Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on vaimomatskua.
kyllähän mie oon kattonut mutta ei meikäkäisellä oo mahkuja t. Pertsa
Eikä Lauralla oo muhkuja.
hyvät on kaikki mikä näkyvillä t. Pertsa
Minäkin laitoin pari ääntä suosikilleni just.
Kiva videon pätkä oli Reeosta ja Heidistä.
Ovat ihania kaveruksia ja Heidi niin ihana ja hyvät muumit...
Tyttö osaa tanssia...
Joko Miikka söi sushia, tykkääkö?
Vierailija kirjoitti:
Toivon Lauran voittavan BBn. Talosta "voittajana" ulos tullessaan, saisi huomata olevansa kansan suurin inhokki ja sukunsa rahojen palaneen.
Laura tällä hetkellä monessa some ryhmässä voittaja äänestyksessä pitämässä häntäpääyä yhdessä sallapallan kanssa 🤭
Joku päivä vielä mä syön sushia. Mistä sitä kandee hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on vaimomatskua.
kyllähän mie oon kattonut mutta ei meikäkäisellä oo mahkuja t. Pertsa
Eikä Lauralla oo muhkuja.
hyvät on kaikki mikä näkyvillä t. Pertsa
Tissit tytöllä pienet, on varmaan AA kuppi hihiiii.
Kylä taas perssaus levijjää!
Vierailija kirjoitti:
Toivon Lauran voittavan BBn. Talosta "voittajana" ulos tullessaan, saisi huomata olevansa kansan suurin inhokki ja sukunsa rahojen palaneen.
Isot velat on Lurrilla odottamassa kun kotiin pääsee ja lisäksi hymy pyllyssä kun innokkaana juoksee tutkimaan tätä ketjua.
Näkeepä mitä "asiakkaat" on mieltä :D
Ens vuonna katon bigbrotheria ja syön tortilloja. Ja äänestän. Ja nauraa räkätän.
Vierailija kirjoitti:
Miikka syö ku aikamies! Tykkää.
Toivottavasti Sami on ens vuonna kans.
Miikka käänsi tän sushinkin itseensä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka syö ku aikamies! Tykkää.
Hyvä Miikka, sä pystyit siihen!
Mitä Heidin "päivänä" tapahtu? Valomiekkailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei BB näytä muille videoita mitä Laura on puhunut naisten nesken koko kauden aikana muista? Tuntuu, että Lauraa suojellaan.
Niinpä, eikä edes koosteissa ole juuri näytetty. Itse 24/7 seuranneena Laura on (+Merve) haukkunut Reeoa törkeillä sanoilla mm et Reeon katse oli psykoosissa, on muka hullu ja mulkku jne. Muistan kyllä nuo vaikka tuota Löröä siskonsakin kirjeessä sanoi, et olet ollut iloinen rehellinen itsensä, hah hah haa, ei tod.
Jos Reeo olisi sanonut jotain ihmistä psykopaatiksi ja mulkuksi, niin takuuvarmasti olisi näytetty koosteissa monta kertaa uusintana 😅
Ja se oli myös ihan törkeää, kun Merve ja Laura puhuivat, että haluaisivat tahallaan ärsyttää Reeon vihaiseksi, jotta "oikea luonne tulisi esiin kaikille". Eipä näkynyt koosteessa ei.
Haluaisivat, mutta eivät kuitenkaan niin tehneet, sanat ja teot eri asioita. Olisihan se ollut mielenkiintoista nähdä reaktio Reeolta, jota ei tunnu mikään heilauttavan.
Eikö Reeoki juoni koko ajan selän takana. Supattaa äänestys ohjeita Heidille ja Miikalle.Pahin juonija ja alhaisissa tarkotuksella hävisi ylhäisille,että sai oman joukkueen naiset äänestykseen.
Voi Heidi. Se on ku noitten lemmikkieläin. Ku rääkäsee nii kaikki huomioi sen. Aika paljon tänään tullu.
Vierailija kirjoitti:
Laura on vaimomatskua.
Toimisi minulle kirjanpitäjänä. Jokaisesta virheestä pöytää vasten, housut alas ja kämmentä pakaroille.
Kiva kun Sallan ei tarvinnu mennä penkille. Eikä Lauran.
Miikka voittaa.