Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä nouseeko Kontulan mutsi lavalle, vai keksiikö Salla jotain muuta.
Äsken sanoi esittävänsä Tytti 6 v ällöttävä koko kaksinaamainen eukonretale.
Oikea takinkääntäjä. Lisäksi nuo ankkahuulet ovat todella typerän näköiset.
Joo tietysti ihminen on takinkääntäjä jos haluuaa Reeon sijasta ajatella itseään, tottakai Sallalle pitäisi olla tärkeämpää Repan pärjääminen kuin itsensä.
On täällä älyttömät vaatimukset. Typerykset ja varsinaiset ajatusten tonavat siinä kirjoittelee möläyksiään.
Läppämäsiin makaa makuuhuoneessa potemassa TAAS päänsärkyä. Taisi olla taas myrkkyä tämäkin tehtävä sille ja tietysti BB vapauttaa sen tästä tehtävästä. Siis meneeks toi näytteleminen oikeesti läpi vielä tänä päivänä ja varsinkin kun toi on tehnyt sitä jo viikkokausia aina alkuviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
No ette antaneet tarpeeks ääniä. Minä annoin Mialle ja nyt oon iloinen kun se jäi. Repa joutaisi hiiteen, jo ajat sitten ois voinu lähtee.
Missä sun luetun ymmärtäminen, pankit tupeloi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
No ette antaneet tarpeeks ääniä. Minä annoin Mialle ja nyt oon iloinen kun se jäi. Repa joutaisi hiiteen, jo ajat sitten ois voinu lähtee.
Hogasitko et pankit töppäs ?
Eihän ne mitään tajua, ovat kuin idolinsa ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millun tähtihetki . Kiitos, ei meikkausta.
Ton Millun älykkyysosamäärä on kyllä todella alhainen. Just sitä meikkaamista mitä on koko kausi näytetty, me katsojat inhotaan. Ja joo me ei olla kiinnostuneita myöskään niistä paskafetisseistä eikä tamppooneiden asetteluista.
Onkohan Mia jäänyt henkisesti teiniasteelle ?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tällä kaudella pudonnut muittenkin ihmisten suosikkeja talosta. Semmonen on vähän niinku pelin henki. Turha sitä isompaa metakkaa on nostaa. Ja toki tuotannolla on aina viimeinen sana pelissä.
Kyllä, just näin!👍
Heidi ei ole kuulunut ollenkaan omiin suosikkeihin. Alussa oli jopa tosi ärsyttävä ja on kauden aikana tehny omille tiimiläisille tosi keljuja ohareita. Peleissä on pärjännyt kyllä hienosti ja on ihan sen ansiosta päässytkin näin pitkälle. Siitä Heidille tosi paljon plussaa. Mutta siinä, missä esim. Reeo on ollut taitava strategiapelaaja, niin Heidillä ei puolestaan ole sellaista pelisilmää. Toki ikää ja elämänkokemustakin vähempi. Ihan itse Heidi tuossa lopussa pelasi itsensä ulos, toki tuotannon suosiollisella avustuksella.
Olen aiemmin suhtautunut vähän epäilevästi siihen, ett tuotanto vääristelisi äänestystuloksia, olen ajatellut että siitähän jää helposti kiinni joten tuskinpa siellä sellaista harrastetaan. Eilen mielipiteeni kuitenkin muuttui ja on todella läpinäkyvää, että yhtäkkiä vain tiettyjen henkilöiden äänestäminen ei onnistunut, kun taas tietyn henkilön äänestäminen onnistui. Kuitenkin yhtä törkeää on se, että Heidi voitti tuskallisen nimeämiskilpailun ja joutui silti häätöäänestykseen joka johti hänen putoamiseensa. Aivan törkeyksien huippu. Uskon että pitkällä pk-käynnillä tuotanto yritti manipuloida nuorta naista, Heidihän korosti moneen kertaan, että se hänen pitkä pk käynti ja sen jälkeinen itkeminen kylppärissä ei liittynyt mitenkään tuohon häätöasiaan. Uskon että pk-huoneessa on käsketty korostamaan asiaa ja todellisuudessa se liittyi juuri siihen. Toivon että Heidi joskus uskaltaa kertoa totuuden kaikelle kansalle, mikäli asia oli näin. Minullakin ruutu+ loppui eiliseen iltaan eikä tule jatkumaan koskaan.
Tuotannolle: Hävetkää, siat sa a t a na !
Samalla laillahan se Heidikin makas migreeneissään. Laurallahan se on ihan diagnosoitu, Heidillä omaa arvelua, mutta selvät merkit. Se migreeni nyt vain on aika helvetillinen juttu.
Ei se Laura olekkaan niin kipeä ku saatiin iso kauppabudjetti ja päästiin herkkuja ostelemaan. Hitto miten läpinäkyvä käytös tolla muijalla on
Vierailija kirjoitti:
Eikö se voittosumma ollut aikoinaan 50 000. Eihän toi nykyinen mikään jättipotti ole kun verotkin.
Seuraavalla kaudella tätä menoa 10 000, katsojaluvut laskussa, äänestystulot samoin.
JA luottamus heikoilla jäillä.
Kuinkas Laura nousi petistä kun ruokaa ja herkkuja tarjolla kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin suhtautunut vähän epäilevästi siihen, ett tuotanto vääristelisi äänestystuloksia, olen ajatellut että siitähän jää helposti kiinni joten tuskinpa siellä sellaista harrastetaan. Eilen mielipiteeni kuitenkin muuttui ja on todella läpinäkyvää, että yhtäkkiä vain tiettyjen henkilöiden äänestäminen ei onnistunut, kun taas tietyn henkilön äänestäminen onnistui. Kuitenkin yhtä törkeää on se, että Heidi voitti tuskallisen nimeämiskilpailun ja joutui silti häätöäänestykseen joka johti hänen putoamiseensa. Aivan törkeyksien huippu. Uskon että pitkällä pk-käynnillä tuotanto yritti manipuloida nuorta naista, Heidihän korosti moneen kertaan, että se hänen pitkä pk käynti ja sen jälkeinen itkeminen kylppärissä ei liittynyt mitenkään tuohon häätöasiaan. Uskon että pk-huoneessa on käsketty korostamaan asiaa ja todellisuudessa se liittyi juuri siihen. Toivon että Heidi joskus uskaltaa kertoa totuuden kaikelle kansalle, mikäli asia oli näin. Minullakin ruutu+ loppui eiliseen iltaan eikä tule jatkumaan koskaan.
Tuotannolle: Hävetkää, siat sa a t a na !
Heidin käytös pk käynnin jälkeen oli outo, vapautui sitten jonkin verran. Jos hänellä on pikkasenkaan välittäviä läheisiä, he jopa vaativat Heidin kotiin. Oletettujen käytös talossa oli ihan järkyttävää. Onneksi miehet pelastivat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
Missä sun luetun ymmärtäminen, pankit tupeloi !
Op tais olla ainoa pankki jolla häröä saada äänten maksua läpi? Uskotteko itsekään että kaikki Reeon fanit olisi Op n asiakkaita eli heinähattuja maalta kun Reeo stadista. Reeon ja Heidin fanit oli samoja ja äänestykseen varatut rahat jakautui noiden kesken, toinen tippui. Eri
Ei hemmetti! Noilla on 870 euron budjetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauraa taas kiinnostaa tehtävä niin paljon et nukahti. On nukkunu jo jonkin aikaa
On se kyllä merkillistä miten aina alkuviikosta Lauralla on "migreeni" kun pitäisi tehtäviin osallistua. Nytkin ollut jo tosi pitkään poissa kameroista.
Jos se harjoittelee tulevaa tehtävää varten, rekvisiittana sänky ja näyttää koko kansalle miksi hänen pitäisi voittaa koko bb.
Voisiko tuo liittyä alkoholiin, kun sitä saa, on hymyä, juomat juotuaan hymy hyytyy.
Olisiko nk migreeni vieroitusoireita alkoholista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Heidiä!
Hogasitko et pankit töppäs ?
Pankki, OP
Vierailija kirjoitti:
Sami Kuronen on kyllä loistava juontaja, ammattimies.
Hajuton ja mauton, kysymykset käsikirjoitettu.
Itse oon kofeiiniriippuvainen, ja jos jää kahvit saamatta, pukkaa ihan helvetillistä päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä nouseeko Kontulan mutsi lavalle, vai keksiikö Salla jotain muuta.
Äsken sanoi esittävänsä Tytti 6 v ällöttävä koko kaksinaamainen eukonretale.
Oikea takinkääntäjä. Lisäksi nuo ankkahuulet ovat todella typerän näköiset.
Pari päivää sitten Reeo ja Miikka sanoi Sallalle, ettei heiltä tuu ääniä hänelle ja kuitenkin tykittivät kunnolla Sallaa äänillään, mutta sehän onkin sitä "parempaa" takinkääntöä. Ja onneksi Reeon lökäperse onkin niin tyylikäs.
Suosittelen sinullekin 24/7 seuraamista, jotta olisit perillä asioista. Reeo ja Miikka eivät olleet äänestämässä Sallaa. Salla kertoi Heidille, että aikoo nimetä häätöön Reeon ja Miikan (näin sitten tekikin). Ei ollut enää osa "Roomaa". Heidi toki kertoi tämän omille liittolaisilleen ja tästä syystä Reeon porukalta meni ääniä myös Sallan suuntaan.
Sami Kuronen on ihana!