Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tietääkö noi että hittimiksi on nelosen tuottama/omistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on niiiiin ylpeä itsestään. Purskahtaa itkuun heti, kun pääsee takahuoneeseen eikä loppua näy.
Varmasti nousee kaikenlaisia tunteita pintaan noin intensiivisen jännityksen purkautuessa.
Minä ainakin itkisin ihan kaikkea.
Hyvin Heidi pysyi kasassa, itse en olisi pysynyt, olisi pitänyt pyytää diapamia Pksta.
Eikös Heidi rampannut psykologin luona koko sen ajan mitä ei maannut migreenissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi katsojien suosikki 3vkoa sitten, voittaa nimeämiskisan eikä tuotanto anna hänen pelastaa itseään häädöstä. Tuotanto pelasi Heidin ulos, vieläpä täysin läpinäkyvästi.
Tämä. Täysin törkeää! No, itse en välitä koko p-aohjelmasta enää.
Reeo sen ulos pelasi! 4 + 4 taktiikalla Hepa olisi voinut pelastaa itsensä!
Reeon vika tietysti! Kyllä ne oli Läppä ja Mia, jotka Heidin ulostivat.
Ei. Jos Repa olisi valinnut 4 + 4 -taktiikan, Hepa olisi pelastanut itsensä. Repa heitti kuin heittikin likan ulos. Johan se sitä toitotti alusta asti, että Hepan voi heittää joskus sit bussin alle. Ja sinnehän tyttö meni.
Olen shokissa. S H O K I S S A- Ja siksi että talon turhin asukas jäljellä olevista, pääsi EKANA turvaan.
Olen myös shokissa siksi, että talon sielu on nyt rikottu, Reeon ja Heidin kaveruus. Tykkäsivät oikeesti toisistaan. Ei Miikka ole Reeolle ollut missään vaiheessa sellanen.
Reeo parka, kanojen ja Miikan kanssa loppuviikko, luottoystävä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosen ilmaisäänillä Mia meni jatkoon ja linjat meni tukkoon just hetkellä jolloin oli menossa tosi paljon maksavia ääniä Reeolle. Että se siitä oikeudenmukaisesta voitosta Millulle
Siis mikä ilmais ääni?
bigbrother somessa oli siitä
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan rahahanat kiinni tästä eteenpäin, niin saa kunnon tappiota.👍
Enpä enää katso koko huijausta.👎Miksi äänestää ketään, jos tuotannon oma työntekijä on päätetty jo voittajaksi ennalta.👎
Hetken aprikoin jos ekaa kertaa äänestäisin, onneksi en, yhtä skeidaa koko juonto ja äänestys.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja toivottavasti myös muilla menee kaikki Sanoman tuotteet boikottiin! Sisältäen printtilehdet, festarit ym (googlatkaa mitä kaikkea Nelonen ja sen omistaja Sanoma omistavat, julkaisevat ja organisoivat).
😁😁😁😁😁👍🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi katsojien suosikki 3vkoa sitten, voittaa nimeämiskisan eikä tuotanto anna hänen pelastaa itseään häädöstä. Tuotanto pelasi Heidin ulos, vieläpä täysin läpinäkyvästi.
Raaka-Repa pelasi ystävänsä ulos! 4 + 4 -taktiikka olisi ollut järkevä valinta. Äijä vain unohti, että naisilla on aivot.
...ja mitähän tämä olisi loppupeleissä voinut tarkoittaa, voitko avata hiukan?
Tästä äänestyksestä oli rehellisyys todella kaukana. Mia, joka on koko ajan ollut katsojien suosion häntäpäässä, voittaa yhtäkkiä suurimmat voittajasuosikit Reeon ja Heidin. Täytyy olla todela typerä jos uskoo tuloksen olevan rehellinen!
Mukava seurata sitten, kuinka Reeo (finaalissa) poistuu talosta ja vastassa studiossa on ehkä puoliso ja pudonneet asukkaat, niin Heidi varmaan ryntää ensimmäisenä Reeon kaulaan. Siinä saa 3kk erossa ollut puoliso ja lapset katsella sivussa, kuinka Heidi on ikävöinyt rakkaintaan viikon ulkomaailmassa.
Voiko vielä korjata äänestystuloksen oikeaksi? Millu ulos, Heidi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jos Repa olisi valinnut 4 + 4 -taktiikan, Hepa olisi pelastanut itsensä. Repa heitti kuin heittikin likan ulos. Johan se sitä toitotti alusta asti, että Hepan voi heittää joskus sit bussin alle. Ja sinnehän tyttö meni.
kilpailu ja Heidi voitti, aina on ennen päässyt pois häädöstä, eihän Reeo sitä tiennyt
Ihanaaa että Einsbori lähti kotiinsa vinkumaan ! Niin lapsellinen tyyppi.
Ei kai ensi viikon kisa voi olla sellainen jolla voi pelastaa itsensä? Eihän Heidikään voinut kauden tärkeimmässä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut Heidin kannattajille, mutta kyllä sanoma on sen kokoinen yritys että ei ota riskiä ja sekaannu näihin äänestyksiin. Nyt vaan oli Heidin aika lähteä.
Sattumaa vain, että viimeisen mainoskatkon aikana ennen Millun turvaan pääsyä, Reeo ja Heidin äänestäminen ei onnistunut.
Mahtavaa kun Heidi viimeinkin putosi, kyllä tätä on odotettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tairat olla yhtä älykäs kuin pieruiita.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo halusi kolme häätöön ja Mialle ääniä Heidi totteli ja lensikin itse.
Yhden asukkaan ei kahta.