Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
94941/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sellaista unta, että Tuotanto pyytää vilpillisyyttään anteeksi ja Heidi julistetaan voittajaksi!

Vierailija
94942/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiroileva piereskelijä ulos!

Kaikki muut joutaa pihalle mut tää pierumaakari saa jäädä 😄

Paskaperse pieru paska käärme lörö lurri loora pieru perse paska kettu kolo perseinen pöytä paskaperse menkat ripuli ärtyväsuolimigreeni paska pierunhaju likaiset housut ja perse hajut ihanat hajut paskanhajuinen pöytä paskaiset housut märät haarat paskaperse mullaonparhaatjututkuulkaaspämmäänniitäelämäniloppuunasti alapääjaperse-eritteetkiinnostaakoskaolenwammainen

Nuuhkis!!! Paskapersemillu lörölooraa!!!

Kiva kun säkin tykkäät Millusta 😂

Tykkään sun vammaisista kakkapierueritehajujutuistasi. Kerro kymmenen minuutin välein, kuinka millu piereskelee ja kirsin perse ja pöytä haisee yms yms. Kuuntelen.

Ken pierua pidättelee sillä on paljon muutakin salattavaa.

Mikä on sun suurin salaisuus?

Miksi kaikki vanhat kurpat hokee aina tuota tyhmää lausetta, kerrohan?

Tyhmää on vastata kysymykseen vastakysymyksellä, eikö? Kerrohan sinä ensin niin ehkä vastaan sitten.

Menehän haistelemaan pierujasi.

En voi kun ei tuu pieruja. Mä käytän pieruntorjuntapillereitä.

Mut sulla ilmeisesti tulee pierun mukana ihan sitä itteesä. Mee pyykille.

No minäpä lähden mieliksesi ihan nyrkkipyykille, eikö se sinun nuoruuteesi kuulunut? :D

Heippa vaan, mukavaa iltaa!

Mulla on muuten alkkarit täynnä pierujen mukana tullutta ripulipaskaa ja seassa vielä menkkaverta. Yritin hiustenkuivaajalla kuivattaa housuja muttei onnistunut, haju levisi vaan pitkin kämppää ja rappukäytävään asti. Istun pöydällä housut jalassa ja kohta alan leipoa pullaa samalla pöydällä. Ripulini johtuu siitä, kun syön pelkkää lihaa, energiajuomia ja spläääshejä kaiket päivät. Migreenikin vaivaa ibs:sän lisäksi ja hormonitoiminta päin pyllyä. Pitäisi mennä lääkäriin, en halua piereskellä kaiken aikaa. Minusta on tullut pieruhärkä.

Kuinka kovasti kiihotuit, asteikolla 1-10?

En usko ripulisi johtuvan ruokavaliostasi, minä olen terveellisesti kasvissyövä ja silti ripuloin jatkuvasti ja haaravälini ja housut ovat märkänä milloin hiestä ja milloin menkkaverestä tai ripulista. Menkkaverta vuotavana kohdullisena kasvissyöjänä minun täytyy kuitenkin huolehtia hyvin raudan ja b12-vitamiinin saannista ettei raudanpuutekaan iske. Minä olen horoskoopiltani taasen pieruvesimies.

Ja siis käyn täällä todella harvoin, tämä oli neljäs viestini tähän ketjuun. Minä olen hyvin kiireinen hoitamaan rivitaloni pihaa, jossa asun mieheni kanssa. Nytkin tulin juuri istuttamasta tulppaanin sipuleita ja lähden tästä mankeloimaan. Heippa!

tulppaanin sipuleita, miten tää menee, ulosko istutit, jos mies on niin laita mies mankeloimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94943/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiroileva piereskelijä ulos!

Kaikki muut joutaa pihalle mut tää pierumaakari saa jäädä 😄

Paskaperse pieru paska käärme lörö lurri loora pieru perse paska kettu kolo perseinen pöytä paskaperse menkat ripuli ärtyväsuolimigreeni paska pierunhaju likaiset housut ja perse hajut ihanat hajut paskanhajuinen pöytä paskaiset housut märät haarat paskaperse mullaonparhaatjututkuulkaaspämmäänniitäelämäniloppuunasti alapääjaperse-eritteetkiinnostaakoskaolenwammainen

Nuuhkis!!! Paskapersemillu lörölooraa!!!

Kiva kun säkin tykkäät Millusta 😂

Tykkään sun vammaisista kakkapierueritehajujutuistasi. Kerro kymmenen minuutin välein, kuinka millu piereskelee ja kirsin perse ja pöytä haisee yms yms. Kuuntelen.

Ken pierua pidättelee sillä on paljon muutakin salattavaa.

Mikä on sun suurin salaisuus?

Miksi kaikki vanhat kurpat hokee aina tuota tyhmää lausetta, kerrohan?

Tyhmää on vastata kysymykseen vastakysymyksellä, eikö? Kerrohan sinä ensin niin ehkä vastaan sitten.

Menehän haistelemaan pierujasi.

En voi kun ei tuu pieruja. Mä käytän pieruntorjuntapillereitä.

Mut sulla ilmeisesti tulee pierun mukana ihan sitä itteesä. Mee pyykille.

No minäpä lähden mieliksesi ihan nyrkkipyykille, eikö se sinun nuoruuteesi kuulunut? :D

Heippa vaan, mukavaa iltaa!

Mulla on muuten alkkarit täynnä pierujen mukana tullutta ripulipaskaa ja seassa vielä menkkaverta. Yritin hiustenkuivaajalla kuivattaa housuja muttei onnistunut, haju levisi vaan pitkin kämppää ja rappukäytävään asti. Istun pöydällä housut jalassa ja kohta alan leipoa pullaa samalla pöydällä. Ripulini johtuu siitä, kun syön pelkkää lihaa, energiajuomia ja spläääshejä kaiket päivät. Migreenikin vaivaa ibs:sän lisäksi ja hormonitoiminta päin pyllyä. Pitäisi mennä lääkäriin, en halua piereskellä kaiken aikaa. Minusta on tullut pieruhärkä.

Kuinka kovasti kiihotuit, asteikolla 1-10?

En usko ripulisi johtuvan ruokavaliostasi, minä olen terveellisesti kasvissyövä ja silti ripuloin jatkuvasti ja haaravälini ja housut ovat märkänä milloin hiestä ja milloin menkkaverestä tai ripulista. Menkkaverta vuotavana kohdullisena kasvissyöjänä minun täytyy kuitenkin huolehtia hyvin raudan ja b12-vitamiinin saannista ettei raudanpuutekaan iske. Minä olen horoskoopiltani taasen pieruvesimies.

Ja siis käyn täällä todella harvoin, tämä oli neljäs viestini tähän ketjuun. Minä olen hyvin kiireinen hoitamaan rivitaloni pihaa, jossa asun mieheni kanssa. Nytkin tulin juuri istuttamasta tulppaanin sipuleita ja lähden tästä mankeloimaan. Heippa!

tulppaanin sipuleita, miten tää menee, ulosko istutit, jos mies on niin laita mies mankeloimaan

Kyllä istutin, nythän ne kuuluu laittaa ennenkuin maa jäätyy. Mies mankeloi kyllä yleensä, mutta nyt on töitä tietokoneella niin ei ehdi auttaa. Ehkä pyydän kissaa auttamaan.

Meillä on myös kaksi vessaa asunnossa, jos tulee ripuli yhtäaikaa molemmilta, niin ei tarvitse sitten lemmikkien siivota ripulia lattialta. Heillä on paha tapa nimittäin syödä ne ja mieheni mielestä se on ällöttävää.

Vierailija
94944/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurattaa nuo kommentit siellä että täällä

Vierailija
94945/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sellaista unta, että Tuotanto pyytää vilpillisyyttään anteeksi ja Heidi julistetaan voittajaksi!

Hui mikä painajainen .

Vierailija
94946/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa

Vierailija
94947/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naurattaa

"Mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjän naurajasta."

Vierailija
94948/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talossa on kyllä rento fiilis . Toista on tällä palstalla .

Vierailija
94949/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla talossa on kyllä rento fiilis . Toista on tällä palstalla .

Täällähän on todella rento fiilis, mitä höpötät

Vierailija
94950/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurattaa

Olipa paska sanonta. Entisajan ihmiset on olleet ihme tyhjäpäitä keksiessään vastaavia.

Vierailija
94951/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut pihalla?

Vierailija
94952/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäin tänne yksin, kun palstahullu lähti? Ripulilleko menit, huhuu?

Jos palstahullua ei olisi, tässäkin langassa olisi ihan helvetin hiljaista. :D

Vierailija
94953/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurattaa

Vähän muokaten sopii Sallaan.

Vierailija
94954/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut pihalla?

Väliaikaisesti asumme pihalla säästääksemme sähköä. Ehkä kevään tullen muutamme taas sisään. Olemme saaneet valitettavasti valituksia naapureilta ripuloituamme ja kustuamme pihan täyteen, joten saa nähdä miten käy. Meitä kutsutaan pieruhäriksi. :D

Vierailija
94955/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana uni! Minä näin astetta tuhmempaa unta, jossa Heidi veti Reeolta ripuliset kalsarit pois, ja hyppäsi päälle ratsastamaan ja näytti rakkautensa miestä kohtaan. ;)

Sillin haju tuli vain, kun tyttö riisui housunsa pois.

Vierailija
94956/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurattaa

Olipa paska sanonta. Entisajan ihmiset on olleet ihme tyhjäpäitä keksiessään vastaavia.

"Se koira älähtää, johon kalikka kajahtaa."

Vierailija
94957/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana uni! Minä näin astetta tuhmempaa unta, jossa Heidi veti Reeolta ripuliset kalsarit pois, ja hyppäsi päälle ratsastamaan ja näytti rakkautensa miestä kohtaan. ;)

Sillin haju tuli vain, kun tyttö riisui housunsa pois.

Tuli myös meidän olohuoneeseen ruudun kautta. Sillin ja ruusujen sekoitukseksi mieheni kuvaili. Kissamme menivät ihan sekaisin, kuin kissanminttua olisivat nuuhkineet!

Vierailija
94958/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurattaa

"Se koira älähtää, johon kalikka kajahtaa."

Hyvä esimerkki siinäkin. Sanonnan mukaan se on kylläkin kalahtaa, ei kajahtaa.

Vierailija
94959/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran videolla on kyllä joku muu ihminen.

blondi jolla oli leveä naama ja pienet tihrusilmät

Miikka just mainitsi asiasta. Laura sulla on kapeemmat kasvot ku sillä videon naisella :D

näkee että Laura pitänyt kropan kondiksessa, ehkä tullut 2-3 kiloa lisää mutta eihän se haittaa naisella, on mistä pitää kiinni

Joo kauneus on katsojan silmissä. Jotkut tykkää punkeroista ja hyvä niin.

Kaukana punkerosta. Luulenpa että sinä itse olet kehonkuvasi kanssa ongelmissa, kun tuollaista kirjoitat.

No mitäs tossakin nyt oli mistä piti herneet nenään vetää? Punkero on just tollanen vähän ylipainonen. Eihän tässä lihavaks ketään ole haukuttu.

Punkero tarkoittaa lihavaa, eikä Laura ole todellakaan punkero.

Ihan naurettavia tän mielenvikaisen lauravihaajan jutut, itse on luultavasti ruma läskikasa pahemmasta päästä, kun noin paha on olla.

Ei hyvää päivää sun ja mielikuvies kanssa .Punkero tarkottaa pullukkaa, ei lihavaa.

Pullukka = lihava myös. Painu wammainen kiusaaja syömään paskaasi.

Jaaha, olet näemmä päässyt koneelle siellä osastolla. Otapa nyt iisisti, ette joudu huoneeseesi ja saa taasrauhoittavaa piikkiä perseeseesi.

Et ole riittävän välkky heittämään purevia herjoja. Tuosta saat 0/5. Harjoittele ahkerasti! Ehkä jonain päivänä sinulta pääsee omaperäinen ja kekseliäs postaus!

Olen kuitenkin välkympi ja todennäköisesti korkeammin koulutettu kuin sinä, surkea trolli joka käytät elämäsi trollaamiseen Vauva-palstalla.

Vierailija
94960/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä olla mielekästä katossa kärpäsenä kun Reeo kuuntelee Lauran et co läyhäyksiä videoilta.

Toivottavasti ei katso niitä! Oli hyvä kun Reeo tuossa kehuringissä Lauralle sanoi, että eivät olleet Merven kanssa heidän "nimeämislistoilla" ja pitivät heitä kivoina tyyppinä, mut nää olikin tykittänyt viikko tolkulla Reeolle ääniä.

Ketju on lukittu.