Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidi aliarvioi Mian. Piti helppona vastuksena. Olisi laittanut Miikan. Miikka olisi tippunut ja Heidi olisi itse päässyt finaaliviikolle. No, tämä on peliä ja Heidi osannut pelata. Totteli vain Reeoa ja Miikkaa.
Heidi oli liian itsevarma. BB ei ole vaan pelaamista vaan persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Millu, joka meinannu pudota melkein joka äänestyksessä missä ollu päihittää Heidin ja Reeon??????? 😂😂😂😂 Juupa juuu
Vain Millun äänet päästettiin läpi..
Vierailija kirjoitti:
Pitäkööt Millun, mutta rahojamme ei enää saa.
Miksi menit äänestämään häntä?
Ei Heidiä! Muistakaa Lauran ja Heidin laulu! Antakaa heidän olla yhdessä loppuun asti!💕
Tänä yönä viimeinkin
Rakastuin mä luuseriin
Joka aito on ja vielä enemmän
Olin heikko - tarrauduin
Pelkästään vain voittajiin
Kunnes susta löysin oikeen ystävän
Jaahas, ruutu+ tilaus katkeaa tänään.
Salla kusee hunajaa jos Reeo häädetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät pystyneet äänestämään Reeoa netin kautta mainostauon aikana! Server erroria sanoi!
Heidin ja Reeon äänet eivät menneet läpi... jostain syystä.
Joo törkeetä, vähän haiskahtaa, et oli Millulle pedattu tuo turvapaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vitsi toi Heidi on huono häviäjä!
Joko alkoi pillitys?
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon oma työntekijä pääsi turvaan !!!!! Millun naamasta sen jo näki ennenkuin nimi sanottiin.
No nyt tietää, ettei kannata enää rahoja turhaan laittaa. Millu pedataan voittajaksi katsotaan vaan.
Älkää enää laittako turhaan rahojanne!
Saman huomasin Millun naamasta ennen nimen sanomista. Katse oli, että odottakaapa vaan...ei pienintäkään jännitystä. Täysin järkätty juttu!
Vierailija kirjoitti:
Heidi ulos ja Repa jäämään ettei Miikka vaan vie kautta, yöks!
No ennemmin Miikka kuin sitruunaturpa.
Tämä äänestys tuli kalliiksi Nelosen Medialle.
Oma esteellinen työntekijä pääsi turvaan.
Älkää äänestäkö enää! Millu voittaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pielavesi jee! Savolaiset parhaita!
Millupillu ei ole savolaisille eduksi millään tavalla, pilaa savolaisten maineen lupsakkoina ja mutkattomina immeisinä, jotka huasteloo mukavii.
Jos Heidi lähtee kotiin, niin Laura sai sitä mitä halusi. Silti Laura ei ole tämän kauden arvoinen voittaja. Se on Reeo.
Vierailija kirjoitti:
Salla kusee hunajaa jos Reeo häädetään.
Ja mä.
Ihmetyttää kyllä. Jos heidi nyt ei finaaliviikko kiinosta. Tässä entinen bb fani
Jaaha, mitähän Reeo nyt kelaa. Ei menny pelikirjan mukaan.
Olen Reeo- ja Rooma-fani, mutta nyt tuli mahtavaa twisti-kontenttia.
Pieni virhearvio Roomalta nimeämisissä, ja tsiisus tätä tuhoa Roomalle.
Vierailija kirjoitti:
Heidi aliarvioi Mian. Piti helppona vastuksena. Olisi laittanut Miikan. Miikka olisi tippunut ja Heidi olisi itse päässyt finaaliviikolle. No, tämä on peliä ja Heidi osannut pelata. Totteli vain Reeoa ja Miikkaa.
Ei totellut. Hänen piti tehdä päätös nopeasti yksin huoneessa ja tästä ei oltu keskusteltu heidän kanssaan.
Toivottavasti Heidi tajuaa ettei hänvoi aina voittaa vaikka kisoja voittikin eikä voi turvaan päästä. Ilman kisavoittojaan Heidi olisi voinut tippua jo aikaisemmin. Heidi ei olisi pärjännyt ilman Reeoa talossa.
😁😁😁😁😁