelee sillä on paljon muutakin salattavaa.
Mikä on sun suurin salaisuus?Miksi kaikki vanhat kurpat hokee aina tuota tyhmää lausetta, kerrohan?
Tyhmää on vastata kysymykseen vastakysymyksellä, eikö? Kerrohan sinä ensin niin ehkä vastaan sitten.
Menehän haistelemaan pierujasi.
En voi kun ei tuu pieruja. Mä käytän pieruntorjuntapillereitä.
Mut sulla ilmeisesti tulee pierun mukana ihan sitä itteesä. Mee pyykille.No minäpä lähden mieliksesi ihan nyrkkipyykille, eikö se sinun nuoruuteesi kuulunut? :D
Heippa vaan, mukavaa iltaa!
Mulla on muuten alkkarit täynnä pierujen mukana tullutta ripulipaskaa ja seassa vielä menkkaverta. Yritin hiustenkuivaajalla kuivattaa housuja muttei onnistunut, haju levisi vaan pitkin kämppää ja rappukäytävään asti. Istun pöydällä housut jalassa ja kohta alan leipoa pullaa samalla pöydällä. Ripulini johtuu siitä, kun syön pelkkää lihaa, energiajuomia ja spläääshejä kaiket päivät. Migreenikin vaivaa ibs:sän lisäksi ja hormonitoiminta päin pyllyä. Pitäisi mennä lääkäriin, en halua piereskellä kaiken aikaa. Minusta on tullut pieruhärkä.
Kuinka kovasti kiihotuit, asteikolla 1-10?
En usko ripulisi johtuvan ruokavaliostasi, minä olen terveellisesti kasvissyövä ja silti ripuloin jatkuvasti ja haaravälini ja housut ovat märkänä milloin hiestä ja milloin menkkaverestä tai ripulista. Menkkaverta vuotavana kohdullisena kasvissyöjänä minun täytyy kuitenkin huolehtia hyvin raudan ja b12-vitamiinin saannista ettei raudanpuutekaan iske. Minä olen horoskoopiltani taasen pieruvesimies.
Ja siis käyn täällä todella harvoin, tämä oli neljäs viestini tähän ketjuun. Minä olen hyvin kiireinen hoitamaan rivitaloni pihaa, jossa asun mieheni kanssa. Nytkin tulin juuri istuttamasta tulppaanin sipuleita ja lähden tästä mankeloimaan. Heippa!
tulppaanin sipuleita, miten tää menee, ulosko istutit, jos mies on niin laita mies mankeloimaan
Kyllä istutin, nythän ne kuuluu laittaa ennenkuin maa jäätyy. Mies mankeloi kyllä yleensä, mutta nyt on töitä tietokoneella niin ei ehdi auttaa. Ehkä pyydän kissaa auttamaan.
Meillä on myös kaksi vessaa asunnossa, jos tulee ripuli yhtäaikaa molemmilta, niin ei tarvitse sitten lemmikkien siivota ripulia lattialta. Heillä on paha tapa nimittäin syödä ne ja mieheni mielestä se on ällöttävää.
nythän on lunta ja tulppannit kuuluu sisälle. En harrasta joulukukkia .
Millu saa jäädä vielä piereskelemään taloon, tosin ei oo vähään aikaan kailottanut että minulta pääsi paukku, kyllä ne pojat haukku.....takavuosien laulu
Vierailija kirjoitti:
Millulla taas tuo keinonahka "juhla-asu". Laittaako Salla sen sinisen koltun? Monesti kirpputoreilta löytää juhlaan sopivan asun.
Onko kellään kermitin vihreää edes päällä???
Vierailija kirjoitti:
Ei ne voineet sinne laukkukaupalla vaatetta raahata, siksi käyttävät samoja. Eikö sun tyhmä pää sitä osaa päätellä?
Kuinka Pitkä Läppämasiina on? Millu on 175cm, paljon Loora?
Entä Salla?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, kun Sallalla on aina häätöiltoina sama sininen pusero, luulisi, et ihan hyvässä duunissa olevalla olisi varaa/ silmää hankkia useampia asuja, se sama vaate on myös siinä promokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Pitkä Läppämasiina on? Millu on 175cm, paljon Loora?
Entä Salla?
Kuinka pitkä itse olet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, kun Sallalla on aina häätöiltoina sama sininen pusero, luulisi, et ihan hyvässä duunissa olevalla olisi varaa/ silmää hankkia useampia asuja, se sama vaate on myös siinä promokuvassa.
Ei ne voineet sinne laukkukaupalla vaatetta raahata, siksi käyttävät samoja. Eikö sun tyhmä pää sitä osaa päätellä?