Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
95001/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät kaikki ole äänestyksessä?

Vierailija
95002/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millulla taas tuo keinonahka "juhla-asu". Laittaako Salla sen sinisen koltun? Monesti kirpputoreilta löytää juhlaan sopivan asun. 

Olen ihmetellyt, kun Sallalla on aina häätöiltoina sama sininen pusero, luulisi, et ihan hyvässä duunissa olevalla olisi varaa/ silmää hankkia useampia asuja, se sama vaate on myös siinä promokuvassa.

Jaa, en mä vaan ole ihmetellyt, eiköhän sillä ole kotona monta puseroa lisää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95003/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa antaa äänet Reeolle.  Ja vain Reeolle. 

Todellakin Reeo tarvitsee nyt paljon ääniä jotta ei käy niin kuin viime sunnuntaina. Ettei tuotanto ehdi puuttua peliin.

Äänestetty on, läpi meni! Laitan lähetyksessä textarilla sit lisää.

Vierailija
95004/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kuuluisinolla äänestyksessä eikä nuorien jalkoja ja hulavanteita tukien

Oikeasti ei tule kyllä ikävä koko porukkaa

Vierailija
95005/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurattaa

"Mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjän naurajasta."

Olipa paska sanonta. Entisajan ihmiset on olleet ihme tyhjäpäitä keksiessään vastaavia.

"Se koira älähtää, johon kalikka kajahtaa."

Ja kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse?

"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin."

Mies akkaansa soimaa, musta silmä kummallakin.

Lihavat ovat leppoisia. 😂

No tämä ei kyllä pidä paikkaansa, yleensä ovat vit_tumaisia ja katkeria. Varsin läskit nettitrollit

Vierailija
95006/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millulla taas tuo keinonahka "juhla-asu". Laittaako Salla sen sinisen koltun? Monesti kirpputoreilta löytää juhlaan sopivan asun. 

Olen ihmetellyt, kun Sallalla on aina häätöiltoina sama sininen pusero, luulisi, et ihan hyvässä duunissa olevalla olisi varaa/ silmää hankkia useampia asuja, se sama vaate on myös siinä promokuvassa.

Taidat olla aika huonossa duunissa ja asemassa, kun tuollainen tuli edes mieleen.

Vierailija
95007/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en mä vaan ole ihmetellyt, eiköhän sillä ole kotona monta puseroa lisää. :D

Se sininen siivoojankolttu on hänen onnenmekkonsa! Ennätysmäärä häätöäänestyksiä, ja hän on yhä talossa, joten onnenmekon taika on toiminut ainakin tähän iltaan asti! Ei kannata riskeerata, ja pukeutua jotenkin muuten.

Vierailija
95008/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika huonossa duunissa ja asemassa, kun tuollainen tuli edes mieleen.

Duuni on hyvä ja palkka ja pukeudun tyylikkäästi.

Vierailija
95009/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät kaikki ole äänestyksessä?

Siksi, että Laura ja Miikka voittivat domino tehtävän, eivätkä ole siis äänestyksessä.

Salla, Reeo ja Mia ovat äänestyksessä.

Vierailija
95010/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas se koomisen näköistä kun katselee täältä ulkoavaruudesta,kun tytöt vetää pakkelia naamaansa ja äijät toppatakkia päällensä...

Vierailija
95011/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duuni on hyvä ja palkka ja pukeudun tyylikkäästi.

Paljon kela maksaa sulle vauvalla trollailusta? Pukeudut siis pieruverkkareihin?

Vierailija
95012/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt häädetään Reeo pois talosta. Ei me niin tyhmiä olla ,että annetaan euromme tyypille ,jota kaikki kilvan on kehuneet 12 viikkoa. Jotain rajaa naiset. Ny pidetään naisten puolta,HEILLE ÄÄNIÄ JA ROIMASTI.

Vierailija
95013/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sininen siivoojankolttu on hänen onnenmekkonsa! Ennätysmäärä häätöäänestyksiä, ja hän on yhä talossa, joten onnenmekon taika on toiminut ainakin tähän iltaan asti! Ei kannata riskeerata, ja pukeutua jotenkin muuten.

Missä päin suomea tai millä firmalla siivoojilla on tuollaiset koltut?

Vierailija
95014/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne voineet sinne laukkukaupalla vaatetta raahata, siksi käyttävät samoja. Eikö sun tyhmä pää sitä osaa päätellä?

kyllä sinne olisi mahtunut vielä 2-3 muuta asua, kunnon laukku niin mahtuu

Vierailija
95015/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Salla lähtee,ihmettelen jos Millu lähtee. 

Vierailija
95016/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä Jasmiinan ja hula-vanteen.

Löytyykö tarpeeksi suurta rengasta?

Vierailija
95017/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää toi Miikka. On aivan varma (toivoo) että Reeo lähtee talosta tänään!

muutenkin näyttää siltä kun hän voittaisi koko roskan, tiäks kun minä oon saanut vaan 3 ääntä tiäks

Vierailija
95018/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Pitkä Läppämasiina on? Millu on 175cm, paljon Loora?

Entä Salla?

Kuinka pitkä itse olet? :D

Salla on varmaan taskuvenus, oisko 155 

Vierailija
95019/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla ostanut Järvenpäästä paritalo kaksion,  nyt pitää olla nuukana

Vierailija
95020/100630 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Pitkä Läppämasiina on? Millu on 175cm, paljon Loora?

Entä Salla?

Kuinka pitkä itse olet? :D

Salla on varmaan taskuvenus, oisko 155 

Joo Salla on ihanan pikkunen.

Ketju on lukittu.