Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ja niin raaka-reeo heitti kuin heittikin ystävän bussin alle. Jos olisi antanut 4 + 4, Heidi olisi pelastanut itsensä.
oliko tarkoituksella, ajattelin jo aiemmin, Sallalle 2 kun Miikka antoi 2. Reeo antoi Sallalle yhden pisteen. Toi on peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi katsojien suosikki 3vkoa sitten, voittaa nimeämiskisan eikä tuotanto anna hänen pelastaa itseään häädöstä. Tuotanto pelasi Heidin ulos, vieläpä täysin läpinäkyvästi.
Tämä. Täysin törkeää! No, itse en välitä koko p-aohjelmasta enää.
Reeo sen ulos pelasi! 4 + 4 taktiikalla Hepa olisi voinut pelastaa itsensä!
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kisa on pierukisa. Näin varmistetaan Millun voitto.
Ja toivottavasti kisa pidettäisiin kynttilän valossa pk-huoneessa, niin kisaan tulisi lisäjännitystä
24:7 Se on HEI HEI kirjoitti:
Väärinhän tässä tilanne meni.
Mutta tuleepa vapaa-ajalle parempaa käyttöä.
Kiroilua ja huutamista en enää jaksa ja ruututilauksen voi lopettaa.
Kannattaa osallistua näihin "talkoisiin" ja käyttää rahat viisaammin.Millu ei ollu yhtään yllättynyt turvaan pääsystään.
Menen iltateelle. Hei hei!
Jep samoja ajatuksia. Ehkä ihan hyvä että BB vieroitus tapahtuikin nyt eikä viikon päästä. Millään kaudella ei ole itselläni ollut yhtä vahvaa suosikkia kuin Heidi nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset vihaavat Heidiä? Pahantahtoiset, kylmät ja kovat jääpuikot.
Ja nuo samanlaiset fanittavat sitruuna-Lurrea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura voittaa tään, ja hyvä niin
Salla voittaa Lauran. Laura lentää siis ulos talosta ennen Sallaa.
Toivoisin kyllä et toi läppä lentäisi ensin Sallaa, mutta toisekseen tuo Salla ei edes ansaitsisi olla tuolla. Aika hyvin äsken kun Miikka vielä halasi Reeoa, et hienoa kun äijä on vielä täällä, niin olipa läppä tympeän näköinen ja Salla ankkahuulikin samoin, en halunnut et Heidi lähtee, mutta ihan oikein noille kahdelle muijalle että Reeo jäi. Mielenkiintoista miten ne läyhää vielä kun Reeo jäi. Salla pihalle torstaina.
Arde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieru, paska, pillu, näillä näköjään mennään nykyisin jatkoon. Surullista.
Menihän Krisuki vitulla ,ja voitti.
Krisussa oli sisältöä, sitten illan keskustelut sikarikerhossa, yllätyin kuinka älykäs oli ja on
Eiköhän tämä mene niin, että Sanoman Pruutta-Millu tai kivikasvoinen ja katkera Läppä-Laura voittaa. Nelonen blokkaa Reeon äänestyslinjat ja Repa tippuu jo to. Onneksi olen jo perunut Ruutu plussan. Oksettava kausi. Ja alusta saakka näki, että tuotanto halusi hajottaa Rooman. Reeo on talon ystävällisin, auttavaisin ja tsemppaavin tyyppi, joka on tehnyt kaikkensa muiden hyvinvoinnin (jopa vihollisleirin jäsenten) eteen, mutta koosteen katselijoille on luotu kuva Hirviö-Reeosta, jota vastaan Laura lakeijoinern urheasti taistelee. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Torstainako heittävät kaksi asukkia ulos? Nyt kun saatais sekä tuo piereskelijä Miia että yrmynaama-Lurre ulos, niin menisi ihan oikein ja olisi jotenkuten oikeat ihmiset finaalissa. Heidi kyllä olisi kuulunut finaaliin, kun on voittanut liudan kilpailujakin yms ja Miikasta ei niin väliä finaalissa, mutta ennemmin vaikka Miikka finaaliin kuin kumpikaan noista em. käärmeistä.
Mia ainoa noista viidestä jolla on jotakin viihdearvoa, joten hän voittakoon. Miikka torstaina ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Heidiä. Koko ajan paasaa tuosta rakkaudestaan Reeoon. Aivan leimaantunut Reeon. Nolo tapaus.
Ehkä se on susta outoa kun et itse omaa oikeita ystäviä.
Heidi puhui koko haastattelun ajan vain Reeosta. Ei kukaan muu asukas koskaan aiemmin ole noin käyttäytynyt. Onneksi.
Puhui muustakin. Jos mennään sun logiikalla, niin Aleksikin puhui vain Millusta.
Niin. Aleksi oli korviaan myöten ihastunut Millaan. Samahan tuota Heidiäkin vaivaa. Nolo nainen.
Olen ehkä liian sinisilmäinen. Moni on sanonut mulle että olen. On kuitenkin tosi vaikeaa uskoa että tuotanto vehkeilisi itselleen "sopivimmat" jatkoon. Koska jos näin on, sehän on täysi rikos. Ihmiset laittavat rahaa ja kuitenkin tuotanto päättää putoajat/jatkajat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli Lauran ilme, kun selvisi häädetty?
Teennäinen, kuten arvata saattoi.
Vierailija kirjoitti:
Syylät vai hampaat? Syylät vai hampaat?
Haista kukka jonka lehmä eilen söi !
Vierailija kirjoitti:
Mä oppisin! Miksi ei voi sanoa, että mä opin?
Koska se on murretta! Miksi jotkut sanovat mä, mää, mie jne. ..vaikka kirjakielen sana on sinä - sanasta syystä.
Arde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieru, paska, pillu, näillä näköjään mennään nykyisin jatkoon. Surullista.
Menihän Krisuki vitulla ,ja voitti.
Krisussa ärsytti kiroilu ym., mutta muuten oli ihan suvereeni.
Rinnakkaisella sivustolla kuvakaappauksia kuinka äänet ei menny läpi. Kyllähän tuotanto omilla äänestyskoodeillaan saa haluamanlaisen tuloksen ja voi lukita äänestyksen sopivassa kohdassa.
Käytännössä tuotannon käsikirjoitettu häätö, joka alustettiin eilisen koosteessa aivan lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tahoon voi ottaa yhteyttä, kun epäilee vilppiä äänestystuloksessa?
Patentti- ja rekisterihallitukseen
Auttavaan puhelimeen.
Nyt teehetki Heidin muistoa kunnio😥
Uskomatonta että pieruiita on finaaliviikolla, todella masentavaa, kyllä Heidi olis ansainnu paikan, Reeon ja Heidin kaveruus oli ainoa mikä tästä kaudesta jää mieleen, muuten täyttä paskaa.
Paskalta haiseva miako vielä voittaa koko paskan.. Ei oo kyllä ihmiskunnalla mitään toivoa, jos tollasta ihmistä fanitetaan.
BUUUUUUUUUUUUUUU!!! VMP!!!
REEO VOITTOON!