Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että Heidi olisi tämänkin voittanut.
Todellakin olisi! Niin epäreilua että 5 pv sitten käydyssä kisassa palkinto oli ihan yhtä tyhjän kanssa ( jopa rangaistus) ja nyt sitten kyllä immuniteettia tarjolla, jopa tuplana.
Rauhoittukaa. Siis kauan tätä Heidi intoomistä pitää vielä täällä harrastaa. HEIDI ON TIPPUNUT. Eteenpäin sano mummo hangessa.
Heidin kokema epäkohta ei unohdu koskaan - tarkoittaa omalle kohdalle että Syke -sarjan uuden tuotantokauden voi unohtaa, samoin kuin Kansallisen liigan futispelit. Ei enää ikinä Ruutuplussaa.
Salli mun nauraa 😆😅🤣😂
Sallin toki :)
Vierailija kirjoitti:
247 kamera 12, Miikka hermostui, palikoita kaatui ja tais antaa itsekin vaihtoa. Ei voitto "materiaalia".
kamera 1 , vauhtia, kärsivällisyyttä peliin Miikka, ei onnaa ei onnaa
Domino-peli alkoi juuri, myrtsillä nälkä, yllätys, yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että hyvinkin paljon 24/7 seuranneena en saanut Heidistä ollenkaan samanlaista kuvaa.
Sarkastisesti joskus "kehui" itseään, mutta osasi myös tuoda esille heikkouksia.
Ei siinä kyllä mitään sarkasmia ollut. Häädettäessäkin toisteli vaan, kuinka ylpeä on itsestään, ja usein leuhotteli voitoillaan tai hämmästeli sitä, jos ei osannutkaan jotain peliä tms. Kun passitti toiset yöksi ulos ja sai itse viestin kotoa, hoki pettyneille muille, miten onnellinen itse on. Siinä sitä sosiaalista pelisilmää tosiaan.
Useimmiten oli sarkasmia. Kun tuohon valintaan joutui, ei tiennyt, mistä kyse. Useimmat olisivat valinneet oman edun.
Tuo peli paljastaa ainakin sen onko kärsivällisyyttä. Maltti on nyt valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että hyvinkin paljon 24/7 seuranneena en saanut Heidistä ollenkaan samanlaista kuvaa.
Sarkastisesti joskus "kehui" itseään, mutta osasi myös tuoda esille heikkouksia.
Ei siinä kyllä mitään sarkasmia ollut. Häädettäessäkin toisteli vaan, kuinka ylpeä on itsestään, ja usein leuhotteli voitoillaan tai hämmästeli sitä, jos ei osannutkaan jotain peliä tms. Kun passitti toiset yöksi ulos ja sai itse viestin kotoa, hoki pettyneille muille, miten onnellinen itse on. Siinä sitä sosiaalista pelisilmää tosiaan.
Useimmiten oli sarkasmia. Kun tuohon valintaan joutui, ei tiennyt, mistä kyse. Useimmat olisivat valinneet oman edun.
Heidi valitsi 40 euroa ja ei tiennyt mitä siitä seuraza. Seurasi miten Heidi on nimennyt ja fiksusti aina perusteli.
Taas dominotehtävä, eikö ne muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
arde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi onneksi olkoon olet hyvä voittaja.
Olet paras.
Voittaja 2022 Heidi.
On se kiva kun Heidi pääsi kotiin äiskä saa hiuksia silitellä.. Ei ollut mun mielestä mitään viihde arvoa hänessä. Reon takana piilossa ihan kun joku uskonlahko.. rekan alle heitti. Sitten vielä studiossa Reeo..voittaa..voi ei..
Mitä viihdearvoa näet Laurassa?
Saman kuin muissakin. -eri
arde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet paras.
Voittaja 2022 Heidi.
On se kiva kun Heidi pääsi kotiin äiskä saa hiuksia silitellä.. Ei ollut mun mielestä mitään viihde arvoa hänessä. Reon takana piilossa ihan kun joku uskonlahko.. rekan alle heitti. Sitten vielä studiossa Reeo..voittaa..voi ei..
Taidat olla peruskateellinen ihminen eikä kukaan edes halua silitellä sun hiuksiasikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha kitistä äänestystuloksesta, vain noin sata ääntä jäänyt jakamatta. Ja ne tuskin olisi yhdelle asukkaalle menneet. Niin selkeä ero Reeon ja Heidin välillä että spekuloinnit sikseen. Ja Millu oikeasti ollut paras, hauskin ja viihdyttävin asukas viime viikolla.
Tämän kauden teemana oli juonittelu, joten käärmeily sallittua jopa suotavaa. Kun Heidi ei siihen lähenyt niin ansaitusti putosi. Liian kiltti ei saa olla, hänen olisi pitänyt laittaa Salla häätöön.
Jospa puuttuneissa äänissä olikin äänipaketteja ?
Varmaankin oli, ja todennäköisesti samassa suhteessa kuin läpimenneissä äänissä. Pankkilinjaan ei jumittunut vain Heidin ääniä, vaan kaikki muidenkin sohvalaisten äänet, mutta vain pieneltä joukolta äänestäjiä.
Netissä yleensä ihmiset äänestää "paketteina" eli neljän minuutin aikana ainakin 100 äänestäjän äänet ei menneet läpi ja oli muka OP:n asiakkaiden ongelma. Mut kun ei ollut, tuttuni ei ole OP:n asiakas (en muista minkä pankin), niin hänelläkään ei mennyt läpi, olisi antanut Reeolle 50 ääntä. Ajatelkaa jos 100 äänestäjää olisi antanut 10-100 ääntä esim Reeolle, jota varmaan ruvettiin tykittämään kun Millu oli vain 1% edellä, niin Reeo olisi ollut turvassa eli esim hänen äänet meni sit vasta perille kun Millu oli jo turvassa. Monella oli varmaan tarkoitus alkaa sit tykittää Heidille ääniä mutta nyt kävi näin, ottaa päähän varsinkin kun Heidi tippui. Pahimmassa tapauksessa tuhansia ääniä jäi myöhään ja olikin nähtävissä, kun Reeo ja Heidi oli enää kahdestaan niin niiden ero oli jotain 30%. Ihan paskaa, en äänestä enää yhtään. Mistä tietää meneekö puhelinäänetkään läpi.
No just just, kuinkahan moni siellä äänestää €100 edestä?
Kyllä monetkin äänestää 50-100 ekellä, esim Lauran setä.
Sinäkö tunnet sen ja sen rahavarat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha kitistä äänestystuloksesta, vain noin sata ääntä jäänyt jakamatta. Ja ne tuskin olisi yhdelle asukkaalle menneet. Niin selkeä ero Reeon ja Heidin välillä että spekuloinnit sikseen. Ja Millu oikeasti ollut paras, hauskin ja viihdyttävin asukas viime viikolla.
Tämän kauden teemana oli juonittelu, joten käärmeily sallittua jopa suotavaa. Kun Heidi ei siihen lähenyt niin ansaitusti putosi. Liian kiltti ei saa olla, hänen olisi pitänyt laittaa Salla häätöön.
Jospa puuttuneissa äänissä olikin äänipaketteja ?
Varmaankin oli, ja todennäköisesti samassa suhteessa kuin läpimenneissä äänissä. Pankkilinjaan ei jumittunut vain Heidin ääniä, vaan kaikki muidenkin sohvalaisten äänet, mutta vain pieneltä joukolta äänestäjiä.
Netissä yleensä ihmiset äänestää "paketteina" eli neljän minuutin aikana ainakin 100 äänestäjän äänet ei menneet läpi ja oli muka OP:n asiakkaiden ongelma. Mut kun ei ollut, tuttuni ei ole OP:n asiakas (en muista minkä pankin), niin hänelläkään ei mennyt läpi, olisi antanut Reeolle 50 ääntä. Ajatelkaa jos 100 äänestäjää olisi antanut 10-100 ääntä esim Reeolle, jota varmaan ruvettiin tykittämään kun Millu oli vain 1% edellä, niin Reeo olisi ollut turvassa eli esim hänen äänet meni sit vasta perille kun Millu oli jo turvassa. Monella oli varmaan tarkoitus alkaa sit tykittää Heidille ääniä mutta nyt kävi näin, ottaa päähän varsinkin kun Heidi tippui. Pahimmassa tapauksessa tuhansia ääniä jäi myöhään ja olikin nähtävissä, kun Reeo ja Heidi oli enää kahdestaan niin niiden ero oli jotain 30%. Ihan paskaa, en äänestä enää yhtään. Mistä tietää meneekö puhelinäänetkään läpi.
No just just, kuinkahan moni siellä äänestää €100 edestä?
Sponsorit äänestää!
Ja mitähän sponsoreita noillakin mahtanee olla, Lauralla esimerkiksi? Sallikaa mun nauraa...
Vierailija kirjoitti:
Olishan se hauskaa kun kummatkin pojjaat olisi häädössä ja Millu
Eiköhän nyt pitäisi pitää kaikki häädössä tällä viikolla ja vähiten ääniä määräpäivän mennessä häädettäisiin. VAikka tuotanto osaa söheltää ja järjestellä jopa voittajankin mitenkä haluaa. Äänestäjät menevät narussa, maksavat euroja ja määkivät? katsojien tulisikin vaatia nyt läpinäkyvyyttä tämän viikon hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa on kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä aika isoja ikäviä asioita elämässä ja Laura on mun suurin piristäjä. En osaa edes sanoin selittää kuinka iso valo ja henkinen tuki hän on mulle vain olemalla oma itsensä tuolla telkkarissa. Tuntuu myös vähän kreisiltä se, että jostain itselleni tuntemattomasta on tullut mulle oikeasti niin tärkeä osa elämää. En vain ole valmis ens sunnuntaihin.
Ylläoleva kirjoitis on Lauran kannattajalta twitterissä.
Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.Niinpä. I
Itse alkuun vähän tykkäsin Laurasta, vaikka se matkalaukkujutusta johtunut jatkuva ankeutus ärsytti. Sittemmin ollut täyttä tapettia niin hyvässä kuin pahassa eli en ymmärrä, miten on jatkossa ja voi olla jonkun fanaattisen ihailun kohteena. Mutta todennäköisesti on feikkitwiitti.
Laurasta joku laittelee typeriä feikki twiittiä, kaikenlaisia sekopäitä on.
Laura on neiti ankeus. Tosi tylsä ihminen.
Kaikkien "ankeuttajien " äiti.
Voi tyhmyys! Miksi pelaajat eivät laita väliin palikoita tiheämmin, niin dominoefekti pysähtyisi siihen 😤
Palikoita ei saanut lisätä väliin, mutta ei ne tarvitse olla tasaisin välein!
Pitäiskö sitä ittesä mennä tekeen?
arde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet paras.
Voittaja 2022 Heidi.
Oletko kateellinen vai jotain muuta ongelmaa? Kimmenttisi vaikutti sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko soisi Lauralle voiton . Kannatetaan .
Onko Laura lepakko kun soisi ?
Kyllä se lesbo on ja Mia on bi jolle kelpaa naiset ja miehet. Terveisin mikkeliläinen
Eikös Laura kertonut olleensa miehen kanssa kihloissa, seurustelleet muutaman vuoden ja melkein joutui naimisiin ja äidiksi.
Laura alkaa olla keski-ikäinen vanhapiika. Lasten saanti tuossa iässä on vähän niin ja näin.
lue biologiaa, Laura vasta 35 vai 36 vee. Itsekin ehdin paljon vanhempana saada vauvan, Luojalle kiitos .
Vauvan saanti mahdollisuus vähenee jo kolmen kympin jälkeen.
Neljäkymmpisenä alkaa olla jo turha toivo enää tulla äidiksi ainakin, jos on ensi synnyttäjä,
tottakai vähenee, toivoa ei kannata heittää, eka lapsi yli 40 v ja hyvin meni.
Vierailija kirjoitti:
Millun käyntejä pkhuoneessa näytetään jatkuvasti, varmaan se sitten ennakoi voittoa. Kuten viime vuonna Jasmiinan. Tällaista soopaa Nelosen realityt: Diili ja Big Brother.
Sääli, että ihmiset käyttävät tämmöiseen oikeaa rahaa, ja Anni sanoo sinä päätät kuka jää. Ei vaan mene niin: Omahyväinen tuotanto valitsee haluamansa voittajan, nyt Millun, josta leivotaan Nelosen uutta kestojulkkista.
Sointu Borg ei miellyttänyt kansaa yhtään, niin kokeillaan nyt tällaista maanläheistä piereskelevää ja rivosuista versiota.😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa on kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä aika isoja ikäviä asioita elämässä ja Laura on mun suurin piristäjä. En osaa edes sanoin selittää kuinka iso valo ja henkinen tuki hän on mulle vain olemalla oma itsensä tuolla telkkarissa. Tuntuu myös vähän kreisiltä se, että jostain itselleni tuntemattomasta on tullut mulle oikeasti niin tärkeä osa elämää. En vain ole valmis ens sunnuntaihin.
Ylläoleva kirjoitis on Lauran kannattajalta twitterissä.
Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.Niinpä. I
Itse alkuun vähän tykkäsin Laurasta, vaikka se matkalaukkujutusta johtunut jatkuva ankeutus ärsytti. Sittemmin ollut täyttä tapettia niin hyvässä kuin pahassa eli en ymmärrä, miten on jatkossa ja voi olla jonkun fanaattisen ihailun kohteena. Mutta todennäköisesti on feikkitwiitti.
Laurasta joku laittelee typeriä feikki twiittiä, kaikenlaisia sekopäitä on.
Laura on neiti ankeus. Tosi tylsä ihminen.
Kaikkien "ankeuttajien " äiti.
Laurasta pidetään. Sinusta luultavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyhmyys! Miksi pelaajat eivät laita väliin palikoita tiheämmin, niin dominoefekti pysähtyisi siihen 😤
Palikoita ei saanut lisätä väliin, mutta ei ne tarvitse olla tasaisin välein!
Pitäiskö sitä ittesä mennä tekeen?
Loppukokeessa menettää pisteitä, jos domino pysähtyy
247 kamera 12, Miikka hermostui, palikoita kaatui ja tais antaa itsekin vaihtoa. Ei voitto "materiaalia".