Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tarkoituksellako jätettiin kivannäköinen mies pois. Naisillakin on tylsää, kun varmaan halusivat jotain kivaa.
"Laura ei kertonut vanhemmilleen osallistumisestaan bbseen"
Silti vanhemmat tuolla yleisössä :D eiköhän ne kuitenki tienneet
Vierailija kirjoitti:
Tää blondi Laura panee talossa.
Ei siellä ole ketään pantavia.
Vierailija kirjoitti:
"Laura ei kertonut vanhemmilleen osallistumisestaan bbseen"
Silti vanhemmat tuolla yleisössä :D eiköhän ne kuitenki tienneet
WTF :D
Jokaisella naisella on sama taktiikka.. "esitän tyhmää mutta oonkin tosi fiksu ja uhka"
Hoh hoijaa
Eli joku mies voittaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä Sofia on nyt suosikkini ihan sen takia koska ennen edes ensimmäistä yötä talossa tällä palstalla on ehditty haukkumaan Sofian olemus, ulkonäkö, sukupuoli ja tyyli. Ei siinä kauaa mennyt. Ihan ihmeellinen asenne ja isoin kysymys on MIKSI.
Jodelissa olisi kivempi keskustella paljon rennommassa, hauskemmassa ja avoimemmassa hengessä mutta valitettavasti bannit niin joudun tyytymään tähän toksiseen kuraan jos jossain haluaa keskustelua seurata.
Muiden kirjoittajien arvostelemisen sijaan sinun kannattaa opetella käytöstapoja, niin ei tule banneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin siitä perussuomimiehestä. Ja reeosta.
Terv,
Mies katsoja.Minäkin t.Kukkahattutäti
Mun mielestä tää Reeo on perussuomimies.
Ihana 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ihmeellinen oikeus täällä on oikeuttaa alle 15 min jälkeen Sofian ULKONÄÖN haukkuminen ja jos minä sanon että minun mielestäni on kaunis niin sekin on väärin? Eli täällä saa avoimesti haukkua transnaisia, saako myös haukkua samalla tavalla transmiehiä? Minun mielestäni tuo Sofia on kaunis, mielestäni myös esimerkiksi Nyström on kaunis. Ihan sama mikä siellä haaroissa roikkuu tai on roikkunut.
Mutta jos Sofian ulkonäkö on sellainen että.siiyä tekee mieli kommentoida niin miksi ei? Pitääkö häntä kohdella silkkihansikkain ja erilailla kuin muita, koska on trans?
Miksei sitten kommentoida kaikkien muidenkin ulkonäköä? Ja täällähän ei kommentoida vaan suorastaan irvaillaan ja veetuillaan. Ihan samalla tavalla ilkeilyn pitäisi kohdistua muihinkin tai sitten pitää pää kiinni jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa (parempi vaihtoehto)
Muut näyttää ihmisiltä, tuo "sofia" ei, siksi.
No todellakin on edellisiltä kausilta opittu, että haiden pelkääminen/transeus/homous/lesbous/ihon mustuus ei tee sinusta mielenkiintoista, täytyy olla siihen kylkeen jotakin - edes hitunen - jotain sisältöäkin.
Mut casting ei vissiin ole vieläkään tajunnut.