Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
89301/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuottis vattuilee heidille rääkäisynärhelllä

Onko se cristal ideoijana

Vierailija
89302/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidinä varmaan sanoisin et turvat kiinni. Ihmisellä on tic-häiriö. Antas olla.

-tic-oireisen nuoren äiti

Sain siipeeni, kun kauden alussa äitinä hmettelin mikä ääni. Oireita on varmasti rajuja ja vähemmän rajuja. Mielestäni Heidin oireet ovat aika rajuja, joihin jokainen kiinnittää tahtomattaakin huomiota. Onhan rakas ystävänsä Reeo talossa yllättynyt,  vaikka tietää tilanteen varmasti täysin. Ihmettelen miksi tämä herättää kummastusta. Valitettavasti melkein  jokainen lapsukainen tänä päivänä saa jonku diaknoosiin heti kun lähtee reppana kävelemään. Kuka meistä on täysin terve tähän yhteiskuntaan?

Itse en ole kiinnittänyt Heidin tic-oireisiin mitään huomiota, eli minua ei häiritse, mutta tuon Mian mölinään ja erittäin kovaan ääntelyyn jatkuvasti olen ollut erittäin ärsyyntynyt. Välillä vertasin mölyapinaan. Muuten on herttainen.

Haluan vielä korjata, minä vaan pelästyin kun kuulin ekakerran Heidin "hikan" niin kuuluvan hikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89303/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se homman ydin on, kun Heidi on nimenomaan sanonut et hänellä on hikka. Ja  hikka on kaikilla ihmisillä, se ei ole sairaus, sitä "saa" nauraa. Sama juttu kun jollakin on vaikka erikoinen aivastus tms. Ei sellaisen nauramista pidetä kiusaamisena.

Mutta jos Heidi olisi kertonut totuuden ja sanonut et hän kärsii tällaisestä tic-oireesta (sairaudesta) niin sen nauraminen ei enää ole OK. Ehkä Heidiin suhtauduttaisiin erilaiseti näiden rääkäisyjen takia jos hän olisi ollut myös muille asukkaille rehellinen.

Ei kai tic-oireet mikään sairaus ole. Neurologinen häiriö.

Vierailija
89304/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laura ei tipu on kumma

Vierailija
89305/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurahan on kätevä käsistään, osaa tehdä kampaukset, ruoanlaitto, ei ole nk uusavuton kuten Salla näyttää olevan ja Salla on sentään jo iso tyttö. 

Ei osaa Laura laittaa ruokaa, kysynyt Reeolta neuvoa läpi kauden, nytkin kysyi lohenleikkauskikkoja.

Sanonut leipovansa. Ja sen huomaa - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Laura on ulkonäkökeskeinen botox-ladonovi

Vierailija
89306/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida Heidi itse ymmärtää mikä oire on kun ei ole käynyt lääkärissä oireineen, itse kertoi, sanoi sitä hikaksi. Vaan hikka tuo ei ainakaan ole, se ei ilmene noin.

Heidihän ei uskalla sanoa kenellekään mitään poikkipuolista. Reeon suojissa saanut vapaamatkustaa tähän saakka ja Reeo on pitänyt mukana omien juonittelujensa vuoksi. Seinätapeteista pahin. Pitäis olla hieman muitakin taitoja kuin joissakin ala-asteikäisten leikeissä pärjääminen, et olis voittaja-ainesta.

Vierailija
89307/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ulos!!!!

Vierailija
89308/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain siipeeni, kun kauden alussa äitinä hmettelin mikä ääni. Oireita on varmasti rajuja ja vähemmän rajuja. Mielestäni Heidin oireet ovat aika rajuja, joihin jokainen kiinnittää tahtomattaakin huomiota. Onhan rakas ystävänsä Reeo talossa yllättynyt,  vaikka tietää tilanteen varmasti täysin. Ihmettelen miksi tämä herättää kummastusta. Valitettavasti melkein  jokainen lapsukainen tänä päivänä saa jonku diaknoosiin heti kun lähtee reppana kävelemään. Kuka meistä on täysin terve tähän yhteiskuntaan?

Itse en ole kiinnittänyt Heidin tic-oireisiin mitään huomiota, eli minua ei häiritse, mutta tuon Mian mölinään ja erittäin kovaan ääntelyyn jatkuvasti olen ollut erittäin ärsyyntynyt. Välillä vertasin mölyapinaan. Muuten on herttainen.

Haluan vielä korjata, minä vaan pelästyin kun kuulin ekakerran Heidin "hikan" niin kuuluvan hikan.

Ymmärsin että se on tullut vasta talossa.

Vierailija
89309/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa musiikkia.🤢

Vierailija
89310/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetti Lauran pitää kuittailla Heidille tosta hikasta. Inhottava muija on.

Luulisi aikuisten ihmisten jo tietävän tuollaisista terveyteen liittyvistä asioista, jotta ei siitä vitsailisi. Olen huomannutkin samoin juuri Lauran kommentit ja irvailun. Eipä hän itsekään mikään täydellinen pakkaus ole.

Vierailija
89311/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos!!!!

Heidi sisälle!

Vierailija
89312/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blääh, tää kausi on jo nähty. Toivottavasti tuli hyvä tuotto. Aineksia oli mutta petrattavaa jäi. Toivottavasti huhut pitää paikkansa ja soffe olis sitten selviytyjissä.

No tuskin on Selviytyjissä ihminen joka ei pysty nukkumaan täydellisessä olosuhteissa täysillä varusteilla ulkona yhtä yötä pidempään, eikä käymään huussissa.

Jos sdlviytyjiin huolittaisiin, päivän kuluttua oli tulzää. Toisekseen, miten pärjäisi viidakon olosuhteissa kun ei voisi meikata aamupäivää ja peseytyä suihkussa. M... n teippaaminenkin hankalaa ellei mahdotonta merivedessä, puhumattakaan kilpailuista.

Vierailija
89313/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi äänestettävä finaaliin. On sen todellakin ansainnut.

Vierailija
89314/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Miikalla oikeet housut jalassa?

Vierailija
89315/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blääh, tää kausi on jo nähty. Toivottavasti tuli hyvä tuotto. Aineksia oli mutta petrattavaa jäi. Toivottavasti huhut pitää paikkansa ja soffe olis sitten selviytyjissä.

No tuskin on Selviytyjissä ihminen joka ei pysty nukkumaan täydellisessä olosuhteissa täysillä varusteilla ulkona yhtä yötä pidempään, eikä käymään huussissa.

Jos sdlviytyjiin huolittaisiin, päivän kuluttua oli tulzää. Toisekseen, miten pärjäisi viidakon olosuhteissa kun ei voisi meikata aamupäivää ja peseytyä suihkussa. M... n teippaaminenkin hankalaa ellei mahdotonta merivedessä, puhumattakaan kilpailuista.

Olihan se Ellakin siellä.

Vierailija
89316/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama kuka tippuu kun parhaat asukkaat ovat tippuneet tai itse lähteneet lätkimään. Kuten,Rusu,Diannea,Pirkka,Jerry ja erityisesti Napaz. Mut Reeo varmaan voittaa.

Vierailija
89317/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladonovi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurahan on kätevä käsistään, osaa tehdä kampaukset, ruoanlaitto, ei ole nk uusavuton kuten Salla näyttää olevan ja Salla on sentään jo iso tyttö. 

Ei osaa Laura laittaa ruokaa, kysynyt Reeolta neuvoa läpi kauden, nytkin kysyi lohenleikkauskikkoja.

Sanonut leipovansa. Ja sen huomaa - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Laura on ulkonäkökeskeinen botox-ladonovi

Laura Mian tiktok.videosta Reeolle: Tää on sun juttu.

Jaahas, Reeonko tämäkin pitäisi hoitaa?

Mian piti hoitaa käsikirjoitus ja leikkaus, saas nähdä kuinka käy.

Vierailija
89318/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä hauskaa pitää ilman viinaakin!!!

Nyt osuit Reeo ytimeen :D

Vierailija
89319/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetti Lauran pitää kuittailla Heidille tosta hikasta. Inhottava muija on.

Luulisi aikuisten ihmisten jo tietävän tuollaisista terveyteen liittyvistä asioista, jotta ei siitä vitsailisi. Olen huomannutkin samoin juuri Lauran kommentit ja irvailun. Eipä hän itsekään mikään täydellinen pakkaus ole.

Hyvinhän kaikki on tuolla suhtautunu

Vierailija
89320/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura roustaa taas Heidiä:

Selän naksautus

Mikä ihme tota Lauraa vaivaa????

Ketju on lukittu.