Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi katsojien suosikki 3vkoa sitten, voittaa nimeämiskisan eikä tuotanto anna hänen pelastaa itseään häädöstä. Tuotanto pelasi Heidin ulos, vieläpä täysin läpinäkyvästi.
Tämä. Täysin törkeää! No, itse en välitä koko p-aohjelmasta enää.
Reeo sen ulos pelasi! 4 + 4 taktiikalla Hepa olisi voinut pelastaa itsensä!
Reeon vika tietysti! Kyllä ne oli Läppä ja Mia, jotka Heidin ulostivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset vihaavat Heidiä? Pahantahtoiset, kylmät ja kovat jääpuikot.
Ja nuo samanlaiset fanittavat sitruuna-Lurrea.
Heidihän se varsinainen sitruuna on. Hyvä että lähti. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oppisin! Miksi ei voi sanoa, että mä opin?
Koska se on murretta! Miksi jotkut sanovat mä, mää, mie jne. ..vaikka kirjakielen sana on sinä - sanasta syystä.
Siis... minä... samasta syystä 😊. M ja N liian lähekkäin 🤭
Millu ei voita. Sai nyt ääniä Lauran faneilta, jotka halusivat pudottaa Reeon/Heidin.
Pahoittelut Heidin kannattajille, mutta kyllä sanoma on sen kokoinen yritys että ei ota riskiä ja sekaannu näihin äänestyksiin. Nyt vaan oli Heidin aika lähteä.
Ihania "ystäviä" nuo Laura ja Salla, kun laittoivat heille läheisen Heidin häätöön ja Heidi putosi. Mikseivät antaneet mielummin Miikalle pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, Heidi on niin palavasti rakastunut Reeoon. Aikoo kaapata tämän itselleen. Siinä jää Reeon perhe ulkopuoliseksi.
Seiskasta saamme lukea pesismailalla hajotetuista autonikkunoista jne.
Nelosen ilmaisäänillä Mia meni jatkoon ja linjat meni tukkoon just hetkellä jolloin oli menossa tosi paljon maksavia ääniä Reeolle. Että se siitä oikeudenmukaisesta voitosta Millulle
Kiitos kaikille äänestäneille, oikeus tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Heidi katsojien suosikki 3vkoa sitten, voittaa nimeämiskisan eikä tuotanto anna hänen pelastaa itseään häädöstä. Tuotanto pelasi Heidin ulos, vieläpä täysin läpinäkyvästi.
Raaka-Repa pelasi ystävänsä ulos! 4 + 4 -taktiikka olisi ollut järkevä valinta. Äijä vain unohti, että naisilla on aivot.
Vierailija kirjoitti:
turha äänestää joten Mia voittakoot.
Oletko koskaan miettinyt tällaista puolta. Monet äänestäjät olivat kyllästyneet Heidin voittoihin ja tekemättä talossa juuri yhtään mitään. Katsojilla on siis valta ja aina tulee olemaan. Heidi ei ollut katsojien suosikki. Tämä pitää vain meidän hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Millu ei voita. Sai nyt ääniä Lauran faneilta, jotka halusivat pudottaa Reeon/Heidin.
Ei voita jos muiden äänet menee normaalisti läpi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oppisin! Miksi ei voi sanoa, että mä opin?
Koska se on murretta! Miksi jotkut sanovat mä, mää, mie jne. ..vaikka kirjakielen sana on sinä - sanasta syystä.
Siis... minä... samasta syystä 😊. M ja N liian lähekkäin 🤭
Huomenna kysyt sitten koulussa äidinkielen opettajalta mitä ne murresanat on ja mikä niiden kantasana on.
Vierailija kirjoitti:
Nelosen ilmaisäänillä Mia meni jatkoon ja linjat meni tukkoon just hetkellä jolloin oli menossa tosi paljon maksavia ääniä Reeolle. Että se siitä oikeudenmukaisesta voitosta Millulle
Siis mikä ilmais ääni?
Minulla ja toivottavasti myös muilla menee kaikki Sanoman tuotteet boikottiin! Sisältäen printtilehdet, festarit ym (googlatkaa mitä kaikkea Nelonen ja sen omistaja Sanoma omistavat, julkaisevat ja organisoivat).
Vierailija kirjoitti:
Millu sai ääniä tuotannolta, eli omalta työnantajaltaan. Radiossa hitmixillä siis töissä, todella läpinäkyvää Sanomalta.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset vihaavat Heidiä? Pahantahtoiset, kylmät ja kovat jääpuikot.
Millaiset naiset pitävät Heidistä? Matalaälyiset, punkeromaiset palikat.
Millun saamat ILMAISÄÄNET tukki serverin
Ei tämä VOI mennä näin! Tässä on niin vahva kusetuksen maku kuin olla voi. Mia ei edes pakannut kaikkia kamojaan kun laukut tulivat koska tiesi jäävänsä eikä edes vaikuttanut yhtään yllättyneeltä. VMP!