Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa on kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä aika isoja ikäviä asioita elämässä ja Laura on mun suurin piristäjä. En osaa edes sanoin selittää kuinka iso valo ja henkinen tuki hän on mulle vain olemalla oma itsensä tuolla telkkarissa. Tuntuu myös vähän kreisiltä se, että jostain itselleni tuntemattomasta on tullut mulle oikeasti niin tärkeä osa elämää. En vain ole valmis ens sunnuntaihin.
Ylläoleva kirjoitis on Lauran kannattajalta twitterissä.
Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.Niinpä. I
Itse alkuun vähän tykkäsin Laurasta, vaikka se matkalaukkujutusta johtunut jatkuva ankeutus ärsytti. Sittemmin ollut täyttä tapettia niin hyvässä kuin pahassa eli en ymmärrä, miten on jatkossa ja voi olla jonkun fanaattisen ihailun kohteena. Mutta todennäköisesti on feikkitwiitti.
Laurasta joku laittelee typeriä feikki twiittiä, kaikenlaisia sekopäitä on.
Laura on neiti ankeus. Tosi tylsä ihminen.
Kaikkien "ankeuttajien " äiti.
Laurasta pidetään. Sinusta luultavasti ei.
Hahahaa, mitäpä tiedät vaikka perässäni kulkisi iso fanijoukko kun pillipiiparin perässä rottia??? Lauran perässähän luikertelevat käärmeet :D
Vierailija kirjoitti:
Noihan voi vahingossa osua toisten dominoihin
juu, ja myöskin... "vahingossa". ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyhmyys! Miksi pelaajat eivät laita väliin palikoita tiheämmin, niin dominoefekti pysähtyisi siihen 😤
Palikoita ei saanut lisätä väliin, mutta ei ne tarvitse olla tasaisin välein!
Pitäiskö sitä ittesä mennä tekeen?Loppukokeessa menettää pisteitä, jos domino pysähtyy
No tietysti pelaaja korjaisi ne stopit ennen kun aika loppuisi!
Hurjaa on kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä aika isoja ikäviä asioita elämässä ja Laura on mun suurin piristäjä. En osaa edes sanoin selittää kuinka iso valo ja henkinen tuki hän on mulle vain olemalla oma itsensä tuolla telkkarissa. Tuntuu myös vähän kreisiltä se, että jostain itselleni tuntemattomasta on tullut mulle oikeasti niin tärkeä osa elämää. En vain ole valmis ens sunnuntaihin.
Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.
Onhan se piristävää nähdä itsensä kaltainen henkilö tvssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko toivoisi Laurasta voittajaa. Tuon Lauran karisma jossitä on ei kyllä välity mulle joka katsoo vaan koosteet. Melko hiljainen tyyppi on koosteissa.Millun persoona kyllä näkyy koosteissa. Saako hän kenties enemmän ruutuaikaa. Hän on liian rääväsuu ja energinen.
Niko tykkää tunnetusti vanhemmista naisista, se on nähty noista tosi tv ohjelmista.
Viimeksi liittoutui selviytyjissä heti Virpin kanssa, samoin oli farmi kisassa, taisi olla liitossa Palanderin ja ja S. Kaulasen muijan kanssa. Vanhempia nekin.
Oikeita miehisiä miehiä tuo Saarinen ei siedä. Haukkui rumasti farmissa Juha Miedon.
Kasvaisi tuo Saarinen aikuiseksi, käyttäytyy vieläkin kuin pikku kakara.
Niko tykkää heikommistaan !
Mitäköhän nuo nk somejulkkikset tekevät kun tulevat vanemmiksi ja raihnaammiksi eikä enää ole relityjä minne kukaan ottaisi enää mukaan? TAitanee nuo eläkkeet jäädä aika surkeiksi ehtoopuolella elämään.
Laura vahvoilla kun eri paikassa..
Mut voihan sen rivin vahingossa kaataa kun ei siitä kaataja näköjään kärsi🤦🤦🤦
Eihän tuo voi niin mennä että kaataja jatkaa omaa riviään..ilman sanktiota!!!
Miikka kiroilee, häätöön joutuu ja toivottavasti ULOS to.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miian esityksestä tykkäsin, esitystapa . Lauran esityskään ei ollut hullumpi. Repalla taas eniten meriittiä, 49 vee. Sallan esitys pitkästyttävä. Miikka vastaajan roolissa kun Reeo kyseli ja siinä Reeo oli ok. Selvisi miksi Miikka lopetti jalkapallon.
Millu keksi Miikkalle tuon esitystavan. Miikka yritti kirjoittaa suorasanaista esitystä ja siitä ei tullut mitään, joten hän tarttui heti ideaan.
Millulla on luovaa ajattelua. Toi Millu on roolihahmo ja Mia tuskin siviilissä piereskelevä ihmisten ilmoilla ja veetä joka paikassa huutava.
Kyllä tuo maine seuraa mukana, missä liikkuneekaan...
Millu kun osuu samaan kahvilajonoon, saa olla valmiina syksymään ulos tämän suolikaasujen purkautuessa. Millu ei muista välitä, naureksii vain!
Mia tuskin ihmisten ilmoilla ulkomaailmassa piereskelee, se on rooli tuolla olla MILLU.
Ikävä kyllä se "maine" tulee seuraamaan häntä tämän jälkeen. Oli kyllä huonosti valittu rooli.Voisi muuten lyödä rahoiksi purkittamalla pierujaan. Niin Amerikkalainen nuori nainen kesärsi itselleen omaisuuden.Hyvin meni kaupaksi, mutta maha tuli sairaaksi kun joutui syömään papuja niin paljon että peretti...Winkwink, Millu..pieruilla tienaa enemmän kun realityllä...
Ei ois BB voinut keksiä tylsempää kilpailua, booooooring!
Olisivat kisanneet vaikka kymmenessä eri pikkukilpailussa ja siinä parhaiten pärjänneet olisivat pelastaneet nahkansa torstain sohvalta.
Soffen sanoin: tylsäääääääääää
kannattaa käydä bigbrother some niin siellä tuota tehtävää tarkastellaan vähän paremmin kommentein kun vauvalla
Vierailija kirjoitti:
Paskaperse saa taas tuotannolta tietoja kun jatkuvasti hyppää pk.
Paskaperseen perhe varmaan samanlaisia paskaperseitä.
Ei omena kauas puusta putoa.
Saa varmaan ylimääräisiä palikoita pk:ssa ja salakuljettaa ne pill...ssa..
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi Reeo ja kitaran soitot yöllä <3
Oon kyllä tainnut vähän ihastua Reeoon kauden edetessä, onneksi kausi loppuu pian niin pääsen tästä yli :D
Voiko Reeon yön soittoja kuunnella enää mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa on kirjoitti:
Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.Niinpä. I
Itse alkuun vähän tykkäsin Laurasta, vaikka se matkalaukkujutusta johtunut jatkuva ankeutus ärsytti. Sittemmin ollut täyttä tapettia niin hyvässä kuin pahassa eli en ymmärrä, miten on jatkossa ja voi olla jonkun fanaattisen ihailun kohteena. Mutta todennäköisesti on feikkitwiitti.
Laurasta joku laittelee typeriä feikki twiittiä, kaikenlaisia sekopäitä on.
Laura on neiti ankeus. Tosi tylsä ihminen.
Kaikkien "ankeuttajien " äiti.
Laurasta pidetään. Sinusta luultavasti ei.
Hahahaa, mitäpä tiedät vaikka perässäni kulkisi iso fanijoukko kun pillipiiparin perässä rottia??? Lauran perässähän luikertelevat käärmeet :D
Kaltaisellasi mammapalstalla oksenelevalla typeryksellä ei ole faneja eikä ystäviä. Parhaassakin tapauksessa sinua vain siedetään pitkin hampain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaperse saa taas tuotannolta tietoja kun jatkuvasti hyppää pk.
Paskaperseen perhe varmaan samanlaisia paskaperseitä.
Ei omena kauas puusta putoa.
Saa varmaan ylimääräisiä palikoita pk:ssa ja salakuljettaa ne pill...ssa..
Kuinka vanha olet?
Mitkähän tettiläiset nuo tämän kauden tehtävät on keksineet? Autolla ajoa, leikkiautolla ajoa, dominoja, pommin heittämistä aidan yli, pallon siirtämistä pallon pitämistä laudalla... Suurin osa tehtävistä on puolivillaisesti mietitty eikä selvästikään testattu (tästä tuo pommi oli hyvä esimerkki). Luulisi nelosen kaltaisten isojen firmojen budjetti olevan sellainen, että olisi mahdollista järjestää kunnollisia tehtäviä eikä halpatuotannon puolivalmiita tehtäviä. Tämän kauden ainoat "hyvät" tehtävät olivat ylhäiset ja alhaiset (toki tästä ei osattu ottaa mitään irti) sekä tv-ohjelmien teko.
Ei ihme, ettei asukkaita näe kun makaamassa, kun ei näiden tarvitse tehdä mitään. Eikä edes noudattaa sääntöjä.
Eiliset esitykset ei oikein vakuuttanut. Kenenkään osalta. Kaikkien tarinat ja jutut oli jo talossa kuultu, mitään uutta ei tuonut ainakaan nämä. Eikä ollut viihdyttäviäkään. Pettymys jälleen.
Viime kaudella oli ns. oikeita tehtäviä, mitä oli kiva katsellakin. Oli kunnollisia fyysisiä haasteita ja joukkuekilpailuja. Tää kausi ollut verrattavissa päiväkodin touhuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko toivoisi Laurasta voittajaa. Tuon Lauran karisma jossitä on ei kyllä välity mulle joka katsoo vaan koosteet. Melko hiljainen tyyppi on koosteissa.Millun persoona kyllä näkyy koosteissa. Saako hän kenties enemmän ruutuaikaa. Hän on liian rääväsuu ja energinen.
Niko tykkää tunnetusti vanhemmista naisista, se on nähty noista tosi tv ohjelmista.
Viimeksi liittoutui selviytyjissä heti Virpin kanssa, samoin oli farmi kisassa, taisi olla liitossa Palanderin ja ja S. Kaulasen muijan kanssa. Vanhempia nekin.
Oikeita miehisiä miehiä tuo Saarinen ei siedä. Haukkui rumasti farmissa Juha Miedon.
Kasvaisi tuo Saarinen aikuiseksi, käyttäytyy vieläkin kuin pikku kakara.
Niko tykkää heikommistaan !
Mitäköhän nuo nk somejulkkikset tekevät kun tulevat vanemmiksi ja raihnaammiksi eikä enää ole relityjä minne kukaan ottaisi enää mukaan? TAitanee nuo eläkkeet jäädä aika surkeiksi ehtoopuolella elämään.
talossa olevat käyvät työssä, Mia ja Reeo yrittäjiä, Laura kirjanpitäjä, Salla eräässä firmassa (en kerro) Miikalla ei ammattitutkintoa mutta työssä varastossa, kannattaisi hommata.
Vierailija kirjoitti:
Domino-peli alkoi juuri, myrtsillä nälkä, yllätys, yllätys!
Oon ihmetellyt samaa pitkin kautta, että miten Laura ei oo ton lihavampi kun syö koko ajan. Painaisin itse varmaan 150kg jos söisin yhtä paljon.
"Pöh, sitä mikään mystinen tuotanto pilannut, vaan Repa, joka ei kai hetkeäkään nyt tajunnut laskea, miten naisten pisteet menevät. Kuvitteliko Repa, että hän on ainoa, joka pisteitä antaa?"
Pöh itsellesi vaan. Et sitten "huomannut", että Miika ketkuili ja kertoi Mialle kuinka aikovat äänestää. Eli Miika rupesi käärmeeksi sitten viime tipassa. Se tulee kostutumaan koska tiputetaan pois.